|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
in ieder geval.. het eerste gedeelte van trailer laat de rillingen over mijn rug lopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ga zo beginnen aan The Clone Wars [serie]. Is de film uit 2008 een must om dingen te snappen? Want volgens reviews is die een beetje slecht. Is er misschien een BSG achtige volgorde waarop ik dingen moet kijken? quote: Ken je de KOTOR games? Dat speelt zich allemaal duizenden jaren voor de Skywalkers af. De games waren ijzersterk, ook het verhaal. Hopelijk gaan ze daar films over maken, want ik kan niet wachten om iets als een Star Forge in glorious HD te zien. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 28-12-2019 17:35] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
op starwars.com staat de juiste volgorde, want kijken op seizoen volgorde is dus niet de juiste. https://www.starwars.com/news/star-wars-the-clone-wars-chronological-episodeorder Persoonlijk vind ik Rebels wel wat beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Thanks, maar holy shit. Is er dan uberhaupt kaas van te maken als je begint met S01E01 enzovoorts? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
jawel, want het format is net als bv X-Files, veelal losstaande afleveringen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://tweakers.net/geek/162978/beelden-tonen-scenes-van-nooit-uitgebrachte-star-wars-tv-serie.html Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Oh, ziet er lekker gedateeerd uit. Met een te veel aan magenta om de groene colorcast van de greenscreen te compenseren... Erg hoog 'TV-gehalte': wat dat betreft is het altijd leuk om te zien hoe de techniek zich heeft ontwikkeld. Vandaag eindelijk The Rise of Skywalker gezien. Heb me prima vermaakt, maar het duurde even voordat het 'emotioneel' klikte. JJ is in mijn ogen vooral goed in een actie-achtbaan en geeft wat minder ruimte aan contemplatie en rust. Terwijl het bespiegelende van The Last Jedi juist zo goed was. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Iemand al The Mandalorian gezien? Lijkt me gaaf. Misschien straks maar aan beginnen When your people matter, menstrual health matters |
|
Viel tegen. Waar ze in de laatste films teveel willen proppen was het hier wat te weinig. Aftiteling vond ik het gaafst. |
|
quote: Ja, al 4 keer helemaal, bokkie lult, het is te vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zelfs als ik spectre door t fanboi filter haal is 4x toch wel erg overtuigend. Ik slinger m binnenkort aan. When your people matter, menstrual health matters |
|
1ste keer samen met een non-starwars vriend.. 2de keer er meteen achteraan solo, daarna elke week op zaterdag samen met mijn kinderen en nogmaals in 1 ruk met de jaarwisseling met vrienden, waaronder die ene non-starwars fan. Mijn kinderen vinden dit met voorsprong het beste starwars, de reden merk je snel. Mijn non-starwars vriend is dat nog steeds, maar deze serie zet ie met gemak op de eerste plek. Nog voor alles uit de OT Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: *fixed* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Net episode 1 gezien. Prima, lekker, meer Star Wars kan t niet worden. When your people matter, menstrual health matters |
|
uh, dat kan wel, let maar op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Aflevering 2 ging er ook in als koek When your people matter, menstrual health matters |
|
Vliegen er al Klingons over je balkon? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Suka Suka Suka Suka! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe whooteedeee! When your people matter, menstrual health matters |
|
The Mandalorian was best cool, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jahaa! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |