|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Verder gaat alles goed met lord ruftlucht, behalve typen dus? |
|
Ja, zeg dit is mijn eerste introductie in de wereld van internet fora en zo. Dus wees een beetje milt of zo(ben dat snel tijpen nog niet zo gewent dus er gaat wel eens iets mis en zo). Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
miltvuur Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Mongool. |
|
IK! HEB! ER! ZIN! IN! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee Tony is prettig gestoord, geen persoon met down syndroom |
|
quote: Beter nog Lord Ruftlucht heerscht en Burzschurft is supergay [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 29-05-2005 1:58] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
toch jammer dat burzum het weer moet verzieken voor anderen,en mongolen zijn ook MENSEN net als ieder ander, dus iets meer respect graag!!!!!!!!!!!!!!!!1 Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Yo Tony!! Komt de vrouw ook nog online...dr is hier ook een leuk kattentopic (maar alleen zichtbaar als je meer dan 50 posts hebt. Stom eigenlijk), daar zal ze zich prima vermaken denk ik. Doe dr in ieder geval de groeten... ennuh, lekker kontje ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Zo heel bruut was die middag niet.. er was bijna niemand! Maar er waren lekkere biertjes en goede muziekkies. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: zekers weten!!! We kwamen lossen en gelijk werd er Toxic gedraaid... |
|
quote: Ja maar het was dan ook fokking 30 graden Lord Ruftlucht kan echt geen kaas snijden, tering man.. kilo kaas per bordje ofzo hehe |
|
Hehe, zoiets ja. Dikke hompen in ieder geval http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: wel lekkah |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
was idd niet echt druk, maar voor een zaterdagmiddag was het niet slecht dit gaan we in ieder geval wel vaker doen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:gelikkig nie die van mij Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
ik dacht al dat ie wat strakker was ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
aars van Tony, erg herkenbaar SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote:kut wijfffffffffffffffff Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: ik ook van jou SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
op jou kan ik gewoon niet kwaad worden. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |