|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He, pas op hoor, anders krijg je van die lampjes-acties www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ach, what the f**k. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
tssss....altijd overdrijven ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Voor de rest is t best een lieve jongen hoor |
|
heb ook nooit gezegd dat ie niet lief is.... ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: how lief www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ja he...ben best lief! tot vanmiddag theedoekje (& nogay...) ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
hello, ik ben toch bang dat ik helaas verhinderd ben de 28ste i.v.m. de cd-opnames. Ik heb het nog geprobeerd, maar de carnals zouden het niet echt(of echt niet) kunnen waarderen dat ik om 2 uur aan de bar zou zitten. .Jammer Jammer Jammer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Heeyyy. Hier ben ik ook bij, meen ik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Toch nog maar een keer of 100 in de groep gooien dunkt mij. Word echt typhusdruk asls iedereen zich aan zijn woord houd. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Meen ik.. ja idd man, hier ben jij ook bij |
|
quote: Het eh word de avond druk ja, hehe ik neem gezellig ook wat mensen mee ter ere van mijn verjaardag.. joehoepiee! |
|
Ik ben er ook http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: |
|
Ik ga nog steeds m'n best doen om er toch gezellie aanwezig te zijn. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heeeeeeeeeeeel goed, verlepte! Nog effe een update: Het zwols popfront gaat om 14.00 uur open en 's middags ff dicht om 18.45 uur ('s avonds om 19.30 uur weer open). In de tussentijd kan iedereen mooi eten. mits het mooi weer is kan men wel op mijn dek avondeten (wel zelf bestellen ). Dus komt allen en vergeet de platen niet! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Gezellig Ik neem die plaat voor mn kop wel mee |
|
Zo, ik heb het voor elkaar. Ik kan wel komen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: woohoo You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: En dan neem ik mee; Crumsuckers-B.O.M.B TNT-Tell No Tales High On Fire-Blessed Black Wings Excel-The Jokes On You Terrorizer-World Downfall en nog wat kick-kont spul. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kijk,maar die Terrorizer LP is wel interessant...,kben helemaal niet into LP's, maar ik wil er graag mee beginnen kan ik lekker VberNecroGrimm alles achteruit draaien...,platenspeler heb ik geloof ik ook nog wel ergens..., moek wel beetje sparen, maar, als mede ZM-er krijg ik alles toch wel gratis? [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 25-05-2005 21:13] |
|
quote: Mijn LP's draai ik die verkoop ik niet en geef ik al helemaal niet weg www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Kom zaterdag maar langs, dan geven we je wel vinyl-bijles De entree is in ieder geval gratis You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |