|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: o You can either agree with me, or be wrong. |
|
Goed... gezien het geslaagde metalfestijn gisteren, this is next... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
11 juni toch eerst? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Yep... Maar is semi-informeel (verjaardag hè). Maargoed bij deze: ZetEmmertjes zijn welkom op 11 juni met Carnal Leftovers op het podium. En het zou leuk zijn als iedereen zich uitleeft op het Open Podium.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Als ik tegen die tijd weer aan het bier zit, is er dikke kans dat ik me voor gek zet op het open podium ja What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nou.. uitleven werd niet echt gewaardeerd gister had ik het idee. Boel waarschuwingen enzo.. |
|
k zal het nooit meer doen okee. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Dus we kunnen er vanuit gaan dat het op 10 september gezellig word? Wat voor muzikale voorkeuren zijn er overigens in het popfront? Wij (Profane) proberen onze setlist daar meestal enigzins op aan te passen. We spelen meestal 1 cover in onze set. Welke heeft de voorkeur bij het Zwolse publiek? Obituary - Slowly We Rot Autopsy - Robbing the Grave Massacre - Corpsegrinder Venom - Witching Hour Laat maar horen! |
|
Ookniezo'nbeetjeherrie - Slowly we Spot Nou, wordt mooi weekendje weer dus |
|
quote: |
|
Ik heb er al 6 gezien maar ik heb geen getuige. GodverdeGodver "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hier 8, schoolkiddo's die net beneden langs liepen maarja.. ook geen getuige hier. Of eh mag ik de katten als getuigen opgeven? |
|
quote: ??? Verkeerde topic? |
|
quote: nee joh, dit is nu iets Zwols.. |
|
Spotten in gezelschap is ook gewoon veel leuker. Je mag wel oefenen in je eentje, maar niet in wedstrijdverband meespelen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik hou mijn hart vast voor 10 september |
|
quote: Ja, bereid maar je al vast voor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehe doe maar ja, muhahahhaaaa |
|
Fat Bastard inmiddels recentere bandfoto?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Weer een feestje in Zwolle ? Daar ben ik dan ook wel weer bij! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hihi, Zwolle Metalen.com |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee, helaas nog niet, ik ga er deze week nog even achteraan (do. oefenen we, dan zal ik mijn camera ff meenemen) en zorg ook dat er op 11 juni a.s. (als wij in Elektra - Sliedrecht spelen) een paar goeie live-shots gemaakt gaan worden. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |