|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bekijk het positief: slechter dan mijn verwachtingen op basis van die trailer kan het niet worden... (hoop ik) discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik sla denk ik gewoon over. Die film komt vanzelf naar Netflix en dan zie ik hem wel een keer. Wel denk ik dat ze op deze manier ieder beetje mysterie uit het karakter halen, waardoor Han in retrospect minder interessant wordt. Hetzelfde gebeurde destijds met de prequel trilogy waarin de mysterieuze Darth Vader een irritant jochie bleek die niet van zand hield. Zo help je een iconisch personage wel om zeep, ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:+40 When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dan zou ik hem ook niet gaan kijken als het op Netflix komt, nooit niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is ook best kans dat dat inderdaad niet gebeurt, maar dat zien we dan wel. Of niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ga gewoon lekker naar de bios. Heerlijk genieten. bub |
|
Ik koop kaarten zodra het mogelijk is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben niet echt een Star Wars fan, en die nieuwe films zijn niet echt mijn smaak. De oude trilogie heb ik natuurlijk wel gezien, en die vond ik wel leuk. Zelfs de prequels vond ik eigenlijk nog wel redelijk (vooral de derde), maar dat was 't dan ook wel een beetje. Voor mijn gevoel is de Star Wars koek ook wel een beetje op, maar ik begrijp dat fans van het eerste uur hier anders over denken. Net even die trailer van die aankomende Han Solo film gezien. Ik loop er niet warm voor in elk geval. |
|
Op voorhand had ik hier ook weinig zin in, maar de trailer spreek me eigenlijk wel aan. Ik denk bovendien dat het een groot voordeel is dat hier de focus op één karakter ligt in plaats van zo'n grote overdreven ensemble-cast waar je alle overzicht en binding met de personages kwijtraakt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Oh, die koek zit nog in de oven joh, er komt nog bergen nieuw materiaal aan! Wat in ieder geval al vast staat naast deel IX en Solo is een nieuwe Trilogie die los staat van de Skywalker saga door de Rian Johnson (The Last Jedi), een nog niet bekend aantal serie films door David Benioff en D.B. Weiss (Game of Thrones), een live action serie door Jon Favreau (Iron Man) en een nieuwe animatie serie die als vervolg van Rebels moet dienen. Daarnaast allerlei boeken en comics die gaatjes kunnen dichten of backstories kunnen vertellen... Nee, dit gaat nog jaren door hoor. Ik zou zelf juist zeggen dat de meeste stokoude fans van de originele 3 films hier juist niet positief over denken en die haken massaal af. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klopt... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Disney, eigenaar van Lucasfilm, start een eigen On Demand kanaal. Afhankelijk van wanneer dat 'uitgerold' wordt is er een kans dat die film Netflix nooit gaat halen. Disney is ook eigenaar van Marvel, dus die ilms gaan dan ook niet meer naar Netflix. Maar dat terzijde. Met Star Wars kunnen ze wel even vooruit. Het is een universum, dus ze kunnen telkens nieuwe personages introduceren met nieuwe verhaallijnen. Het schijnt zelfs te lukken om in Meerdijk telkens nieuwe figuren op te laten duiken, dus waarom niet in A Galaxy far far away...? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ik heb geen problemen met nieuwe verhalen en nieuwe karakters. Meer nog, ik juich dat zelfs toe. Het is vooral de stijl en cast die me tegenstaan in die trailer... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: quote: CARL WEATHERS! WERNER HERZOG! Dit is de eerste live-action serie, want er is onlangs een tweede aangekondigd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mss binnenkort 'Solo' nog maar eens proberen. Kijken of het dan alsnog om aan te zien blijkt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik dacht (en misschien wel gehoopt) dat er rond deze tijd wel weer een nieuwe Star Wars zou verschijnen, maar niet dus? |
|
quote:kook. Niet Ford die Solo speelt. Smoeilijk. Maar toch. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee, 2019 komt episode 9 uit.. waarschijnlijk kerst. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok, nog maar eventjes wachten dan. |
|
Had de trailer nog niet eens echt gezien. Tsja... vroegah was alles betah maar ga deze toch wel kijken binnenkort When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond hem best vermakelijk hoor. Het verhaal heeft niet heel erg veel diepte, maar dat stoort me niet zo. Het enige wat ik echt een beetje jammer vond was dat ik totaal geen overeenkomsten zie tussen Ford en deze acteur. Uiterlijke verschijning niet, maar ook niet qua bewegingen of praten. Als het karakter gewoon een andere naam had, dan had de film waarschijnlijk veel betere respons gehad. Of ze hadden gewoon een andere Han Solo moeten casten. Het lijkt mij dat het er toch meer dan genoeg mensen rondlopen op aarde die dit 'karakter zoals gespeeld door Ford' goed hadden kunnen brengen, incl uiterlijke kenmerken. Het is niet zo dat Ford nou zo'n enorm apart gezicht heeft, daar is best een jongere lookalike voor te vinden. Maar goed, net zo goed : ik vond het een vermakelijke film ! lampje |
|
River Phoenix Maar dat was een andere film... |
|
Hahaha ! lampje |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |