IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Brute vinyl-middag nu 28-5 in Zwols Popfront Vorige pagina | Volgende pagina
verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-05-2005 21:54 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 mei 2005 20:49 schreef BringerOfLight het volgende:
Kom zaterdag maar langs, dan geven we je wel vinyl-bijles
De entree is in ieder geval gratis

Ghe, ghe, ghe, ghe, ghe.
Gooooooohooooooo sorbooooooohooo(nu bij Uw buurtsuper om de hoek in verschillende soorten wattages)

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-05-2005 22:19 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ikke ben er niet bij! 'S avonds ook niet! Doordat de opnames niet doorgaan heb ik maar even een reisje naar Nieuwegein geplanned

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-05-2005 22:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Salaris eindelijk gestort! Ik ben er bij!

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 26-05-2005 23:31 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 22:42 schreef Ralph Plug het volgende:

Misschien willen we ook wel slIpKOnT voor je draaien

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2005 18:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 22:42 schreef Ralph Plug het volgende:

Ligt eraan hoe laat je hier bent, maarre s' avonds zijn we er zeker weten wel. Morgen nog maar een kratje HJ halen.

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 27-05-2005 19:10 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 26 mei 2005 23:31 schreef AngelOfDeath het volgende:
Misschien willen we ook wel slIpKOnT voor je draaien

lord ruftlucht
Usericon van lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 22:25 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik doe ook mee met dat anno nieme afplas gedoe van van tegen woordig og internet!!!!!!!!!!!! dat wort magere fun voor de lord hier.

Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!!

AngelOfDeath
Posted 27-05-2005 22:32 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Toooooooooooooony

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 22:47 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

neeneeneeneeneeneeen lord ruftlucht is het naam !!!!!!!!!!!!!!

Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2005 22:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 22:25 schreef lord ruftlucht het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik doe ook mee met dat anno nieme afplas gedoe van van tegen woordig og internet!!!!!!!!!!!! dat wort magere fun voor de lord hier.

Teeering..
Tonyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ook hier

Nah wie missen er nu nog van popfront?

BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 27-05-2005 22:52 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 27 mei 2005 22:48 schreef MindlessMayo het volgende:
Teeering..
Tonyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ook hier

Nah wie missen er nu nog van popfront?

niet zoveel meer. nog ff hard werken en dan zit iedereen er
zeg AngelOfDeath: hoe was de quiche

You can either agree with me, or be wrong.

lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 22:55 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 22:52 schreef BringerOfLight het volgende:
scheinwaarlijk ingezakt en uit gelebberd!!

lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 23:00 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

Wij (bringer of light en de lord) zitten bij no gay blackmettal thuis te zoepen en het is hier leuk met de neie clitt eater cd( van daer al die zpel vouten)

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-05-2005 23:35 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Euj! Jij hier

AngelOfDeath
Posted 27-05-2005 23:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 22:52 schreef BringerOfLight het volgende:

Ja shit hou es op, ik schaam me kapot

lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 23:46 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 23:36 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja shit hou es op, ik schaam me kapot
bringer of light wil wel reageren op dit bericht maar dan moet ie opnieuw inloggen en dat is op dit moment iets te veel gevraagt voor hem (de lozer )

lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 23:47 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

ik zuig maar nie zo hard graag!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door lord ruftlucht op 27-05-2005 23:48]

lord ruftlucht
Posted 27-05-2005 23:50 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 23:47 schreef lord ruftlucht het volgende:
ik zuig maar nie zo hard graag!!!!!!

Harder toe nou, je kunt het wel!!

lord ruftlucht
Posted 28-05-2005 0:15 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2005 23:50 schreef lord ruftlucht het volgende:
Harder toe nou, je kunt het wel!!
neeneenee, astma en zo!!!!!!!!!!!!!!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-05-2005 0:16 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 28 mei 2005 0:15 schreef lord ruftlucht het volgende:
neeneenee, astma en zo!!!!!!!!!!!!!!

Astma is gay en overrated...

lord ruftlucht
Posted 28-05-2005 0:19 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

ja, maar ik ben mijn inhalator(gave naam voor een death metal band)vergeten, dud zo leuk is dat niet>

lord ruftlucht
Posted 28-05-2005 0:21 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

dud meot zijn dus(kom je weer op die klote spelling uit).

lord ruftlucht
Posted 28-05-2005 0:22 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2005 0:21 schreef lord ruftlucht het volgende:
dud meot zijn dus(kom je weer op die klote spelling uit).
meot moet dan weer moet zijn(snappie).

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-05-2005 0:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 28 mei 2005 0:22 schreef lord ruftlucht het volgende:
meot moet dan weer moet zijn(snappie).

Ik volg je!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 28-05-2005 0:27 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2005 0:23 schreef Audiophile het volgende:
Ik volg je!

snapt in ieder geval 1 iemand het

luftgas, ga es nederlands leren!!

SALT IN YOUR WOUNDS!!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com