|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat voor muzikale voorkeuren zijn er overigens in het popfront? Wij (Profane) proberen onze setlist daar meestal enigzins op aan te passen. We spelen meestal 1 cover in onze set. Welke heeft de voorkeur bij het Zwolse publiek? Obituary - Slowly We Rot Autopsy - Robbing the Grave Massacre - Corpsegrinder Venom - Witching Hour Laat maar horen! [/quote] Massacre- From beyond en Autopsy-Gasping For Air(weet het, staat er niet tussen maar is wel een supernummer) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wel even een goede spot bedenken. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ok dan! Gaan we biertjes doen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nu wel ja!!!! |
|
CDtje trouwens geluisterd. Heersch! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: thks kerel!! |
|
quote: 'k zal eens kijken! Zit er evt. ook nog aan te denken om een Dismember nummer te pakken. Wish you Hell of zo. |
|
quote: Ga jij je maar druk maken om een recenter plaatje van je band "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wordt aan gewerkt, al snap ik niet wat er zo belangrijk is aan een plaatje van een stel ouwe mannen die een beetje herrie maken? |
|
Ik kreeg allemaal commentaar op die oude foto "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Toen hadden ze zeker allemaal nog lang haar What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die oude foto was uit '95 of zo. Ik heb zelf al ruim 15 jaar geen lang haar meer Werd helaas niet als gepast gezien op mijn werk (?!) De rest heeft gewoon lang haar... oh nee, onze bassist is sinds een half jaar gekortwiekt |
|
quote: Kort haar stond je iig goed hoor!!! |
|
|
|
ikke zal er ook wel weer zijn al was het alleen maar om angelofdeath niet op mijn dak te krijgen ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote:Gewoon ergens heen wijzen en WHAPPYTONNNGGG roepen, dan rent ze wel van je weg |
|
AngelOfDeath! Hier vast wat recentere foto. Er volgen er nog meer. En hier nog een foto van moi, in opperste concentratie [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 24-06-2005 9:59] |
|
Bij deze nog een 2 setjes foto's Er volgen nog totaalfoto's na mijn vakantie. Hoop dat je hier al wat aan hebt AngelOfDeath |
|
Zie het wat laat, maar ik zal ze eens ff op de juiste plekken toevoegen morgen. Thanks "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wordt weer een mooi beukavondje in Fopstront!!! |
|
Als het aan ons ligt wel ja. We zullen waarschijnlijk 1 of 2 nieuwe nummers uitproberen en in plaats van 1 cover, spelen we er wellicht 2 of 3. Hoeveel uur mogen we eigenlijk spelen? |
|
quote: Obituary!!!!!! |
|
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmm ik denk dat ik maar weer eens achetr de bar ga staan, tenminste beweeg ruimte |
|
Wordt een memorabel avondje Mekker |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |