|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
En vergeet Totoro niet ^^ Zenial |
|
Arg en ik moet Chobits nog afkijken, en Strawberry panic.. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 25-09-2007 20:26] |
|
Hmm, ben meer van de manga, maar in geval van anime vindt ik Berserk echt heel vet. Even door de eerste aflevering heen zetten, maar dan zit je vast in het verhaal (ik dan tenminste) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ben nu Mushi Shi aan het volgen, best gaaf! |
|
Hebben de liefhebbers hier misschien nog een lijstje met vette vampier-anime? Films als Vampire Hunter D: Bloodlust, Blood: The Last Vampire, Hellsing en Bleach zijn me dan wel weer bekend, maar ik ben op zoek naar meer. |
|
quote: Bleach vampier? Heeft er toch compleet niks mee te maken lijkt me Zenial |
|
quote: Trinity Blood Maar 24 afleveringen, maar wel een hele gave serie. Er zijn ook graphic novels van uit en er is ook net een mangaserie begonnen. |
|
quote: Ik hoorde gisteren wat over vampiers en Bleach, dus ik nam aan van wel. quote: Cool! Dankjewel. |
|
quote: No problem |
|
quote: Wel een beetje vervelend ja. Stop daar eens mee quote: Heb hier nog een dvd liggen van Vampire Princess Miyu, ook best tof. Verder is Bloodlust het vervolg op de originele Vampire Hunter D uit 1985, wat ook een aanrader is. quote: Ah. Nee dus Zenial |
|
quote: Oke vet, dan verwijder ik Bleach uit mijn lijstje en vervang ik hem met Princess Miyu, bedankt! |
|
|
|
Nee, ik denk niet dat ik dat leuk ga vinden... Ga het waarschijnlijk wel proberen, maar ik verwacht er dus niet veel van. |
|
Waarom niet? Omdat het te westers is? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-11-2007 1:54] |
|
Het klinkt wel erg cliché en ik vind de tekenstijl niet supermooi. Het feit dat het westers is, maakt me juist wel nieuwsgierig. |
|
Ah oke, ik vind de tekenstijl juist wel tof! |
|
Ik vind deathnote wel een erg goede anime. Het verhaal is opzich een beetje saai als je het zo hoort, en je denk dat het snel gaat vervelen.. maar het is uiteindelijk toch een best gave en spannende anime |
|
Vanmiddag de Urotsukidoji serie gekocht deel 1-3, Legend of the demon womb en The return of the overfiend; daarnaast Battle angel Alita & Monster city; ben benieuwd! Voor de rest nog bitter weinig gezien: Akira, Ghost in the shell, Wicked city, Ninja scroll, Fist of the northstar, Spirited away... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Waardeloze kutfilm is dat helaas. Je moet Akira gaan lezen! |
|
quote: freaky! maar wel leuk als je wat op heb.Tentactle daemon pron was het toch? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-05-2008 20:17] Suck my piss |
|
quote: Klopt met de Spontaneous CUMbustion hehe [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2008 20:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Haha damn jij kijkt alleen anime van 20 jaar oud? Zenial |
|
quote: Heb je tips van recente makelij? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
bijv. Appleseed, Bleach, Chobits, Cowboy Bebop, Elfen Lied, FLCL, Haibane Renmei, Hellsing, Kite, Noir, Paprika, Steamboy, Trigun, Wonderful Days, enz maar pff er staat zoveel goeds in dit topic Zenial |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |