|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Er is dan ook een remake van het einde gemaakt omdat er nogal wat klachten kwamen over het einde |
|
Laatste tijd volg ik naast bleach ook Get Backers Meeste afleveringen zijn losse verhaaltjes, afentoe zijn er wat langere doorlopende verhalen, die ook veel gaver zijn meteen. Verder is het een serie met een behoorlijke dosis humor. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-10-2005 1:07] |
|
*gniffel* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Mja maar End of Evangelion vond ik nog steeds niet echt geweldig. Halverwege de serie was de leukigheid er wel vanaf. Heb pasgeleden alles van Chobits en Cowboy Bebop gekeken, waren erg cool Zenial |
|
Kijkt iemand hier Basilisk, ik vind um ubervet, zelfs de intro. Mensen met Basilisk gesubbed verder dan episode 16 meld u aan. Anime-Kraze heeft um gedropped als project en andere subbers zijn onactief. Toch zijn de RAW versies tot 24 op het internet te krijgen wacken + bier = geheugenverlies |
|
hm heb zelf al het antwoord: de dudes van basilisk hebben fansubbers gezegd op te houden met subben van basilisk of ze komen met een leger advocaten.... wacken + bier = geheugenverlies |
|
Zijn genoeg anime's die ik helemaal geweldig vind... Elfenlied is zeker wel een favoriet, maar ben er zoveel aan het volgen de laatste tijd hehe |
|
Tijd voor een oud topic weer tot leven te schoppen: Ergo Proxy Ergo Proxy is een nieuwe serie van de makers van Samurai Champloo, de tekenstijl komt in sommige stukken een beetje gelijk over maar Ergo Proxy is duidelijk serieuzer getekend. Verhaal: In a world where humans and androids, known as autoraves, live in relative peace, there exists a domed city named "Romudo". Under the implementation of complete management control, it is a paradise where feelings are literally discarded, and the governing council dictates the way of life the citizens should live. But this utopian landscape is soon broken by a series of mystifying murders. Lir Mayer, a female inspector from the Citizen Information Bureau, along with her autorave partner Iggy, are tasked to solve the murder cases. She is soon attacked by a creature drawn to her which is neither human nor android, and learns about the mysterious phenomena called "Awakening", an event which draws her further into the case...and to the world beyond the limits of Romudo. Over de naam van het hoofdpersonage is nog niet echt zekerheid, de ene fansub noemt haar Real, de andere Lil, de andere Lir en een andere groep noemt haar Rill. Op dit moment wordt aangenomen dat haar naam Real is. In ieder geval, Ergo Proxy is en prachtige, mysterieuze, duistere Sci-fi anime die ik zeker zal blijven volgen. De muziek van het, prachtige, intro is trouwens afkomstig van Radiohead. Trailer: http://www.ergoproxy.com/trailer/images/ergonewpvlong.asx Site: http://www.ergoproxy.com/ |
|
It's alive! It's alive! Oftewel: schop Op het moment aan het volgen (vetgedrukte zijn mijn favos op het moment): Blood+ Ergo Proxy The Melancholy of Haruhi Suzumiya Nana Tokko Ouran High School Host Club Kamisama Kazoku Grote kans dat ik ook nog Inukami! ga volgen. |
|
die ergo ziet er zo wel vet uit.. maar eens meer over zoeken |
|
quote: Hahahaha deze is zo vreselijk gay (maar wel grappig) Verder volg ik Oruchuban Ebichu en Bleach Zenial |
|
Normaal ben ik niet zo een fan, maar jezus dat ergo gedoe ziet er gaaf uit.. ben de eerste aflevering aan het downjoden I am the 1%. |
|
quote:Bwa, zo vreselijk goed is Ergo nu ook weer niet, maar de meest recente afleveringen brengen de anime wel naar omhoog. quote:Yep, wie kan een zin zoals "you guys are only homo-side characters" vergeten? De aflevering met Haruhi's vader al gezien? |
|
quote: Helaas wel ja Ben nu aan Rozen Maiden begonnen hehe... titel is ook wel erg gay Zenial |
|
Ik ben op het moment helemaal into Fullmetal Alchemist. De serie is vet, maar heb nu ook de eerste 4 manga delen. Echt gaaf. Ik hoorde trouwens een gerucht dat er een elfen lied 2 kwam ?! Hellsing ultimate eps. 2 komt rond de zomervakantie, eps.1 was super gaaf, tenminste manga-nalevend |
|
Elfen Lied 2 ... als dat waar zou zijn ... o_O |
|
nouja het is maar een gerucht.. ik hoorde dat ze dachten dat het een nieuwe aflevering was, maar dat het die OVA was.. nouja.. hopelijk is het gerucht dat 2 komt waar, zou wel vet zijn |
|
http://www.youtube.com/watch?v=SAZiF1judCM&search=haruhi%20hare Iedereen deze serie checken, geniaalste serie van dit seizoen en mogelijk zelf van dit jaar: The Melancholy of Haruhi Suzumiya |
|
ken jij Black books of the black bible niet? signature |
|
|
|
jips signature |
|
Dacht al dat je dat bedoelde, nooit bekeken eigenlijk. Wordt altijd bij Hentai gezet en ik kijk niet naar Hentai, hehe. Ecchi gaat er natuurlijk wel altijd in ... |
|
hihi ach, zolang er niet teveel scat en tentakels bij komen kijken signature |
|
Weet iemand toevallig een serie in de lijn van Monster. Dat vond ik echt een geniale serie. Dus met een diepgaand verhaal dat zich steeds verder ontvouwt, goed uitgewerkte personages, realistische setting (geen future of samurai dingen) en het liefst ook realistische tekenstijl? [Dit bericht is gewijzigd door Once Emperor op 25-06-2006 2:00] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |