|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geweldig!!! We nemen morgen ff contact met je op ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Stonehenge voor eerste x dit jaar.. Danku Arie Danku ... In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Als je een beetje op tijd heengaat, heb je de kans nog wel binnen te kunnen komen, want er blijven nogwel eens wat kaarten liggen. Echter het blijft een gok! |
|
quote: Dan idd wel erg op tijd. Het is de laatste jaren eigenlijk altijd uitverkocht. Reserveren kan via de site van de buze. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja niet dus, tis uitverkocht.. oftewel alle kaarten die ter reservering lagen zijn al besproken |
|
Als ik om half 2 mijn kaartjes nog kan ophalen vind ik dat vroeg genoeg. |
|
quote: Er staat voor 13 uur dacht ik.. maar goed.. ik ben dr wel op tijd om die dingen op te halen. |
|
quote: ik heb een reservering, maar ik laat het wel weten als ik niet ga. Ik heb nog geen idee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb ook gereserveerd, maar aangezien Beyond Belief de eerste band is die ik wel wil zien hoef ik er pas om 13.45 te zijn. Heb geen zin om twee uur voor Jan L*L te wachten tot B.B. begint. |
|
quote: Tsja.. Het reserveringsgedeelte is afgesloten. Gereserveerde kaarten dienen op 30 juli vóór 13:00 uur opgehaald te worden. Kaarten die om 13:00 uur niet zijn opgehaald komen weer in de verkoop |
|
Dat zullen we nog wel eens zien. |
|
quote: Of je moet zelf spelen of dit is een poging om te weetikwatten. Maar goed, zie jij maar eens even.. voor de rest, let op de tijd als je gereserveerd hebt. |
|
Zijn die kaarten altijd zo snel al uitverkocht dah? doen ze goed In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Dead Infection is afgelast hoorde ik |
|
quote: Schijnt Fleshless uit Tjechie voor in de plaats te komen. |
|
Nog bedankt voor de kaartjes Mayoooo!!! ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: Sure graag gedaan! Tegen half 1 he Je hebt mn mobiele nr toch al wel he? Anders Mathieu wel hehe. |
|
quote:ik zal je ff een mailtje sturen.. ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
@Vik: Line up van dit jaar is me het geld en de moeite niet waard .. jammer altijd leuk festivalletje geweest ... |
|
Ja ik ga ook nier voor de line-up, ik vond'm vorig jaar ook niet bijzonder. Maar een zaterdagje gezellig pilschen is nooit verkeerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aangezien ik meestal moet rijden gaat dat niet voor me op .. dus tja ... |
|
quote:In de auto slapen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Neu dan knal ik weer overal tegen op ... |
|
Ik heb vorig jaar in de open lucht geslapen maar dat was vrij koud. Misschien dit jaar een slaapzak mee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |