IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Star Wars Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-10-2009 13:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2009 12:19 schreef BARABAS het volgende:
Hoe kan je nou weten wanneer iemand in theorie iets als eerste ontdekt, of was 't nu wanneer iemand iets als eerste ontdekt in theorie


Einstein's "nieuwe kracht" was een theoretische uitkomst van zijn eigen relativiteitstheorie, maar aangezien er geen middelen waren om die nieuwe kracht te meten heeft ie 'em niet echt "ontdekt". Hij bedacht dat er een kracht moest bestaan naast de zwaartekracht. Later vond ie dat idee zelf te vergezocht en ging hij ervan uit dat er een fout in zijn eigen theorie moest zitten. De laatste jaren echter duiden steeds meer onderzoeksresultaten op de aanwezigheid van die kracht in het universum.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2009 13:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en die kracht heeft dus twee kanten?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-10-2009 13:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2009 13:23 schreef spectre het volgende:
en die kracht heeft dus twee kanten?


Eigenlijk is het allemaal maar giswerk. De sattelieten (twee stuks) die een dergelijke kracht adhv straling zouden kunnen detecteren worden pas in 2011 gelanceerd.

Dat er nu een en ander opgeklopt wordt, heeft vooral te maken met financiering. Zo gaat het altijd in dat wereldje. Er heersen net zoveel trends als in elk ander onderzoeksveld. Nu hangt men erg vast aan "onbekende krachten", maar we hadden al de kwarks, de supersnaartherorie (met de bijhorende 11 dimensies), de GUT,...

Het zijn allemaal maar theorieën die voorlopig niet getest kunnen worden. Alles draait erom dat men de unificatietheorie wil vinden (die elektromagnetische kracht, de sterke en zwakke kernkracht en de zwaartekracht verklaart). Eén probleem: het is niet eens zeker of zo'n theorie wel kan gevonden worden...

Volgend jaar kan er weer een nieuwe theorie opduiken die de theorie van de nieuwe geheimzinnige kracht in het universum weer doet vergeten.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-05-2010 15:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 15:35 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Star Wars...wat een kutfilms


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-05-2010 15:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Te weinig geneuk in die films zeker?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 15:37 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

hehe neuken met een robot lijkt me ook best moeilijk, maar afgezien daarvan...science fiction is echt wel mijn ding, alien en zo...maar dit vind ik echt niks helaas...


Evil Dick


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-05-2010 15:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Alleen de eerste drie films kunnen mij bekoren... die nieuwe kunnen mij gestolen worden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 15:45 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

ja die zijn ook crap man...van die ruimteschepen die uit de jaren 30 lijken te komen, clonetroopers inplaats van de echte stormtroopers....bah.


Evil Dick


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-05-2010 17:40 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 9 mei 2010 15:37 schreef Crypt_666 het volgende:
...science fiction is echt wel mijn ding, alien en zo...maar dit vind ik echt niks helaas...


Daar zit hem de krux: Star Wars is natuurlijk niet echt science fiction, meer een fantasie avontuur in de ruimte.
Het begint niet voor niets met In a galaxy far, far away...


Star Wars heerst!

Het is afentoe kinderachtig (zeker de nieuwe delen met die Jar-Jar) en het acteren is niet echt oscar-waardig, maar het is puur vermaak met een cool verhaal en een hoop quotes die de filmgeschiedenis hebben gehaald. De subtiele manier van praten van de de keizer in Return of the Jedi is trouwens wel erg goed geschreven. (Dat viel me de 1e keer niet direct op, maar misschien komt het omdat ik inmiddels toch anders naar film kijk.)

Misschien moet ik een keer iets met Star Wars doen in een eigen project: het is toch wel een icoon in de beeldcultuur. (The Matrix heb ik de laatste keer al 'aangestipt' in mijn paasfilm)



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2010 20:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

In de oude delen wordt best nog wel goed geacteerd vind ik, vooral in Empire en Jedi


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-05-2010 20:25 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Pas was de eerste op tv. Voor de gein weer eens gekeken. Ik weet het niet, maar het lijkt wel of die film onder invloed van drugs is opgenomen. Wazig spul. Maar ik heb wel gelachen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 09-05-2010 23:38 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com






White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 10-05-2010 1:35 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 9 mei 2010 20:25 schreef spectre het volgende:
In de oude delen wordt best nog wel goed geacteerd vind ik, vooral in Empire en Jedi


Daar moet ik je eigenlijk wel gelijk geven. Het is nogal altijd niet oscarwaardig, maar de crew is goed op elkaar ingespeeld, het zijn dan ook duidelijk geen beginners meer (in IV was eigenlijk Alec Guiness een bekende speler van formaat) en er was meer geld en dus meer tijd voor meer takes (en dat scheelt vaak ook qua acteerwerk (spreek ik uit ervaring). En de interactie tussen de personages is leuk. In de nieuwe trilogie is Ewan eigenlijk de enige die constant goed acteert; de rest lijkt wat stroefjes. Misschien komt dat ook door dat ze een tennisbal als tegenspeler hadden als er een geanimeerd karakter in de film gezet moest worden.
En de 'romantische' dialogen zijn echt hemeltergend

Opvallend is trouwens wel dat the Empire strikes back en return of the Jedi juist niet door Lucas zelf zijn geregisseerd. hmmm, dat geeft te denken... Allicht is hij niet zo'n goede (of ervaren) acteursregisseur?



Argh
Usericon van Argh
Posted 10-05-2010 1:43 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik ken alleen het spel eigenlijk, KOTOR, geniaal.. maar heb verder ook weinig tot geen affiniteit met star wars


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-05-2010 2:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2005 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.matthewbarr.co.uk/personality/

kun je eesn uitchecken wie "jij bent" in het starwars universum. volgens de test ben ik "emperor palpatine".
Luke Skywalker


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 10-05-2010 9:19 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com



Only sick music makes money today - Nietsche.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-08-2010 12:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/







The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2011 20:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 21-02-2011 20:34 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht



Av jord er du kommet, til jord skal du bli


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 21-02-2011 20:44 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 2:04 schreef bokaj het volgende:
Luke Skywalker


me too


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2011 21:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik ben Emperor Palpatine.

Geinig, een jaar of wat geleden heb ik deze test ook gedaan en toen was ik Lando Calrissian.



1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 21-02-2011 21:06 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

je bent er dus softer op geworden


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2011 21:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ligt er aan hoe je het bekijkt. Ik ben nu met andere dingen in mijn leven bezig dan destijds. Dat vindt zijn reflectie in mijn keuze qua antwoorden.

Puur uit persoonlijk standpunt had ik liever Lando gebleven. Ik vind Palpatine echt niet bij me passen. Beetje een vreemde uitkomt ook.

Aan de andere kant is deze test natuurlijk maar beperkt en voor de lol, dus ik zal proberen er niet te veel waarde aan te hechten.

Overigens was er ook zo'n test voor welk Battlestar Galactica personage je bent. Persoonlijk vond ik die leuker om te doen aangezien de karakters in die serie "echter" zijn en ik me goed in mijn uitkomt kon vinden.



Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 21-02-2011 21:18 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Kashyyyk... planeet van Chewbacca.
Kashfest... Wookieefeestje



Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen