|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar is die velepte toch, of zit er steeds een nogay voor zijn neus You can either agree with me, or be wrong. |
|
Is er in de avond zelf ook nog wat vinyl te zien??? |
|
quote: ligt eraan hoe goed de band is You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: lol |
|
quote: en You can either agree with me, or be wrong. |
|
da wel goed ja!!!! |
|
Jaaaa hier ben ik bij Leuk initiatief trouwens!! |
|
Hhmmm ... klinkt erg leuk! Goed initiatief Klompie! Draait Tony dan ook? Die heeft ook een redelijke collectie dacht ik zo! Ik denk wel dat ik hierbij ga zijn! |
|
D'oh! Eerst agenda checken is ook wel handig! Zit dat weekend bij mn vriendin. Even kijken of we wat om kunnen gooien! Wil 's avonds ook wel graag de bandjes zien. Ik ziet t wel [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 27-04-2005 20:42] |
|
quote: Komt ze toch lekker in Zwollywood logeren! |
|
quote: Oh dat komt wel goed! Maar we hadden de hele maand mei al volgepland voor ons tweetjes. Maar een kleine verandering kan vast wel |
|
quote: Zeg Carnie, heb jij een claimrelatie ofzo?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: HAHA! Nee hoor! Maar is altijd wel zo netjes om te overleggen he?! |
|
Wel hier de DJ's: [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 27-04-2005 21:02] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Met welke band was dit ook alweer. O,ja ik weet het al CARNAL LEFTOVERS www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: O.K. you know the drill. Slave of Willie Wortel. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Alle namen van doorvoerwegen rond het centrum zijn vernoemt naar burgemeesters, Samenhof was dat niet(heeft esperanto bedacht geloof ik) |
|
Balksingel zou ook wel cool zijn Ontopic : Aanwezig. Duh. hehe |
|
quote: En niet meer dan terecht |
|
@angelofdeath: wie heeft die foto genomen heb een kale plek @carnagath: tony draait mee, dit hebben we samen bedacht You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: mooi, trek een paar lui mee en You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Is dit normale praat Lichtje?????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: god, i hate you You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: jippie, Frnk is er ook!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |