![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Andere soundfont? ![]() |
|
het kan natuurlijk aan mijn Cubase skills liggen, maar eigenlijk klinken alle drummaps (iig degene die er standaard bij zetten) grotendeels hetzelfde... ![]() |
|
gebruik je de standaard drumcomputer uit cubase?? je zou kunnen overwegen battery te gebruiken. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Idd.. zitten flams enzo in. Ik gebruik Edirol Super Quartet.. ook erg lekker. Beetje ghostnotes en flams er in maakt het al heel wat leuker ja.. ![]() |
|
wow.. jullie hebben al die plugins cool man. Ik ben weer pizza's aan het bezorgen om die edirol superquartet en hyper canvas te kunnen bekostigen.. maargoed nog ff en dan kan ik ook aan de slag ![]() ![]() |
|
quote: Ey, mn msnadres staat wel in mn profiel ![]() ![]() |
|
Zelf gebruik ik ook de Edirol super quartet voor drums, bas en piano, klinkt erg goed ! Verder nog de Korg Legacy Cell (met de MS-20, de wavestation en de Polysix) en verder nog de Absynth, die is waanzinnig ! Ik ben druk in cubase aan het componeren voor mijn tweede solo CD nu ![]() ![]() |
|
cool! neem je de gitaar ook op in cubase?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Die Edirol is inderdaad wel gaaf ja. Helaas krijg ik die niet op mijn oude pc geinstalleerd (met geluidskaart met betere midi)... Ik krijg een of andere CPU fout bij het installeren (zal wel geen SSE instructies (?) hebben ofzo..) ![]() |
|
yeps, ook gewoon in cubase dit is voor de demo in mei ga ik de studio in, dan wordt de software drums vervangen door echte drums en neem ik ook gitaar op via mijn eigen gear (klinkt toch een stuk beter dan door die POD ...). Ook de bas wordt dan live ingespeeld. De Toetsen laat ik gewoon zo staan (via die plugins dus) dat klinkt echt goed gewoon. ![]() |
|
Hehe, net voor het eerst eem nummer zelf opgenomen. Drumtracks had Judge Paul voor me gemaakt, zelf 2X gitaar, 1X bas en 1X zang opgenomen. En dat gaat best redelijk, voor een eerste keer. Ik kan zelfs in- en uitprikken. Drumtracks zelf maken vind ik nog niet erg makkelijk, ik ben nu eenmaal geen drummer en een beetje knap stukje drums in elkaar zetten, wat én klopt én een beetje leuk klinkt valt nog niet mee. Zijn die dingen misschien ergens te downen, dus complete stukjes drums, wat ik dan kan invoegen ofzo? Of zeg ik weer eens iets heel doms? Hehe. Iig, er is weer een onnodig blackmetalproject geboren. ![]() ![]() |
|
'k zou best wat willen indrummen of zo.. ik kan wel aardige kwaliteit krijgen, maar ben geen blast/dubbelbass freak of zo.. ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Thanks, maar ik kan dat ook vast wel van onze eigen drummer krijgen, tzt. Maar ik hoopte op een site ofzo, zodat ik nu of iig morgen al verder zou kunnen klooien, zonder die dingen zelf in elkaar te moeten zetten. ![]() |
|
Hmm, dan kan ik je niet verder helpen ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Anders heb je nog de drumkit-from-hell sample cd.. Allemaal loopjes, van blasts tot dubbelbass, etc... Klinkt wel ok! Niet zo vet als een echte drummer natuurlijk, maar toch ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik ben bezig met cubase maar het gaat bij mij heel de tijd fout. Hebben jullie een oplossing hiervoor? En ik ga geen demo gebruiken omdat je dan niet kan opslaan ![]() |
|
wat gaat er precies fout dan?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Tip? Koop de software.. Weg problemen! Kraakjes zorgen voor het meeste gezeik.. Vooral gekraakte VST's en VSTi's kunnen wel eens niet meewerken... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Idd ![]() Vraagje : Ik gebruik SX2.nogwat, heb daar een paar synthtracks in staan, middels miditracks die mn softsynths aansturen. Ik heb in een nummer wat geluiden gebruikt met een lange sustain. Is er een manier voor om die abrupt af te kappen middels de editor oid? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2006 17:31] ![]() |
|
Of in je midi file kijken (mastervolume) Of een mute automatiseren op de audiotrack van je VSTi ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Thanx ![]() ![]() ![]() |
|
Absynth, dat lijkt me wel wat. Onlangs heb ik 'Zero G Outer Limits' geprobeerd, daar kun je ook flinke noise uit halen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Absynth is cool! Als je een probeerversie wilt.. ![]() ![]() |
|
Andere synth natuurlijk gekkerd, gemoddeled door Ian Boddy En aan die windhoos rotzooi van jou wil ik niks mee te maken hebben ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-08-2006 18:06] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() thanx @ de tip ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2006 18:06] ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |