|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het echt alweer he-le-maal gehad met Star Wars, zo doodgegooid word je ermee. Op de radio, tv, posters, fastfoodketens, mensen om me heen ("Wanneer ga jij naar Star Wars?"), grrr. Ik ga in januari wel een keer kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mwrk er nauwelijks iets van. Ben wel ontzettend benieuwd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kijk/luister nul tv/radio dus dat helpt ook ja. Nu ja, radio 4 n paar minuten per week hehe. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat zal Disney leren, twee-zes weken wachten! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-12-2015 11:09] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Als je je op social media begeeft en de radio op het werk aan hebt staan word je er helemaal zielig van in ieder geval. @AG: Absoluut niet. Al zal het dan stukken rustiger zijn in de bioscoop. Lijkt me een goed plan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kreeg m net voor mijn kiezen, ik vinnum leuk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat sowieso, ja Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik weet niet, ik ga juist nu om die gezamenlijke ervaring. Ik ga er van uit alleen maar tussen de diehards te zitten incl cosplay namelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als wie of wat ga jij? |
|
als Fusion Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Voorlopige rating op IMDB is 9.1 Zou ie dus op nummer 3 ooit staan van de IMDB. When your people matter, menstrual health matters |
|
Die zakt de komende weken/maanden nog wel. Die fanboycijfers heb je in dat opzicht helemaal niets aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Fanboi spel je met een 'i', niet met een 'y'. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 16-12-2015 15:04] When your people matter, menstrual health matters |
|
YEAH, BOOOOOYYYY. VIESPEUK!!! |
|
Dat uis dan wel cweer crrect When your people matter, menstrual health matters |
|
moet slapen When your people matter, menstrual health matters |
|
flood protection van ZM zouden ze aan kustprovincies moeten verkopen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Och, heb niet speciaal wat met Star Wars, maar wel leuk dat ex ZM de première mocht opleuken. Boeiender |
|
En wie mag dat dan wel niet zijn? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Idd. Geen idee. VIESPEUK!!! |
|
gisteren gezien. echt een vette film. veel beter dan de prequels,en een waardige opvolger van de originele trilogie! |
|
Iedereen is enthousiast, het schept hoge verwachtingen When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |