![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat voor muzikale voorkeuren zijn er overigens in het popfront? Wij (Profane) proberen onze setlist daar meestal enigzins op aan te passen. We spelen meestal 1 cover in onze set. Welke heeft de voorkeur bij het Zwolse publiek? Obituary - Slowly We Rot Autopsy - Robbing the Grave Massacre - Corpsegrinder Venom - Witching Hour Laat maar horen! ![]() Massacre- From beyond en Autopsy-Gasping For Air(weet het, staat er niet tussen maar is wel een supernummer) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Wel even een goede spot bedenken. ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Ok dan! Gaan we biertjes doen! ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Nu wel ja!!!! ![]() ![]() |
|
CDtje trouwens geluisterd. Heersch! ![]() ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() ![]() thks kerel!! ![]() |
|
quote: 'k zal eens kijken! Zit er evt. ook nog aan te denken om een Dismember nummer te pakken. Wish you Hell of zo. ![]() ![]() |
|
quote: Ga jij je maar druk maken om een recenter plaatje van je band ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Wordt aan gewerkt, al snap ik niet wat er zo belangrijk is aan een plaatje van een stel ouwe mannen die een beetje herrie maken? ![]() ![]() |
|
Ik kreeg allemaal commentaar op die oude foto ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Toen hadden ze zeker allemaal nog lang haar ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Die oude foto was uit '95 of zo. Ik heb zelf al ruim 15 jaar geen lang haar meer ![]() Werd helaas niet als gepast gezien op mijn werk (?!) De rest heeft gewoon lang haar... oh nee, onze bassist is sinds een half jaar gekortwiekt ![]() ![]() |
|
quote: Kort haar stond je iig goed hoor!!! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ikke zal er ook wel weer zijn al was het alleen maar om angelofdeath niet op mijn dak te krijgen ![]() ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... ![]() |
|
quote:Gewoon ergens heen wijzen en WHAPPYTONNNGGG roepen, dan rent ze wel van je weg ![]() ![]() ![]() |
|
AngelOfDeath! Hier vast wat recentere foto. Er volgen er nog meer. ![]() En hier nog een foto van moi, in opperste concentratie ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 24-06-2005 9:59] ![]() |
|
Bij deze nog een 2 setjes foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er volgen nog totaalfoto's na mijn vakantie. Hoop dat je hier al wat aan hebt AngelOfDeath ![]() |
|
Zie het wat laat, maar ik zal ze eens ff op de juiste plekken toevoegen morgen. Thanks ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Wordt weer een mooi beukavondje in Fopstront!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Als het aan ons ligt wel ja. We zullen waarschijnlijk 1 of 2 nieuwe nummers uitproberen en in plaats van 1 cover, spelen we er wellicht 2 of 3. ![]() Hoeveel uur mogen we eigenlijk spelen? ![]() ![]() |
|
quote: Obituary!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmm ik denk dat ik maar weer eens achetr de bar ga staan, tenminste beweeg ruimte ![]() ![]() |
|
Wordt een memorabel avondje ![]() Mekker ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |