![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, you piece of schijt. that's mijn lijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: SNUIVEN MOET JE VUIL KRENG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ASSHOL www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
[quote]Op 1 mei 2005 20:47 schreef verlepte theedoek het volgende: KRENG ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 01-05-2005 20:49] You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
hey lief doen tegen elkaar ![]() ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
quote: Nee hoor, laat raarbaard en lichtknopje mekaar maar afmaken. Kan Carnal dan weer een leuk nummer op schrijven en beertje Ed vervangen voor hoofdje raarbaard ![]() ![]() |
|
leeft Beertje Ed nog dan?? ennuh....verdient die verlepte theedoek die hartjes wel??? Zo leuk is ie toch ook weer niet ![]() ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-05-2005 23:27] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Zag hem laatst nog uit een graf omhoog klauteren, volgens mij wel.. ![]() |
|
ow....nou dan ziet ie er misschien net zo uit als die verlepte vaatdoek ![]() ![]() ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
ej lampekap... regel ff dat ik mn MP3 speler aan kan knopen dan heb je nog redelijk wat keus ![]() misschien komen ik en alicia ook nog ff kijken REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Sjonge jonge heel fopstront ineens op ZM? ![]() Brute MP'3 middag..hmm.. ![]() ![]() |
|
quote: VINYL middag ja. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Popfront killingsprreeee ![]() ![]() ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote:ARGH! NOOO!! POPFRONT SUCKS!!! BIGTIME!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
nou...ik wil ook best langskomen als er geen MP's worden gedraaid hoor ![]() ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
Haha Alicia, neem je ook wel LP's mee dan? Ik zeker... ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
ik ben bang dat er bij ons thuis geen vinyl te vinden is, afgezien van wat hardcore 7" ![]() Of ik moet van m'n pa wat dingen lenen, maar dan wordt het een suffe middag ![]() ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
O... nee... sufheid creëren lijkt me niet verstandig, gezien men de avond ook nog enigszins fit moet zijn. ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
He Sletje!! Komt die pooier van je ook mee? ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
niet als ik geen mp3's kan draaien ![]() vinyl is zooooo jaren 90. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
quote: Suf-focation ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Ah! Suffo. Ik neem mijn Death LP's mee hahahahahaha "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Wel zonde dat het nog steeds niet zeker is of ik kom ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |