![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het echt alweer he-le-maal gehad met Star Wars, zo doodgegooid word je ermee. Op de radio, tv, posters, fastfoodketens, mensen om me heen ("Wanneer ga jij naar Star Wars?"), grrr. ![]() Ik ga in januari wel een keer kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Mwrk er nauwelijks iets van. Ben wel ontzettend benieuwd. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Kijk/luister nul tv/radio dus dat helpt ook ja. Nu ja, radio 4 n paar minuten per week hehe. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dat zal Disney leren, twee-zes weken wachten! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-12-2015 11:09] No dogs, no masters. ![]() |
|
Als je je op social media begeeft en de radio op het werk aan hebt staan word je er helemaal zielig van in ieder geval. @AG: Absoluut niet. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Kreeg m net voor mijn kiezen, ik vinnum leuk ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dat sowieso, ja ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik weet niet, ik ga juist nu om die gezamenlijke ervaring. Ik ga er van uit alleen maar tussen de diehards te zitten incl cosplay namelijk. ![]() |
|
quote:Als wie of wat ga jij? ![]() |
|
als Fusion ![]() |
|
![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Voorlopige rating op IMDB is 9.1 Zou ie dus op nummer 3 ooit staan van de IMDB. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Die zakt de komende weken/maanden nog wel. Die fanboycijfers heb je in dat opzicht helemaal niets aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Fanboi spel je met een 'i', niet met een 'y'. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 16-12-2015 15:04] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
YEAH, BOOOOOYYYY. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Dat uis dan wel cweer crrect When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
moet slapen When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
flood protection van ZM zouden ze aan kustprovincies moeten verkopen When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Och, heb niet speciaal wat met Star Wars, maar wel leuk dat ex ZM de première mocht opleuken. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
En wie mag dat dan wel niet zijn? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Idd. Geen idee. VIESPEUK!!! ![]() |
|
gisteren gezien. echt een vette film. veel beter dan de prequels,en een waardige opvolger van de originele trilogie! ![]() ![]() |
|
Iedereen is enthousiast, het schept hoge verwachtingen ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |