|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waarom hapt nou niemand.... |
|
quote: ZOENEN???!!?? |
|
tja... en ik maar hopen op een relatie rel, ook niet erg aardig natuurlijk. Leuke foto's van die afterparty! Heb wat gemist geloof ik |
|
quote: Had je vast erg leuk gevonden ja haha, overal dansende mensen |
|
...en irritante Wilson. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: haha ja maar voor straf hij is in het achterkamertje genomen bij de grenscontrole op het vliegveld |
|
quote: Serieus? Typisch. |
|
quote: Leuke foto's! Heb ze gisteren al zitten bekijken. Ook die van Rock Hard zijn ergg tof. |
|
quote:ok... Ook grappig trouwens dat Jeroen kats niets meer wist van het in de bosjes smijten etc. *krabt nog es aan zn eigen schrammen* |
|
quote: Jeroen was grappig ja, dat verhaal van hem en die meid Maarja, mannen zijn nu eenmaal niet goed in vrouwen versieren. Men moet gewoon wat meer initiatief nemen en niet gaan ouwehoeren (Ofnie BringerofLight, door ouwehoeren gaat het mis haha). |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hmm I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmm? |
|
Ik heb betere foto's gezien van Stonehenge. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
koe zoekt boer?? carcasstrid |
|
quote: Het is ook geen wedstrijd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Is dat met je nieuwe lens en met handmatige instellingen? Instellingen wel goed staan? Foto's zijn onscherp en veelal bewogen lijkt het. Deze vind ik wel gaaf trouwens |
|
quote: |
|
quote: Niet met extra lens, maar ik blijf experimenteren.. Aan het einde van de dag ging het binnen in de zaal bijvoorbeeld beter. Wanneer scherpte stabieler wordt ga ik kijken naar details qua compositie. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Och nee, er zitten best wat goede foto's tussen. Daar niet van. Maar van sommige heb ik zo'n idee van 'hoe durf je daar een naam op te zetten'. Uit ervaring weet ik dat 1 van de 10 foto's echt lukken, maar zet dat op de andere 9 geen naam. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Jeroenske ja hahaha Ach iedereen was leuk ende grappig enzo *mist afgelopen weekend nzo* |
|
quote:" Hehe, ik ben er dan zo één die het dan ook netjes vind om mijn naam de lelijkerds te zetten. Wellicht moet ik dat in het vervolg laten. @Mayo: die jij zojuist uitkoos staat ook in de review (die vandaag of morgen online verschijnt). [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 01-08-2005 14:16] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
De photobucketcollectie is prive. Maar ik zou alleen de beste publiceren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |