|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Is inderdaad een oudere foto. Maar veel succes mannen. Denk niet dat ik er bij ben. |
|
yeah!! 10 september gaat het popfront plat You can either agree with me, or be wrong. |
|
Tsjaaaa...Tenzij er weer zo'n fantastisch enthousiasme rondwaart als bij Led Astray & Total Demise. Wat een slappe hap was het toen zeg. Maar dat lag aan het gebrek van een volle bak publiek. Met andere woorden: iedereen die nu 'aanwezig!' typt, is er ook gewoon. Anders vind ik jullie niet meer aardig! ...what she said... |
|
quote: oei! wees gewaarschuwd. nog harder en je gaat huilen. be there or be shorthared You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Dat laatste dan maar Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: ok, als je er maar bent You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Pfff.. Heb er zin aan! Enne nemen de bandjes ook wat 'nieuw' publiek mee |
|
quote: Jazeker!! Het Brabantse gedeelte van Stronghold + aanhang houdt wel van een biertje Mekker |
|
quote: Dat gaat in mijn geval toch echt een combinatie van beide worden Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hehehe, supah! |
|
Brabanders zijn altijd gezellig heee!!! |
|
quote: Ik hoorde dat de bands bij dat optreden ook niet enorm uit de verf kwamen (eufemisme). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Jij schijnt wel vaker wat te 'horen' de laatste tijd.. |
|
quote: Klopt. Dat is overigens geen schijnen... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Uiteraard was je er zelf ook bij.. |
|
quote: Led Astray zette een leuke pot metal neer, was leuk optreden. Die andere band vond ik een beetje snel vervelen en het geluid was niet super nee. Dat ze zo enorm slecht waren/klonken vond ik echter niet. Verder ben ik ook typisch 'Zwols' qua concertgedrag. Ik kijk liever met een biertje in de hand naar een band dan dat ik gek ga lopen doen. Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
quote: Giet er wat biertjes in en tadaaaa H-K op de danstoer |
|
dat werkt bij de meesten wel denk ik respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ja maar is het dan ook zo dat iedereen na wat biertjes transformeerd in een brabo? |
|
quote: Ik denk dat dat meer een Nederlands kwaaltje is dan iets typisch Zwols. [edit]Vooral als er een Nl band staat te spelen valt dit fenomeen op. Zodra een band van buiten de grenzen komt, lijkt het publiek sneller geneigd los te gaan[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 20-04-2005 23:06] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
dat is wel een extreme. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Maarre is het niet eens tijd om gewoon eens naar Zwolle te komen ipv te zeuren over Zwols publiek en dingen die je ooit heb mogen horen? Wie weet kun je dan zelf een mening vormen, ipv klakkeloos eentje over te nemen. |
|
maarre is het niet even tijd om niet zo ongesteld te doen? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |