IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Stonehenge 2005 Vorige pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 14:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:16 schreef Nix het volgende:
De photobucketcollectie is prive. Maar ik zou alleen de beste publiceren.

Ik ga er een beetje van uit dat er geen mensen zijn die me bewust gaan zitten stangen door iets met de slechtere foto's te doen. Maar volgende keer volg ik je raad op.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-08-2005 14:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 augustus 2005 14:13 schreef Nix het volgende:
Uit ervaring weet ik dat 1 van de 10 foto's echt lukken, maar zet dat op de andere 9 geen naam.
Da's een mooi voordeel van digitale fotografie. Kan er rustig 1000 kwijt (op publicatie-scherpte opgeslagen) op m'n toestel, dus je kunt naar hartelust schieten en er naderhand de paar "leukste" foto's uitzoeken.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Nix
Usericon van Nix
Posted 01-08-2005 14:21 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Geloof me, ik heb ook duizenden afschuwelijke foto's gemaakt. Alleen de betere laat ik zien.

http://photobucket.com/albums/y239/MVonder/

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Nix
Usericon van Nix
Posted 01-08-2005 14:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:20 schreef helmet het volgende:
Da's een mooi voordeel van digitale fotografie. Kan er rustig 1000 kwijt (op publicatie-scherpte opgeslagen) op m'n toestel, dus je kunt naar hartelust schieten en er naderhand de paar "leukste" foto's uitzoeken.

AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 14:25 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:21 schreef Nix het volgende:

Geloof me, ik heb ook duizenden afschuwelijke foto's gemaakt. Alleen de betere laat ik zien.

http://photobucket.com/albums/y239/MVonder/

Yep.. Voortaan de troep weglaten, had daar nu niet bij nagedacht.. Maar Photobucket is niet iets waar iedereen gebruik/ misbruik van dient te maken.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-08-2005 14:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:13 schreef FRNK het volgende:
Jeroenske ja hahaha

Ach iedereen was leuk ende grappig enzo

*mist afgelopen weekend nzo*

Jeroenske ja.. haha! Hee volgend jaar jullie ook de vrijdag al kamperen hoor, geen smoesjes deze keer!

Ennem ja ik vond ook iedereen leuk en grappig en vooral erg lief op een gegeven moment.

Nix
Usericon van Nix
Posted 01-08-2005 14:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:25 schreef AngelOfDeath het volgende:
Yep.. Voortaan de troep weglaten, had daar nu niet bij nagedacht.. Maar Photobucket is niet iets waar iedereen gebruik/ misbruik van dient te maken.

Dat is ook waar.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 14:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:12 schreef soepkoeltoer het volgende:
Serieus? Typisch.

quote:
Then Wilson arrived
and they made him drop his trousers. They didnt finger his anus, just had a
look.

gheghe

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-08-2005 17:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 12:23 schreef soepkoeltoer het volgende:
...en irritante Wilson.

Geniaa; ja. Hij hing de hele tijd om Stigma heen en toen ik weer terug was, hij herkende me nog vd Arnhem metalmmeeting oid. , ging hij direc schijterig zijn excuses aanbieden.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

AngelOfDeath
Posted 01-08-2005 19:00 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:27 schreef Nix het volgende:
Dat is ook waar.

Hey Nixie, ik heb de lelijkerds toch maar weggehaald, scheelt tevens weer ruimte in photobucket, die zat namelijk bijna vol. Voortaan altijd zo te werk. Gheghegheghe

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 01-08-2005 21:19 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 13:56 schreef MindlessMayo het volgende:
Jeroen was grappig ja, dat verhaal van hem en die meid

Maarja, mannen zijn nu eenmaal niet goed in vrouwen versieren. Men moet gewoon wat meer initiatief nemen en niet gaan ouwehoeren (Ofnie BringerofLight, door ouwehoeren gaat het mis haha).
heeft die lul het _weer_ verpest? gvd

owja en het was zeker wel oke :D goed vermaakt daaro...

[Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 01-08-2005 21:20]

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-08-2005 21:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 17:26 schreef kwelgeest het volgende:
Geniaa; ja. Hij hing de hele tijd om Stigma heen en toen ik weer terug was, hij herkende me nog vd Arnhem metalmmeeting oid. , ging hij direc schijterig zijn excuses aanbieden.

gheghe, te dronken volgens mij. De laatste keer dat ik hem zag zat hij nog opschoot bij de front vrouwe van Izegrim

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 01-08-2005 21:59 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 1 augustus 2005 12:23 schreef soepkoeltoer het volgende:
...en irritante Wilson.

die gozer is ook overal dronken

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com