|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, you piece of schijt. that's mijn lijn www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: SNUIVEN MOET JE VUIL KRENG ASSHOL www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
[quote]Op 1 mei 2005 20:47 schreef verlepte theedoek het volgende: KRENG [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 01-05-2005 20:49] You can either agree with me, or be wrong. |
|
hey lief doen tegen elkaar ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: Nee hoor, laat raarbaard en lichtknopje mekaar maar afmaken. Kan Carnal dan weer een leuk nummer op schrijven en beertje Ed vervangen voor hoofdje raarbaard |
|
leeft Beertje Ed nog dan?? ennuh....verdient die verlepte theedoek die hartjes wel??? Zo leuk is ie toch ook weer niet ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-05-2005 23:27] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zag hem laatst nog uit een graf omhoog klauteren, volgens mij wel.. |
|
ow....nou dan ziet ie er misschien net zo uit als die verlepte vaatdoek ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
ej lampekap... regel ff dat ik mn MP3 speler aan kan knopen dan heb je nog redelijk wat keus misschien komen ik en alicia ook nog ff kijken REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Sjonge jonge heel fopstront ineens op ZM? Brute MP'3 middag..hmm.. |
|
quote: VINYL middag ja. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Popfront killingsprreeee "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:ARGH! NOOO!! POPFRONT SUCKS!!! BIGTIME!!! (geintje, moet dr straks nog weer heen ) |
|
nou...ik wil ook best langskomen als er geen MP's worden gedraaid hoor ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Haha Alicia, neem je ook wel LP's mee dan? Ik zeker... en 's avonds ook komen kijken, hoor! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ik ben bang dat er bij ons thuis geen vinyl te vinden is, afgezien van wat hardcore 7" Of ik moet van m'n pa wat dingen lenen, maar dan wordt het een suffe middag ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
O... nee... sufheid creëren lijkt me niet verstandig, gezien men de avond ook nog enigszins fit moet zijn. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
He Sletje!! Komt die pooier van je ook mee? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
niet als ik geen mp3's kan draaien vinyl is zooooo jaren 90. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Suf-focation What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ah! Suffo. Ik neem mijn Death LP's mee hahahahahaha "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wel zonde dat het nog steeds niet zeker is of ik kom What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |