|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
*In tegenstelling tot eerdere berichten niet aanwezig vanavond* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vanavond een ouderwets avondje coffee shop denk ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zooooo.... Na een nachtrust van 4 uurtjes weer enigzins bij mijn positieven. Het was echt super gezellig gisteren. Jammer voor de mensen op dat verjaardagsfeest, maar in het Popfront was het volgens mij toch gezelliger Met de heren van Stronghold wil ik nog wel wat optredens doen. Goede gasten en een lekker potje muziek. Hoe wij speelden? Dat moeten de anderen die aanwezig waren maar bepalen! ZM'ers gespot: AngelOfDeath Audiophile Nogayblackmetal Verlepte theedoek MindlessMayo (denk ik, jij was toch diegene die foto's liep te maken? Wist het niet zeker namelijk.) En wellicht nog meer, maar die herkende ik niet of die ken ik verder niet van de combinatie naam/gezicht. Wij komen graag nog een keer terug in het Popfront! |
|
Ja klopt ja, was ik. Maarre Stronghold vond ik wel grappig, leuke podium presentatie maar de zang was niet wat voor mij. Profane vond ik dan wel weer heel gaaf, jammer dat het binnen popfront zo warm was dat men maar half buiten ging staan. Rock inn was ook weer gezellig. |
|
Dank je Mayo. Het was inderdaad wel 'bloody' hot! Heb tijdens het optreden 1,5 liter water gedronken en ook nog wat over mijn hoofd gegooid. Maar zoals gezegd, gezellige tent, gezellige mensen en ik zou het echt niet erg vinden om daar nog eens te spelen. BTW, Mayo, als je je foto's klaar hebt, kan ik dan ook een kopietje krijgen (neem aan dat je ze digitaal geschoten hebt)? Of kan ik ze ergens van een fotopagina opduikelen? |
|
Was idd erg gezellig zowel in Popfront als in de Rock-Inn! |
|
quote: Was jij die dame met stijl lang rood (geverfd) haar? |
|
quote: Dat ben ik!! Dus ik denk wel dat je mij bedoeld jah.... [edit]: jij bedoelt Marre, hier onder de naam van nogayblackmetal [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 12-09-2005 13:25] |
|
Nee, jij bent degene die ik in gedachten had Is altijd even zoeken, welk gezicht er bij een bepaalde nick hoort. nogayblackmetal heb ik ook ontmoet, zij was vaak in de buurt van verlepte theedoek, waar ik een aardig tijdje mee gesproken heb. Praten met nogayblackmetal was echter nog al moeilijk, aangezien zij... ehm... laten we het er op houden, dat het bier haar prima smaakte |
|
Was inderdaad erg lachen daar in zwollywood!! Tot twee keer toe naar buitengeveegd in het felle tl licht. En iedereen flink in de olie!!! Ik zag hier en daar wat cameras,,, dus als er nog wat leuke fotoos zijn, zien we die graag natuurlijk.... We'll be back!!! |
|
quote: Volgens mij viel dat best mee SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ik weet natuurlijk niet hoe vrolijk jij normaal bent! Het zingend en lallend op je fiets wegrijden van het popfront gaf mij natuurlijk mijn bedenkingen, omtrent je alcoholpercentage Hoop dat je je een beetje vermaakt hebt, maar daar zag het wel naar uit! |
|
Stronghold was wel gaaf, Profane daarentegen viel me gruwelijk tegen voor een band die al zo lang bestaat... Heb me desondanks toch wel vermaakt. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wat viel je tegen dan? Wij leren altijd graag van onze 'fouten' en staan open voor suggesties |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |