|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
GMC 10 zal een groots feest worden! Dus allen 13 mei naar Simplon in Groningen! Enkele namen: - Inhume - Katafalk - Absorbed (laatste optreden !!!) - Enraged - Zubzero - Carnal leftovers - Cephalic meer info op http://www.metalscombined.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2005 23:02] |
|
In mijn agenda staat al een 13 mei |
|
Dan ben ik in de Baroeg |
|
Oei oei, wat een rebelse taal! |
|
quote: Genoteerd, allang eigenlijk! CARNAL LEFTOVERS! Maarre waarom kan er niet gewoon een heel simpel GMC 2005 algemeen topic worden aangemaakt? Aaarghh |
|
das ist nu dus dit topic Bruce Banner |
|
Kicke lijstje tot nu toe ga er zeker bij zijn (o,ja ik speel) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Inhume is altijd waarborg voor een feestje!!! |
|
ja,verlepte koffielap,we gaan daar wel lol hebben! |
|
quote: Inderdation Katjesblazer we gaan onbenullig veel lol hebben daaro benieuwd wat er allemaal nog bij komt. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Check! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: CAAAAAAR ANAAAAAAAAAAAL LEFT OOOooOOoOVERSSSSS [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2005 18:01] |
|
HUH? Een mortal combat tribute band? Ik ben er wel Suck my piss |
|
Met trots kunnen we zeggen dat het lijstje nu compleet is. Flesh made sin is als laatste toegevoegd. [Dit bericht is gewijzigd door heavydebby op 30-03-2005 19:55] |
|
Denk ook aanwezig te zijn. Vet lijstje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnhuuuuuuuuuuuuuuumeeeeeeeeee Ik ben d'r bie! |
|
hmmm...misschien kom ik ook nog wel ff langs... |
|
quote: Misschien? Carnal goes instrumental |
|
Tsja, kan zijn dat ik er ook ben. Hangt van mijn Duitse Schoone af. Bruce Banner |
|
quote: Asshole www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:nou al onder de plak? |
|
quote: nee hoor, maar als zij hier een weekend is (wat niet al te vaak voorkomt) dan heb ik natuurlijk betere dingen te doen dan naar zwetende mannen (en hier en daar een vrouw) te kijken/luisteren. Bruce Banner |
|
quote:Thuis naar een zwetende vrouw kijken? |
|
quote: [Hans Teeuwen]En dan ligt ze naast je...te zweten...en dan vraagt ze..."Ronald...vind je me nog aantrekkelijk?" NEUJ!!!GA EENS DOOD![/Hans Teeuwen] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
MET JE ZURE SLOOT |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |