|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat stuk lijkt inderdaad alleen maar geschreven met een computerspelletje in het achterhoofd. Zelfde heb ik met het einde van TPM, met die rode energiewanden tijdens het gevecht met Darth Maul... té erg gewoon http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
eindelijk het goeie deel Phantom menace was me veel te hoog disney gehalte Deel twee was al beter maar dit word hem zeker Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Da's tweeledig, ik vind Star Wars onmeunig gay maar ik heb er ook wel een nostalgisch gevoel bij. Maar als ik er zo over nadenk zaten die films gewoon stukken beter in elkaar qua karakter-opbouw, het verhaal was ook gewoon beter. Die films namen tenminste ook een beetje de tijd zodat je je daadwerkelijk zorgen ging maken over de hoofdpersonen -- 'The Phantom Menace' begint met twee Jedi gasten en na drie kwartier weet je voor het eerst hoe één van de twee überhaupt heet!! (dan wordt voor het eerst een naam genoemd) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vanavond op tv, op Yorin. |
|
ah, hoe laat ? |
|
Als het uitkomt ga ik Star Wars : Episode III in de bioscoop bekijken, maar ik verwacht niet dat ik daarmee haast ga maken. Mijn gebrek aan enthousiasme komt vooral door het matige tot slecht acteerwerk in het eerste deel. Hetzelfde geldt voor het verhaal. Deel twee was wel wat beter, maar nog steeds verre van goed. Naar Star Wars : Episode III ben ik alleen nieuwsgierig vanwege het einde van Anakin en de daarop volgende verrijzenis van Darth Vader. De eerdere films Star Wars: A New Hope, The Empire Strikes Back, Return of the Jedi (m.u.v. al die troetelberen) spreken mij veel meer aan, aangezien ik ze zag op een (jeugdige) leeftijd dat je je nog mocht identificeren met de hoofdrolspelers (Han Solo of Luke Skywalker). Voor mensen die Star Wars niet al te serieus nemen, raad ik aan ook eens deze uit 1997 afkomstige korte fanfilm te bekijken: Troops (30MB ) [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 13-05-2005 19:04] |
|
quote: haha troetelberen dta bedoel ik dus disney gehalte er is trouwens een officiele tekefilm van de clonewars op dvd Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Ik heb net een trailer gezien van deel 3. Ziet er wel gaaf uit. Ga er zeker heen in de bioscoop. |
|
Boeie dat slechte acteerwerk, en het suffe verhaal interesseert me al helemaal geen reet. Maar die special effects... Zenial |
|
quote: 20.30, dacht ik. |
|
Vorige week deel I gekeken. Jar Jar Biks, helemaal goed. Ga zeker naar Episode III. Eerst vanavond naar deel II kijken!!! |
|
Bij de oude kwamen de "special effects" ook "echter" over omdat het geen CGI was (op de bewerkingen bij de heruitgaven na, die waren sober en mooi). Verder, is er idd een beetje van de oude sfeer weg......maar ik ga hem toch kijken [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-05-2005 21:01] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zin in woendsdag! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hier ook!!!!!!!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik vermoed dat het verhaal zeer voorspelbaar, eenvoudig en oppervlakkig zal zijn, en de dialogen tenenkrommend maar dat de effecten en visuele vormgeving een bioscoopbezoek rechtvaardigen (zoals met alle delen tot nu toe). wat betreft deel I ik vond "dart maul" best een cool personage. jammer dat lucas het nodig vond dat deze aan het eind van de film in tweeen werd gehakt (in plaats van de jarjar). in deel II werd op het einde toch wel alle registers opgetrokken (na die "sound of music achtige scenes met anakin en padme) iets wat ik permanent verwacht bij deel III. |
|
Wat ik al eerder zei: let maar op, het word 1 groot explode-fest http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Het is toch al 25 jaar bekend dat het pulp in een mooi jasje is? (Ik word gek van al dat gezeur!) [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 14-05-2005 11:58] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik ga er ook zeker heen. Anakin wordt nu eindelijk evil en cool. Ik heb me kapot geërgerd in deel 2 aan Anakin. Irritant vervelende wijsneus. Hij zal ongetwijfeld in deel 3 pijn gaan lijden. Da's fijn. Over Jarjar Binks : In deel 6 heb je ook al van die Ewoks(rare knuffelbeertjes), en daar hoor je ook niemand over klagen, dus Jarjar Binks is zeker bij voorbaat rechtvaardigd (ook al is hij irritant, "Misa don't like iit") |
|
quote:Die zie ik ook het liefst afgeslacht worden, net als wookies... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
That is the right answer !!!! |
|
Ik heb het laatste half uur gezien van deel II. Zag er uit als een gaaf pc spel. Alleen deze knakker: Zijn stem deed me enorm aan Fozzy bear van de muppet show denken. Maar dat zal wel aan mij liggen, hehe. |
|
quote: Ligt niet aan jou, Frank Oz is inderdaad ook de stem van Fozzy http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: en van Animaaaaaaaaaal |
|
quote:Ja, of aan meneer Oz Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |