IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Star Wars Vorige pagina | Volgende pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 09-04-2018 21:11 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik bekijk het positief: slechter dan mijn verwachtingen op basis van die trailer kan het niet worden...
(hoop ik)



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-04-2018 21:38 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 april 2018 21:11 schreef williamblake het volgende:
Ik bekijk het positief: slechter dan mijn verwachtingen op basis van die trailer kan het niet worden...
(hoop ik)
+777


When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-04-2018 7:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik sla denk ik gewoon over. Die film komt vanzelf naar Netflix en dan zie ik hem wel een keer.

Wel denk ik dat ze op deze manier ieder beetje mysterie uit het karakter halen, waardoor Han in retrospect minder interessant wordt. Hetzelfde gebeurde destijds met de prequel trilogy waarin de mysterieuze Darth Vader een irritant jochie bleek die niet van zand hield. Zo help je een iconisch personage wel om zeep, ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-04-2018 7:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 10 april 2018 7:25 schreef Ralph het volgende:
Ik sla denk ik gewoon over. Die film komt vanzelf naar Netflix en dan zie ik hem wel een keer.

Wel denk ik dat ze op deze manier ieder beetje mysterie uit het karakter halen, waardoor Han in retrospect minder interessant wordt. Hetzelfde gebeurde destijds met de prequel trilogy waarin de mysterieuze Darth Vader een irritant jochie bleek die niet van zand hield. Zo help je een iconisch personage wel om zeep, ja.
+40


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2018 9:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2018 7:25 schreef Ralph het volgende:
Ik sla denk ik gewoon over. Die film komt vanzelf naar Netflix en dan zie ik hem wel een keer.

Wel denk ik dat ze op deze manier ieder beetje mysterie uit het karakter halen, waardoor Han in retrospect minder interessant wordt. Hetzelfde gebeurde destijds met de prequel trilogy waarin de mysterieuze Darth Vader een irritant jochie bleek die niet van zand hield. Zo help je een iconisch personage wel om zeep, ja.


Dan zou ik hem ook niet gaan kijken als het op Netflix komt, nooit niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-04-2018 9:18 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Is ook best kans dat dat inderdaad niet gebeurt, maar dat zien we dan wel. Of niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-04-2018 19:38 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik ga gewoon lekker naar de bios. Heerlijk genieten.


bub


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-04-2018 19:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik koop kaarten zodra het mogelijk is


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 11-04-2018 0:25 by Rachel_Windsor Wijzig reactieProfiel van Rachel_WindsorQuote dit bericht

Ik ben niet echt een Star Wars fan, en die nieuwe films zijn niet echt mijn smaak. De oude trilogie heb ik natuurlijk wel gezien, en die vond ik wel leuk. Zelfs de prequels vond ik eigenlijk nog wel redelijk (vooral de derde), maar dat was 't dan ook wel een beetje. Voor mijn gevoel is de Star Wars koek ook wel een beetje op, maar ik begrijp dat fans van het eerste uur hier anders over denken.

Net even die trailer van die aankomende Han Solo film gezien. Ik loop er niet warm voor in elk geval.



Sater
Usericon van Sater
Posted 11-04-2018 8:35 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Op voorhand had ik hier ook weinig zin in, maar de trailer spreek me eigenlijk wel aan.

Ik denk bovendien dat het een groot voordeel is dat hier de focus op één karakter ligt in plaats van zo'n grote overdreven ensemble-cast waar je alle overzicht en binding met de personages kwijtraakt.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-04-2018 10:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2018 0:25 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Voor mijn gevoel is de Star Wars koek ook wel een beetje op, maar ik begrijp dat fans van het eerste uur hier anders over denken.


Oh, die koek zit nog in de oven joh, er komt nog bergen nieuw materiaal aan! Wat in ieder geval al vast staat naast deel IX en Solo is een nieuwe Trilogie die los staat van de Skywalker saga door de Rian Johnson (The Last Jedi), een nog niet bekend aantal serie films door David Benioff en D.B. Weiss (Game of Thrones), een live action serie door Jon Favreau (Iron Man) en een nieuwe animatie serie die als vervolg van Rebels moet dienen. Daarnaast allerlei boeken en comics die gaatjes kunnen dichten of backstories kunnen vertellen... Nee, dit gaat nog jaren door hoor.

Ik zou zelf juist zeggen dat de meeste stokoude fans van de originele 3 films hier juist niet positief over denken en die haken massaal af.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-04-2018 10:54 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Klopt...


When your people matter, menstrual health matters


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 11-04-2018 12:00 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 10 april 2018 7:25 schreef Ralph het volgende:
Ik sla denk ik gewoon over. Die film komt vanzelf naar Netflix en dan zie ik hem wel een keer.
..............


Disney, eigenaar van Lucasfilm, start een eigen On Demand kanaal. Afhankelijk van wanneer dat 'uitgerold' wordt is er een kans dat die film Netflix nooit gaat halen.
Disney is ook eigenaar van Marvel, dus die ilms gaan dan ook niet meer naar Netflix.
Maar dat terzijde.

Met Star Wars kunnen ze wel even vooruit.
Het is een universum, dus ze kunnen telkens nieuwe personages introduceren met nieuwe verhaallijnen.
Het schijnt zelfs te lukken om in Meerdijk telkens nieuwe figuren op te laten duiken, dus waarom niet in A Galaxy far far away...?



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-04-2018 12:26 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

ik heb geen problemen met nieuwe verhalen en nieuwe karakters. Meer nog, ik juich dat zelfs toe.
Het is vooral de stijl en cast die me tegenstaan in die trailer...



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 13-05-2018 14:26 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl






spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2018 21:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2018 10:46 schreef spectre het volgende:
Oh, die koek zit nog in de oven joh, er komt nog bergen nieuw materiaal aan! Wat in ieder geval al vast staat naast deel IX en Solo is een nieuwe Trilogie die los staat van de Skywalker saga door de Rian Johnson (The Last Jedi), een nog niet bekend aantal serie films door David Benioff en D.B. Weiss (Game of Thrones), een live action serie door Jon Favreau (Iron Man) en een nieuwe animatie serie die als vervolg van Rebels moet dienen. Daarnaast allerlei boeken en comics die gaatjes kunnen dichten of backstories kunnen vertellen... Nee, dit gaat nog jaren door hoor.

Ik zou zelf juist zeggen dat de meeste stokoude fans van de originele 3 films hier juist niet positief over denken en die haken massaal af.



quote:
Lucasfilm is pleased to announce the cast of the first-ever Star Wars live-action series — The Mandalorian.

Pedro Pascal (Narcos) has been cast in the title role as a lone Mandalorian gunfighter in the outer reaches of the galaxy. He is joined by Gina Carano (Deadpool), Giancarlo Esposito (Breaking Bad), Emily Swallow (Supernatural), Carl Weathers (Predator), Omid Abtahi (American Gods), Werner Herzog (Grizzly Man), and Nick Nolte (Affliction).

“We’re having a great time working with this incredibly talented group and excited for everyone to see what we’re up to,” says Executive Producer Jon Favreau.

Currently in production, The Mandalorian is written and executive produced by Jon Favreau, with Dave Filoni (Star Wars: The Clone Wars, Star Wars Rebels) directing the first episode and serving as executive producer alongside Kathleen Kennedy and Colin Wilson. Additional episodic directors include Deborah Chow (Jessica Jones), Rick Famuyiwa (Dope), Bryce Dallas Howard (Solemates), and Taika Waititi (Thor: Ragnarok).

The highly-anticipated series will be exclusive to Disney+, The Walt Disney Company’s upcoming direct-to-consumer streaming service, which is set to launch in the U.S. in late 2019.


CARL WEATHERS! WERNER HERZOG!
Dit is de eerste live-action serie, want er is onlangs een tweede aangekondigd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-12-2018 22:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mss binnenkort 'Solo' nog maar eens proberen. Kijken of het dan alsnog om aan te zien blijkt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2018 21:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik dacht (en misschien wel gehoopt) dat er rond deze tijd wel weer een nieuwe Star Wars zou verschijnen, maar niet dus?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-12-2018 7:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 12 december 2018 22:08 schreef Mutilator het volgende:
Mss binnenkort 'Solo' nog maar eens proberen. Kijken of het dan alsnog om aan te zien blijkt.
kook. Niet Ford die Solo speelt. Smoeilijk. Maar toch.


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-12-2018 8:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2018 21:23 schreef MetalJan het volgende:
Ik dacht (en misschien wel gehoopt) dat er rond deze tijd wel weer een nieuwe Star Wars zou verschijnen, maar niet dus?


Nee, 2019 komt episode 9 uit.. waarschijnlijk kerst.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-12-2018 21:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ok, nog maar eventjes wachten dan.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-12-2018 9:55 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



Had de trailer nog niet eens echt gezien. Tsja... vroegah was alles betah maar ga deze toch wel kijken binnenkort


When your people matter, menstrual health matters


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 15-12-2018 10:56 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik vond hem best vermakelijk hoor. Het verhaal heeft niet heel erg veel diepte, maar dat stoort me niet zo. Het enige wat ik echt een beetje jammer vond was dat ik totaal geen overeenkomsten zie tussen Ford en deze acteur. Uiterlijke verschijning niet, maar ook niet qua bewegingen of praten. Als het karakter gewoon een andere naam had, dan had de film waarschijnlijk veel betere respons gehad.
Of ze hadden gewoon een andere Han Solo moeten casten. Het lijkt mij dat het er toch meer dan genoeg mensen rondlopen op aarde die dit 'karakter zoals gespeeld door Ford' goed hadden kunnen brengen, incl uiterlijke kenmerken. Het is niet zo dat Ford nou zo'n enorm apart gezicht heeft, daar is best een jongere lookalike voor te vinden.

Maar goed, net zo goed : ik vond het een vermakelijke film !


lampje


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-12-2018 13:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

River Phoenix

Maar dat was een andere film...


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 17-12-2018 20:19 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Hahaha !


lampje


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen