|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe ok, beide partijen hebben hun zegje kunnen doen!!! ON-TOPIC!!! |
|
quote: Ontopic? Ik ben er.. maar oh.. dat had ik nog maar tig keer verteld. |
|
quote: hehe, ik zeg ook maar wat hoor!!! |
|
Mja. Eens kijken of ik met Jimkes mee kan rijden... [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 21-04-2005 18:45] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Does gezellig Mekker |
|
Ik ben altijd gezellig |
|
quote: Mooi. Dat zien we dan met eigen ogen op 10 september Mekker |
|
quote: Komt goed |
|
quote: Ook als Thijs bij jou komt pitten? enne.. nog geverfd vandaag? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Neuh, dagje pauze ingelast Thijs, die slaapt hier niet.. ik heb zo mijn grenzen maarre jij had nog een plekje over toch. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-04-2005 20:52] |
|
Er heeft vast nog wel iemand een ledikantje staan ergens, moet wel passen waar hebben we het trouwens over, het duurt nog 4,5 maand. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nou we schoppen het topic omhoog zodat niemand vergeet dat Zwolle leeft op zm (aaah dat klinkt eng). |
|
quote: Alleen daar What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Als er geen kern van waarheid in had gezeten had ik nu even heel boos moeten reageren! Naja, eens zien of het leeft in de stad nu, ajooo ende pils Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nouja, als je nu had gezegd "Nee, dan Roosendaal!"... Dan had je weer een goed punt gehad Jullie hebben daar tenminste nog een metalkroeg (toch?Of is 1x Angel of Death en een Iron Maiden nummer daar het hoogtepunt?) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dat kent Behehehehehert niet eens. Maare wij dachten ook hee leuk een metalkroeg in Zwolle maar dat viel na 2 maand vies tegen.Wel een leuke kroeg alleen de verkeerde eigenaar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Och, vind het wel een beste kerel. Draait ook alles wat ik aanvraag (redelijk zelfde muzieksmaak) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Na 2 maanden Je weet toch na een avond al wel (sterker nog, na een uur) of een tent geschikt is of niet... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
De manager van Seraphique heeft het nog korter dan een lampekap "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wat heeft ie korter? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Heeft die band een manager What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: .....nodig? of het feit dat ze er 1 hebben You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Och, wij hebben heT toch nog redelijk vaak het voordeel van de twijfel gegeven. stom stom stom stom www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: inderdaad. misschien moeten we maar een herinnering aan de motorclubs sturen, wegens achterstallige verbouwing gnagna You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |