|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg frusties .. bewaar dat soort verhaaltjes voor rond het kampvuur ... |
|
Ah, wou je er ook bijliggen ofzo... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee dank je ... |
|
Maakt mij niet uit. Zolang ik mn bed voor me allennig heb. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik pas niet in een kinderbedje |
|
Pff alsof je in dat bed mocht. Je mocht bij die andere twee kerels liggen! Weer ontopic jah! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik pas, zoek dan wel een slaapplek bij een ander of rij wel weer terug. Als het zo moet!! |
|
Ga es online jij! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ben ik te min .. ben ik te min omdat je pa in een ... ah nevamind |
|
quote:Misschien... |
|
quote: Ik heb je een tijd terug toch een cd-rom gegeven met de foto's die jullie hebben gemaakt en de foto'sdie ik heb gemaakt ofniet?? |
|
Kankah .... snif snif BOOHOOOOOOOOO want diep van binnen ben ik een klein en kwetsbaar jongetje ... |
|
quote:Sorry, ben nog geen Michael Jackson. |
|
quote:Damn .. |
|
quote:..... of je moet doorslikken, dan ben ik wel van de partij naar een stuk of wat glazen bier!!! |
|
quote:Ik slik mijn bier altijd door, wat dacht je dan! Kom nou! Eens zien wat er noig meer op Stonehenge komt dit jaar .. tot nu toe niet iets waar ik warm van word |
|
Ik kom naar Stonehenge! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-02-2005 22:09] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
Ontopic! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ga! Leuk feestje altijd! Maar hopen dat het niet zo pokke warm wordt als vorig jaar! |
|
quote: Neuh, staan alleen jouw foto's op. Of heb jij die nog die wij hebben gemaakt?? Zo ja, kun je die nog een keer fikken dan? spelfout weggehaald... |
|
Stonehenge, yep aanwezig enne kamperen is loik! |
|
most likely to be aanwezig. was een heerschend feessie de vorige keer dus respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Kommie ook kamperen dan? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |