|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: manowar? Bruce Banner |
|
Jaha! Die motoren passen best op het podium SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Nee, dat hoop ik niet. Dan stap ik uit de organisatie!! |
|
quote: Immortal dan? Bruce Banner |
|
Slayor! [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 22-03-2005 19:58] |
|
Ik denk toch echt dat het Iron Maiden wordt! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Haha, zijn we mee bezig, maar ben bang dat dat niet in ons budget past!! |
|
quote: JIj zit EN bij stonehenge EN bij braindead? Petje af hoor! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Yup! Stonehenge doen we samen met nog een paar andere mensen. Braindead doe ik alleen!! |
|
Is Bloodduster geen optie????????? Zou wel kicke gaaf zijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
inderdaad een erg leuke optie!! Maar helaas, ik heb het geprobeerd!!! |
|
quote: godverdomme SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Ik hoorde iets over Napalm Death? Zeg, Cote d'Aver, wanneer unblock je me, of kom je weer ns op Soulseek!!! |
|
Napalm Death speelt wel in 1 of ander klein zaaltje in Breda zei Paultje. Zou wel coolie coolie zijn Napalm Death op Stonehenge. Just like the old days(ze hebben geloof ik in 1989/90 in Wythem bij Zwolle gespeeld) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Fleshcrawl als subliner..... Bloodduster zou wel heel gaaf zijn geweest Vomitory mag ook hoor SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: It's aliveeeeee Maarre, zijn er al wat meer namen op de lijst? |
|
*offtopic* zeker ben weer alive com is weer zo goed als nieuw.. ontopic... Komt vomitory dan kom ik ook SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Maarre, zijn er al wat meer namen op de lijst? [/quote] nou, nou, nou, nou, nou????????????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja, waar blijft het nou??? Veel plezier met oefenen straks verlepte theedoek! |
|
Beetje saaie line-up .. |
|
Ach, voor Gorerotted kom ik die kant wel even op. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik nie .... Zet er weer eens een keer vette doom neer ofzo ... |
|
Wacht even, met wie moet ik dan op de foto? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er hangt vast wel een lifesize poster van mij daar |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |