IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Stronghold & Profane @ Popfront, Zwolle 10-09-05 Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-09-2005 18:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

*In tegenstelling tot eerdere berichten niet aanwezig vanavond*

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-09-2005 19:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 18:59 schreef XXL het volgende:
*In tegenstelling tot eerdere berichten niet aanwezig vanavond*

Jammer, maar tot zondag dan maar.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-09-2005 19:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Vanavond een ouderwets avondje coffee shop denk ik.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 11-09-2005 12:40 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Zooooo....

Na een nachtrust van 4 uurtjes weer enigzins bij mijn positieven.

Het was echt super gezellig gisteren. Jammer voor de mensen op dat verjaardagsfeest, maar in het Popfront was het volgens mij toch gezelliger

Met de heren van Stronghold wil ik nog wel wat optredens doen. Goede gasten en een lekker potje muziek.

Hoe wij speelden?

Dat moeten de anderen die aanwezig waren maar bepalen!

ZM'ers gespot:

AngelOfDeath
Audiophile
Nogayblackmetal
Verlepte theedoek
MindlessMayo (denk ik, jij was toch diegene die foto's liep te maken? Wist het niet zeker namelijk.)

En wellicht nog meer, maar die herkende ik niet of die ken ik verder niet van de combinatie naam/gezicht.

Wij komen graag nog een keer terug in het Popfront!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2005 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja klopt ja, was ik. Maarre Stronghold vond ik wel grappig, leuke podium presentatie maar de zang was niet wat voor mij. Profane vond ik dan wel weer heel gaaf, jammer dat het binnen popfront zo warm was dat men maar half buiten ging staan. Rock inn was ook weer gezellig.

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 12-09-2005 12:48 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Dank je Mayo. Het was inderdaad wel 'bloody' hot! Heb tijdens het optreden 1,5 liter water gedronken en ook nog wat over mijn hoofd gegooid.

Maar zoals gezegd, gezellige tent, gezellige mensen en ik zou het echt niet erg vinden om daar nog eens te spelen.

BTW, Mayo, als je je foto's klaar hebt, kan ik dan ook een kopietje krijgen (neem aan dat je ze digitaal geschoten hebt)? Of kan ik ze ergens van een fotopagina opduikelen?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 12-09-2005 13:16 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Was idd erg gezellig zowel in Popfront als in de Rock-Inn!

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 12-09-2005 13:18 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 13:16 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Was idd erg gezellig zowel in Popfront als in de Rock-Inn!

Was jij die dame met stijl lang rood (geverfd) haar?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 12-09-2005 13:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 13:18 schreef Fat Bastard het volgende:
Was jij die dame met stijl lang rood (geverfd) haar?

Dat ben ik!! Dus ik denk wel dat je mij bedoeld jah....

[edit]: jij bedoelt Marre, hier onder de naam van nogayblackmetal [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 12-09-2005 13:25]

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 12-09-2005 13:31 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Nee, jij bent degene die ik in gedachten had

Is altijd even zoeken, welk gezicht er bij een bepaalde nick hoort.

nogayblackmetal heb ik ook ontmoet, zij was vaak in de buurt van verlepte theedoek, waar ik een aardig tijdje mee gesproken heb.

Praten met nogayblackmetal was echter nog al moeilijk, aangezien zij... ehm... laten we het er op houden, dat het bier haar prima smaakte

Stronghold
Usericon van Stronghold
Posted 12-09-2005 21:39 by Stronghold Wijzig reactieProfiel van StrongholdQuote dit berichthttp://www.cyberstronghold.com

Was inderdaad erg lachen daar in zwollywood!! Tot twee keer toe naar buitengeveegd in het felle tl licht. En iedereen flink in de olie!!!

Ik zag hier en daar wat cameras,,, dus als er nog wat leuke fotoos zijn, zien we die graag natuurlijk....

We'll be back!!!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 13-09-2005 18:10 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 13:31 schreef Fat Bastard het volgende:

Praten met nogayblackmetal was echter nog al moeilijk, aangezien zij... ehm... laten we het er op houden, dat het bier haar prima smaakte

Volgens mij viel dat best mee

SALT IN YOUR WOUNDS!!

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 13-09-2005 22:28 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 18:10 schreef nogayblackmetal het volgende:
Volgens mij viel dat best mee

Ik weet natuurlijk niet hoe vrolijk jij normaal bent!

Het zingend en lallend op je fiets wegrijden van het popfront gaf mij natuurlijk mijn bedenkingen, omtrent je alcoholpercentage

Hoop dat je je een beetje vermaakt hebt, maar daar zag het wel naar uit!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-09-2005 3:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Stronghold was wel gaaf, Profane daarentegen viel me gruwelijk tegen voor een band die al zo lang bestaat... Heb me desondanks toch wel vermaakt.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-09-2005 7:33 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 3:23 schreef Doomy het volgende:
Stronghold was wel gaaf, Profane daarentegen viel me gruwelijk tegen voor een band die al zo lang bestaat... Heb me desondanks toch wel vermaakt.

Wat viel je tegen dan? Wij leren altijd graag van onze 'fouten' en staan open voor suggesties

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com