|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ghe, ghe, ghe, ghe, ghe. Gooooooohooooooo sorbooooooohooo(nu bij Uw buurtsuper om de hoek in verschillende soorten wattages) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ikke ben er niet bij! 'S avonds ook niet! Doordat de opnames niet doorgaan heb ik maar even een reisje naar Nieuwegein geplanned |
|
Salaris eindelijk gestort! Ik ben er bij! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ligt eraan hoe laat je hier bent, maarre s' avonds zijn we er zeker weten wel. Morgen nog maar een kratje HJ halen. |
|
quote: |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik doe ook mee met dat anno nieme afplas gedoe van van tegen woordig og internet!!!!!!!!!!!! dat wort magere fun voor de lord hier. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Toooooooooooooony "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
neeneeneeneeneeneeen lord ruftlucht is het naam !!!!!!!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Teeering.. Tonyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ook hier Nah wie missen er nu nog van popfront? |
|
quote: niet zoveel meer. nog ff hard werken en dan zit iedereen er zeg AngelOfDeath: hoe was de quiche You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:scheinwaarlijk ingezakt en uit gelebberd!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Wij (bringer of light en de lord) zitten bij no gay blackmettal thuis te zoepen en het is hier leuk met de neie clitt eater cd( van daer al die zpel vouten) Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Euj! Jij hier |
|
quote: Ja shit hou es op, ik schaam me kapot "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:bringer of light wil wel reageren op dit bericht maar dan moet ie opnieuw inloggen en dat is op dit moment iets te veel gevraagt voor hem (de lozer ) Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
ik zuig maar nie zo hard graag!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door lord ruftlucht op 27-05-2005 23:48] Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Harder toe nou, je kunt het wel!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote:neeneenee, astma en zo!!!!!!!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Astma is gay en overrated... |
|
ja, maar ik ben mijn inhalator(gave naam voor een death metal band)vergeten, dud zo leuk is dat niet> Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
dud meot zijn dus(kom je weer op die klote spelling uit). Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote:meot moet dan weer moet zijn(snappie). Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Ik volg je! |
|
quote: snapt in ieder geval 1 iemand het luftgas, ga es nederlands leren!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |