|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Vampire Hunter D - Bloodlust Streetfighter Alpha en Beta Titan AE Final Fantasy Allevier zeer goeie animes. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik wil van demanga van Neon Genesis Evangelion # 1,2,3,4,5,7 #6 heb ik al ^^ |
|
Net Rurouni Kenshin : Seisouhen gekeken. Een mooie afsluiter van de serie's. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 05-09-2003 19:07] dood |
|
vandaag last exile 21 en 22 gezien en onegai twins7 |
|
quote: want het is logisch dat een bedrijf dat miljoenen transacties per jaar afhandelt geld in een anvelop accepteert KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
al mensen hier die wat hebben gezien van de serie Naruto ? ik vind um echt meesterlijk ( ze verschijnen iedere dodnerdag overal op het net( vlak nadat ze door tokyo tv zijn uitgezonden) en ze zijn nu bij aflevering 68) en tis gewoon meesterlijk |
|
quote:Is er niemand in je directe familie met zo;n ding of zo ? ... |
|
quote: Ik heb zelf drie CCs dus dat valt wel mee.... Mijn post was een sarcastische opmerking gericht aan de poster die het vreemd vond dat je niet zomaar geld in een envelop heen kan sturen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kick, mensen hier die Naruto toevallig volgen? zit nu op 25 episode's, 5 bezig met downloaden... begon zaterdag pas heel heel toffe serie, ontzettend verslavend. Gister trouwens voor 't eerst Spirited Away gezien, shame on me, geweldig! |
|
quote: Naruto is zeker geweldig! Nadeel is dat het tempo soms wel erg traag is..maargoed! Het is zeker verslavend kan altijd niet wachten tot de volgende aflevering uit is. Koreaanse animatie films zijn zeker niet slecht! Laats Wonderfuls Days gezien, erg prachtig gemaakt. http://wonderfuldays.co.kr/english/ Verder volg ik nog : Full metal alchemist, Peacemaker Kurogane en Gilgamesh. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 22-02-2004 21:09] dood |
|
Denk dat ze al genoemd zijn maar hier toch wat goeie series: - Cowboy Bebop (te gekke soundtrack!) - Kurouni Kenshin - Helsing - Berzerk - Slayers (erg grappige fantasy) - Crying Freeman (oldschool) - Legend of the four kings (wederom oldschool) |
|
serial experiments lain is errug goed... My madness, my sadness |
|
Ken iemand Texhnolyze? Dat is wel de vreemdste anime die ik ooit gezien heb. Er gebeurt erg weinig in, er wordt amper in gepraat kortom best wel vaag dus. dood |
|
Angel sanctuary Weiss kreuz true disco chick |
|
Blood: The Last Vampire is één van de betere manga-films die ik tot nu toe heb gezien. Jammer dat die DVD's steeds zo schandalig duur verkocht worden, anders keek ik meer naar soortgelijke films. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Vind het prettig kijkvoer, maar nog niet heel veel gezien nog. Wat ik in ieder geval erg gaaf vond/vind zijn neon genesis evangelion en gundam wing. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ja die heerscht idd erg hard. Laatst nog een Akira en Vampire Hunter D: Bloodlust gekeken. Shit wat blijft die zooi goed! Maargoed, stiekem wacht ik dus op een nieuwe Ninja Scroll. |
|
quote: bittorrent..... |
|
quote:Yeah. Op SuprNova staan er vrij veel. |
|
quote: nope www.boxtorrents.com das de hemel. http://tracker.boxtorrents.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 24-07-2004 16:05] |
|
quote:Ja maar eh, de hemel is niet true? |
|
Ik heb gister zes afleveringen van FLCL - Furie Kurie gehad. Na de eerste twee afleveringen gezien te hebben ben ik het spoor al helemaal bijster. Er groeit van alles uit het voorhoofd van een jongen die met een electrische kettingzaaggitaar op zijn harsens is geramd door de Vespameid. Ik heb niet door wat nou goed en slecht is en wat er in hemelsnaam allemaal gebeurd, maar de absurde opeenvolgingen maken het allemaal goed. Misschien moet ik de eerste twee delen nog eens gaan bekijken voor ik verder ga. |
|
quote: Maar wel jammer dat het wat wazig eindigt...Vond de eerste deeltjes nog het beste. Hatsjikidee! |
|
Absolute aanrader is DNAngel |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |