|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wellicht 28 mei. Ligt er al aan hoe mijn gezondheid op dat moment is helaas. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die tijd was vorige week, deze week is het de tijd van irritaties uiten. Schijnt goed te zijn.. Bovendien is dit nog mild. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-04-2005 23:12] |
|
Ga eens praten met die man van de Hedon dan. Wellicht komt er dan eens wat meer echte metal daar... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik val nog eerder om dan dat ik ga dansen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Dan calculeer je alvast 2 dagen pitten in. Nu in de agenda: 26,27 mei rustig aan, beetje panzeren en Death luisteren, spelen. 28e spreekt voor zich. 29 en 30 mei: In je nest. Dan houdt meneer het vast wel vol. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Heb menig keer anders gezien [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-04-2005 23:19] |
|
quote: Daar zit het probleem hem in...gezien die bacteriële infectie ( ) moet ik mijn gemak houden. Helaas staan de volgende dingen sowieso al op het programma: *Gorefest (23-04) *Hatred+Grave+Dew Scented (24-04) *Suburban Party (27-04) *Groezrock (30-03) *Testament+Laaz Rockit (06-05) *Dynamo (06-06) *Rotterdam Deathfest (14-05/15-05) Dat is al tamelijk druk. Maar even afwachten dus... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Naar welke Dynamo ga jij dan? |
|
quote: Skerp! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
programma van Rutan: *Gorefest (23-04) *Hatred+Grave+Dew Scented (24-04) *Suburban Party (27-04) *Groezrock (30-03) *Dynamo ??? *Testament+Laaz Rockit (06-05) *Rotterdam Deathfest (14-05/15-05) * overdag pitten, 's avonds Zwolle(28-05) *Pitten (29-05) Past er mooi tussen [edit]: Tussendoor beetje Death spelen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-04-2005 23:31] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nogmaals, als ik fit genoeg ben, dan ben ik er bij. Zelfde geldt trouwens voor Stronghold, tijd geleden dat ik die mannen aan het werk heb gezien...sterker nog, toen hadden ze nog de oude bassist en had de drummer nog haar What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ah dus hij slaapt dan bij jou |
|
quote: Bij jou kunnen er genoeg op de zolder, kan Thijssie ook wel bij toch "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nee vol= vol zegt men wel eens. |
|
quote: Foto is gemaakt in de kleine zaal van Nighttown in Rotterdam. De Ron Jeremy look is een beetje weg, want de snor is uitgegroeid tot baard De omvang is er nog wel, hoewel de verhouding buik en wat daaronder hangt omgekeerd evenredig zal zijn! We komen ook niet uit de grote stad, maar uit dorpjes daaromheen, maar evengoed hebben we er heel veel zin in, om ook in het oosten onze muziek eens te spelen. Dat hebben we in de 16 - 17 jaar dat we bestaan namelijk nog niet gedaan Tot dan |
|
quote: Is dat alleen Zwols gedrag dan? Moet je eens naar het westen komen |
|
quote: Deze Urechtse Zwollenaar weet er alles van af, hehe.. Trouwens nog naar een plaatje gezocht?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Een paar jaar geleden was het standaard pandemonium in Popfront bij metalbands, met name als die band van over de provinciale grens kwam. Helaas is er een jaar of 3 geleden een crowdsurf & stagedive verbod ingevoerd ivm verzekeringsellende en wordt ons dit verzetje niet meer gegund. Maar zoals er nu kwistig gereageerd wordt op de komende twee gigs, zouden het wel eens ouderwetsch leuke avonden kunnen worden! Oh en de programmering in Popfront is nu een stuk beter. Altijd maar dat Seraphique daar dat vinden Mayo & co. niet prima. ...what she said... |
|
quote: Wel gezocht, maar nog niet gevonden We zijn niet zo foto-gerelateerd ingesteld, de muziek komt op de eerste plaats. En op de foto's van optredens staan we meestal niet allemaal. Maar voor 10 september heb ik er zeker één gevonden |
|
quote: Mayo was een beetje boos op me What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: da zal je eigen schuld zijn zeker!!! |
|
quote: Ze kon er slecht tegen dat ik me overal mee bemoei en zodoende zwakke plekken blootleg. Overigens Conrad, ben jij bereidt een speakerkast mee te nemen (Tilburg)? [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 21-04-2005 12:49] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hehe, kep een kerel gevonden die mijn Mesa over gaat nemen (die komt m as dinsdagavond ophalen) Miss anders ff die Randall van jouw meenemen!!! |
|
quote: Heheh, die is ookal weg. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |