|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
klinkt leuk.. hee zat het popfront vroeger niet aan de samenhofsingel??? hebben ze die naam veranderd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja, waarom het nu zo heet? geen idee. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: burgemeester drijbersingel SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: waarom! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Waar is Rutan nou? Nu wel je bult LP's meenemen, he You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
WOHOHOOOOOO Ben dr enne na de middag allemaal eff naar station banjeren en eten bij AngelOfDeath? |
|
quote: Ehr, dat heb ik geweten. Ehhh google? |
|
quote: zal wel iets belangrijks hebben gedaan als iedereen de straat maar kan vinden ben ik blij You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ahjawel, ik geloof dat ik gids moet spelen voor een aantal mensen. Popfront gaat lekker vol zitten, ik heb wat gasten op visite die mee gaan. Zowieso de avond |
|
quote: en middag wordt het misschien wel een keertje druk op zaterdagmiddag SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Indien mogelijk, uiteraard.. Mogen er ook Twisted Sister lp's mee? |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Welke heb je? Wij hebben ze thuis allemaal, volgens mij heeft klompie er ook een paar SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Jawohl! Come out and play & Stay hungry You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: |
|
Kunnen tussen de middag en de avond ook gewoon de lokale doner overvallen en op't dek opvreten, bier enzo You can either agree with me, or be wrong. |
|
Klompie, zal ik het ook even op de Popfront website zetten? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Oeh, dat is ook een zeer goed idee |
|
quote: Goed idee, offu........spareribs mmm SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ik hoor het je zeggen haha.. Maar eh, ook een goed idee! |
|
hahahahaha, zie popfront website!!!!!!!!! "LP-middag" Moet alleen nog even wat plaatsjes toevoegen gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Als het goed is doet drugar dit al, maar hoe sneller hoe beter You can either agree with me, or be wrong. |
|
Nee, ik doe dat tegenwoordig voor de popfront website! Alléén voor de metal! Staat er al op! [edit]: Zie vooral de tekst bij de info [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 27-04-2005 19:11] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wil je dan die van 21 mei weghalen? die bijnaam zal hij leuk vinden You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |