IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Anime Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-09-2002 2:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ben nu bezig met Hellsing [vampire] en Final Fantasy Unlimited [fantasy].
Allebei dikke vette heersch!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-09-2002 7:03 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

final fantasy unlimited heb ik de eerste 2 van gezien, alleen duurt zow fokking lang eer ze eens gedownload zijn


My madness, my sadness


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 15-11-2002 20:30 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik zoek episodes van Kenshin weet iemand waar ik die kan downloaden?

Ja, ik heb Kazaa geprobeerd maar dat gaat te langzaam!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-11-2002 23:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Voor FTP's moet je bij Zenial zijn.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 20:53 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Het goede, oude anime topic naar boven spurten... KOH ME N'ASAI of hoe spel je het.

Nu dat ik eindelijk ADSL heb en mee kan doen met de downloadfabriek van m'n kennissenkring wat betreft anime hier mijn lijst en beoordeling:

-Ah my goddess! OVA 1-5 [nog niet gezien]
-Angelic Layer 26 afl. [7]
-Ai no Kusabi [jaaah, foute anime: 8]
-Level C [gruwelijk foute anime, 2 way te jong]
-Cowboy Bebop 26 + movie [3, *snurk*]
-Fruits Basket 26 [9, echte aanrader]
-Gravitation 13+ 2 OVA [8, semi-fout erg lol]
-Kizuna 1-3 OVA [opnieuw fout, 7]
-Laputa: castle in the sky [nog niet gezien]
-Hellsing 13 eps [ik las het al boven, 7]
-Love hina 26+ 3 OVA [7]
-X TV [10, supertof]
-X the movie [2, erg slecht tegenover X TV]
-Zetsuai 1989 [iets voor de dames alweer, en een 9]
-Bronze [vervolg op zetsuai, ook 9]
-Excel Saga: weird anime 26 eps [niet te volgen, knalgek maar wel leuk: 8] MENSHIIII
-Jungle wa itsumo hale nochi guu - 26 eps [nog niet gezien]
-Noir 24 eps [mwah, 7]
-Full Metal Panic [8, behoort o.a. tot mecha]
-Weiss Kreuz 1-8 [8]
-Weiss Kreuz OVA 1-2 [7]
-Weiss Kreuz Gluehen [8] / 4 nog niet uit
-Yami no Matsuei [absolute topper qua animatie en verhaal, een 10]
-Raimuiro Senkitan [8, 2003]
-Get Backers [8]
-Wolfs Rain [Wat mij betreft de beste nieuwkomer tot nu toe in 2003, 10]
-Mahou Tsukai ni Taitetsu [9]
-Naruto [Ninja time, sommige vechtscenes duren te lang, toch 9]
-Stratos4 [5]
-.hack: legend of the twilights bracelet [nog niet gezien]
-Vampire hunter D: the movie [MOET JE ZIEN, 10+ haha, ben weg van dunpeal natuurlijk]
-Mouse [amusant voor de heren, 7]
-//Hack Sign: Liminality OVA's [nog niet gezien]
-Ai yori aoshi [*lief* en kewl, 7]
-Chobits [lachen, 8]
-Figure 17: Tsubasa & Hikaru [8]


*hijg, puf* Dat was lang typen en ik ben compleet inconsequent in lijsten maken. KOH ME N'ASAI of hoe spel je het.






Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 21:00 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Voor diegenen die het nog niet weten:

www.animesuki.com

Bittorrent: p2p programma, werkt uitstekend. Sommige anime's binnen 3 kwartier binnen.



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 01-02-2003 21:23 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 1 februari 2003 20:53 schreef Argentumfeles het volgende:
Het goede, oude anime topic naar boven spurten... KOH ME N'ASAI of hoe spel je het.

Nu dat ik eindelijk ADSL heb en mee kan doen met de downloadfabriek van m'n kennissenkring wat betreft anime hier mijn lijst en beoordeling:

*lijst*

*hijg, puf* Dat was lang typen en ik ben compleet inconsequent in lijsten maken. KOH ME N'ASAI of hoe spel je het.






Mag ik Ranma toevoegen? te gek lachen! krijg van mij een 8.. kiddy as hell.. maar zo tof!


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 01-02-2003 21:26 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

SUGOI, KAWAII, KIREI. *Does the secret handshake* Wie heeft ooit gezegd dat anime kijkers nerds zijn??! Ew, la maar.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 16-02-2003 14:23 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ik ben nu ook AMV's aan het maken, in my case dus Anime Metal Videos i.p.v. Anime Music Videos.

Ik heb er al 1 af! Nevermore - dreaming neon black gezet onder Vampire Hunter D: Bloodlust. Ik vind em puik voor m'n eerste! Wie interesse heeft kan em van m'n ftp downloaden. Mail/Reply dan volgen details.

Het ding is onderhand al ruim 120 keer gedownload wereldwijd; wou eens kijken hoe ver 5000MB aan bandbreedte zouden reiken. Hehe, daarom ligt m'n server nu plat.

www.animemusicvideos.org; zoek member argentumfeles.

M'n volgende wordt Vanden Plas - End of all days onder Wolfs Rain.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-02-2003 15:48 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 2:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ben nu bezig met Hellsing [vampire] en Final Fantasy Unlimited [fantasy].
Allebei dikke vette heersch!


Ik ben ook bezig met Hellsing ik ben bij aflevering 6. Toffe serie!.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 17-02-2003 9:03 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Hmmm Hellsing vink echt geen reet aan helaas... doe mij maar een portie humor of goeie gore... ninjashit gaat er ook altijd wel in.


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 17-02-2003 9:10 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

quote:
Op 27 september 2002 2:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ben nu bezig met Hellsing [vampire] en Final Fantasy Unlimited [fantasy].
Allebei dikke vette heersch!



hellsing is dik aars ,maar Final Fantasy Unlimited is vet!!!!


HEERSCHT


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 17-02-2003 13:28 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 9:03 schreef Wishmaster het volgende:
Hmmm Hellsing vink echt geen reet aan helaas... doe mij maar een portie humor of goeie gore... ninjashit gaat er ook altijd wel in.


Dat is nu DE beschrijving van NARUTO!!!!! Ninja/Humor.
De eerste 19 zijn uit; heb ze allemaal.


[Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 17-02-2003 13:30]


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 17-02-2003 15:41 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Anime heerscht.
Manga nog meer.
Ik leef serieus voor manga en hou me ook al 6 met bijna niets anders bezig.

Shame on me, ik ben een Otaku...

"HASSHIN!"

Oh, en dit weekend is er een Anime Con

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 17-02-2003 15:43]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 17-02-2003 18:10 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 15:41 schreef Saphire het volgende:
Anime heerscht.
Manga nog meer.
Ik leef serieus voor manga en hou me ook al 6 met bijna niets anders bezig.

Shame on me, ik ben een Otaku...

"HASSHIN!"

Oh, en dit weekend is er een Anime Con


Waar?!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-07-2003 16:20 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Damn net de eerste aflevering van Kenshin OAV Tsuioku Hen gekeken. De animatie..wow !!

Rurouni Kenshin Rules!

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-07-2003 16:26]


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 21:47 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 16:20 schreef Witchking het volgende:
Damn net de eerste aflevering van Kenshin OAV Tsuioku Hen gekeken. De animatie..wow !!

Rurouni Kenshin Rules!


^_^ Haha, kenshin is stoer. Ik ben pas begonnen met de hele tv series downen. Ik dacht altijd, oeh das zo'n mega serieuze samurai anime. Dus not, kenshin is even stoer met zijn zwaard als hij is een vette nerd!



Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 22:01 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Iemand die echt van Fantasy anime houd zou eens 12 Kokuki of Juuni Kokki moeten proberen. Hij's niet meer regulier in omloop maar vind je op IRC: irc.mircx.com; channel #12ktp. BOT: ThaRat heeft archieven van aflevering 1-34, rest op BT. Overigens zeer snelle bot. 40 minuten per aflevering.

Nog een tip: als je een van de stoerste CG in anime wilt zien, is LastEXILE wel iets voor je. Deze serie is laatst gelisenced en de grotere fansubbers zijn ermee gestopt, however, dezelfde subber als Inu Yasha gaat er nog mee door zijnde: Infusion/ AnimeForever. Onder de files van anidb.net hieronder staat de link naar hun site.

http://www.animenfo.com
http://www.animesuki.com
http://www.anidb.net [<-- handig, handig!]

irc.mircx.com (let eens op #animeartbooks, #animeost), irc.enterthegame.com [geen lisenced titels], irc.aniverse.com [langzaam afstervend door hacker attacks]

http://www.afad.nl/solstice [nog niet af, maar mijn hele collectie is te bezichtigen via inventory]

Enough linkage


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-07-2003 22:07 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 21:47 schreef Argentumfeles het volgende:
^_^ Haha, kenshin is stoer. Ik ben pas begonnen met de hele tv series downen. Ik dacht altijd, oeh das zo'n mega serieuze samurai anime. Dus not, kenshin is even stoer met zijn zwaard als hij is een vette nerd!




De OAV's zijn wel seriuees hoor. Aanrader!

Wie Ghost in the shell goed vind moet eens de Stand Alone Complex downloaden, jawel een serie van Ghost in the shell!

De animatie is erg mooi gedaan 1 van de betere op dit moment vind ik zelf!



[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-07-2003 22:08]


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 22:08 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Oh well, I enjoy writing bouts anime...

Beste nieuwkomers 2003:
LastEXILE
D.N. Angel
DearBoys
E's Otherwise
Wolfs Rain [subben gestaakt irc.mircx.com #woofnick gaat door]

I've been telling them for an entire year! Naruto, naruto!


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 22:10 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 22:07 schreef Witchking het volgende:
De OAV's zijn wel seriuees hoor. Aanrader!

Wie Ghost in the shell goed vind moet eens de Stand Alone Complex downloaden, jawel een serie van Ghost in the shell!

De animatie is erg mooi gedaan 1 van de betere op dit moment vind ik zelf!


Ik heb idd ook eerst een serieuzere kenshin gezien, een film:
Requiem for the Restoration Royalists of Samurai X: the movie.

Die film begon zo ontzettend mooi en mysterieus!




Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-07-2003 22:10 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Naruto! 1 van me favoriete animes, actie en humor heersch!

Last Exile ben ik van plan binnekort iets van te downloaden.


Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 27-07-2003 22:10 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

kenshin is lache heb ik alles van
tevens heb ik ook afleveringen van Guyver, Hellsing, Lodoss, Berserk, Dragonball, Dragonball GT, Scryed en Ranma 1/2.

Ook heb ik iets van 18 manga dvds


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 22:15 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 22:10 schreef Witchking het volgende:
Naruto! 1 van me favoriete animes, actie en humor heersch!

Last Exile ben ik van plan binnekort iets van te downloaden.


Heb net aflevering 42 gezien... Sakura vs. Inu. Maaaan, ik weet niet, volgens mij was het twee afleveringen geleden, waar Kakashi Sasuke dat seal gaf om die 'snakebate' van Ochimaru tegen te gaan (yes, snakeman). Dan komt je er ook achter dat Ochimaru eigenlijk Kakashi's teacher is, en ze brachten het zo goed net op het randje van vechten en toen toch maar niet! Ik had die twee zo graag zien vechten! ~_~ Zal vast nog wel een keer komen in de trein van afleveringen.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 27-07-2003 22:16 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 22:10 schreef Black Raven het volgende:
kenshin is lache heb ik alles van
tevens heb ik ook afleveringen van Guyver, Hellsing, Lodoss, Berserk, Dragonball, Dragonball GT, Scryed en Ranma 1/2.

Ook heb ik iets van 18 manga dvds


Scryed!!! [ryuhou fan]

Record of Lodoss war ben ik ook pas mee begonnen te downen. Scryed is ruig! Dat wordt me volgende AMV Edit: euhmz, ik heb 90 titels op die site van mij staan, telt 1200 nog wattus afleveringen, 371 cd's. *_* En groeit maar een end weg. Weet soms van gekkigheid niet wat ik moet kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 27-07-2003 22:20]


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen