|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze week Afro Samurai gedownload, wat ik er even van bekeken heb zag er goed uit! Princess is geflipt. |
|
Vampire Hunter D gezien, gaaf man Nu ook met de Gundam Wing series bezig. |
|
quote: Die is echt super vet |
|
Tengen Toppa Gurren Lagann is ook een vette aanrader. Hij is dan wel al een jaartje uit, hij stond al een tijdje op mijn watch-list. Ik heb hem sinds kort afgekeken en ik vind het echt een van de betere Anime's die ik heb gezien. Ik hou normaal gesproken ook niet zo van Mecha, maar TTGL is pure ownage. |
|
quote: Godver wat gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sinds kort redelijk verslaafd aan Death Note. Nog fans? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Jep, alles gezien incl Films en bende. Prachitg |
|
hmmm... ik ken er niet veel van The Black Bible en zo wel signature |
|
Higurashi no Naku Koro ni en natuurlijk Higurahi no Naku Koro ni Kai "It happended and it couldn't have happended any other way because we are still alive." |
|
Oooow, die. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het enige aan Anime wat ik ooit heb gekeken was Love Hina en Death Note. Alleen was Death Note nadat de hoofdpersonen elkaar kenden niet leuk meer. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Nog zoveel vette aanraders, oa: Clannad plus Clannad After Story: Ghost Hunt: Toffe serie, leuke personages en een aanrader als je de sfeer van ghosts leuk vind. Misschien is niet alles geheel orgineel en sommige stukjes een beetje cliché, maar dat mag de pret niet bederven. Koi Kaze: Kort maar zeer krachtig, het is een van mijn favoriete drama serie qua verhaal en de tekenstijl is helemaal geweldig. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
Dragonball Z + GT volledig binnen, engels gesproken. In de rij staat Neon Genesis Evangelion. Full Metal Panic! wil ik ook nog een keer zien, net als Final Fantasy Unlimited. Zijn er nog tips die niet vermeldt staan in het topik? Series dan? |
|
Pfff, ik ga nie het hele topic na pluizen, maar probeer de volgende series eens: Azumangah Daioh (erg lichte komedie met vooral korte verhaalsegments, zal niet iedereen goed vallen) Black Lagoon Canaan Code Geass (2 series) Cowboy Bebop (bounty hunters in space) Death Note Full Metal Alchemist (er is een +-2004 versie en er loopt nu weer een nieuwe betere serie genaamd Brotherhood) Gankutsuou (Kunstzinnige twist op het verhaal van de Graaf van Monte Christo) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Mai HiME Monster (Erg lange serie, schijnt sterk te zijn. Een arts wordt ontslagen wanneer hij het leven van een arme jongen redt ipv dat van de invloedrijke burgemeester) Ninja Scroll (Film, niet nadenken, lekker choppen) Soul Eater (lijkt kinds op een Naruto-wijze, maar toch net wat volwassener op z'n tijd) Trigun (steampunk western komt het meest dichtbij als omschrijving) Vampire Hunter D: Bloodlust (Vooral vanwege de mooie beelden) Kun je wel effe mee vooruit |
|
Ik ben meer van de Manga, maar anime kan zeker goed zijn! Een grote tip voor jullie allen is berserk! Wat verslavend, gruwelijk en spannend is dat zeg! Enige nadeel is, je wil meer... dus dan moet je verder gaan lezen! Maar dat is dus tevens een voordeel natuurlijk "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Gantz heb ik ook vooral gelezen, die boekjes gaan wel degelijk snel. Absolute genius kwa manga is trouwens alles van Tsutomu Nihei: BLAME! bijvoorbeeld, zodra je de kans krijgt, doen! Zeer grimmige harde grauwe cyberpunk minus de flauwheid. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik ben geen groot kenner; ik heb oa. Akira, Kenshin en Vampire Hunter D gezien. Maar bijvoorbeeld ook de korte a-typische anime Why UFO's fly Zigzag en een korte anime over 2 schattig uitziende, maar uiterst kille poesjes die samen met een varkentje op een boot vast zitten. De titel is me helaas ontschoten, maar het is een echte aanrader; visuele pracht en een vilein verhaal. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Inderdaad! Bedankt ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Arg ik ben net begonnen met het kijken van Death Note, en het is echt te gaaf |
|
De speelfilms van Death Note zijn ook goed te doen |
|
quote: -1 Ik heb de eerste bekeken, maar ben dan maar afgehaakt. Voegt niets toe imo, en de serie is veel leuker. edit: en in die film leek het alsof Light oerdom was en alles wat hij deed enkel per ongeluk lukte, bah. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 10-03-2010 11:57] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |