|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
daar wil ik zeker bij zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
is het al bijna? jezus man, waar leeft men tegenwoordig al naar toe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: In al die tijd die het heeft geduurd voordat Arcturus eindelijk eens naar Nederland komt kan een half jaart er ook nog wel vanaf vind ik. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Spelen die lui live voornamelijk oud of nieuw werk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oktober? Pff, dat zien we dan wel weer. |
|
WAT!! cool! Jammer dat het zo ver weg is. Maargoed duurt nog een hele tijd, misschien is er iets te regelen met bekenden.. Maar wel heel cool! |
|
Ik zie ze over een kleine 5 weken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cool! Denk dat ik wel kan regelen dat ik ook kan komen.. Heb ze al ns eerder gezien en vond ze toen erg goed |
|
quote: Hoeveel nog niet antieke bands spelen er nou veel oud werk live? no text supplied |
|
quote:Tyft op man. Hun nieuwe werk is gay hun oude niet. Hele normale vraag lijkt mij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tyft op man, hun nieuwe werk is ook hetero. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote:Als je Jenje hetro vindt misschien wel ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Er is m.i. niets mis met hun nieuwe werk en ik denk dat de kans dat ze vooral oude nummers gaan spelen nihil is. Zo beter? no text supplied |
|
Ik denk dat er toch ook wel ouder werk gespeeld zal worden doch wel in een 'nieuw jasje gestoken'. Vind "The sham mirrors" trouwens een geweldig album!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah beter. Maar waar is in vredesnaam de patronaat???? Ik hoop dat ik het tegen die tijd ook nog onthouden heb. En Hub ik ben het helemaal met je eens dat the sham mirrors een geweldig album is. Op Nebelmond vond ik ze echt geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-02-2005 13:36] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het patronaat is in Haarlem. www.patronaat.nl |
|
Ik had me destijds vergist met de datum, anders had ik ze ook op nog Nebelmond gezien. Baal nu nog van mijn stommiteit Helaas is Haarlem (Patronaat) nogal ver weg voor mij, dus hopelijk komen ze nog ergens anders in Nederland. Én gelukkig kan ik ze komende maand al zien in Oslo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmm dat is idd niet zo'n slimme actie. Ik zou willen dat ik dit jaar dan al in Noorwegen zat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De effenaar zou deze show ook boeken maar nu blijkt dat de tourorganiser nog niet alles kan bevestigen. Ik heb dit van horen zeggen, maar het is dus nog niet 100% zeker dat arcturus komt, maar de plannen liggen er zeker. Ben zelf wel benieuwd in iig... |
|
..of het doorgaat dus. |
|
op de flyer die ik zag liggen bij het patronaat stond 'Arctus'. is dit een typfout, of bestaat er ook een band genaamd arctus?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ik hoop je eerste optie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat was een hele stomme tikfout. Men heeft het op de poster die in het patronaat hing met een stift verbeterd. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 20-02-2005 16:49] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ok dan! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ze waren op Nebelmond idd erg goed, ik was bang dat ze sommige dingen niet (zoals op de cd) live konden doen, maar het was echt heel goed, leuke show ook |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |