|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Topictitel... en ik neem aan dat die lijst geen manga is... *sigh* Leuke lijst verder though... |
|
bij de BBC zoeken ze animators |
|
laatst weer eens Vampire Hunter D gezien. Kent iemand deze? Suck my piss |
|
quote: iedereen die van anime houdt zo'n beetje denk ik. |
|
quote:Check Vampire Hunter D: Bloodlust dan ook zeker effe! |
|
Hayao Miyazaki http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ga ik eens doen *denkt aan schaap met kapotte rug* [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-08-2004 14:21] Suck my piss |
|
Urotsukidoji is ook leuk....als je van demonpr0n houdt. |
|
gha !! ik ken ze toevallig...legend of the overfield. Ziek ziek! Suck my piss |
|
Whehehe. |
|
Samurai Champloo! Vette samurai-anime. Er wordt zelfs Nederlands gesproken in aflevering 5. dood |
|
is aflevering 5 er al? Damn!! heb pas de eerste 3 gezien... maar ik ga niet meer kijken, wacht op de dvd box.. hoop maar dat ie opschiet |
|
Yup hij is gelicensed dus je kan er moeilijk aankomen. Alleen op anime hubs met Direct Connect kan je nog wel wat eps vinden.. Maar ik ga ook zeker de dvd halen als hij er is! En heb je al ep 95-96 gezien van Naruto? dood |
|
quote: Ja man! De shit! |
|
quote:'k vind die niet zo leuk... la blue girl is veel grappiger |
|
mooi..weten we dat ook weer Suck my piss |
|
Anime/manga houd ik doorgaans niet zo van als het op kunst-gerelateerde dingen aankomt, maar heb wel een tweetal Japanse series gevolgd. Samurai X was m'n favoriet. Goede verhalen, veel aandacht geschonken aan het cultuur-aspect, en doorgaans goed getekend en ingekleurd (hetgeen ik niet van alle manga zeggen kan). "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Vampire Hunter D: Bloodlust!!! There is no religion higher than Truth! |
|
was het niet leuk Gerold? Suck my piss |
|
quote: Rurouni Kenshin (Amerikaanse naam Samurai X) is mijn favoriete anime! De OAVS zijn ook fantastisch! dood |
|
quote:De Japanse naam dusch? Heerscht echt wel, die serie! Jammer dat ik 'm nooit "helemaal" heb kunnen volgen, weet 't begin niet, en het einde al helemaal niet.. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ben op dit moment Naruto afleveringen aan het sparen. Ook zeer gaaf en grappig. Die Humor anime is zeer gaaf! |
|
naruto is idd erg goeie serie, kheb 1 tm 80 op cd na 80 vond ik dat het teveel cds ging kosten |
|
Op dit moment spaar ik: Kurau Phantom Memory Naruto Monster Kyou Kara Maou Kurau wordt nog gedaan door een aantal groups ook al is hij gelicensed met de eerste ep in de USA... http://www.anidb.net. Naruto is na dat gevecht met Orochimaru weer kalm aan het worden, ik vind het jammer dat dit altijd gebeurd. Monster, de beste nieuwkomer, zeer zeker. Kurau, interessant, ik ben benieuwd waar dat heen gaat. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |