|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Noorse Helheim (bekend van o.a. Jormundgand en Av Norrøn Æt) zoekt voor 27 en/of 28 december een plek om te spelen ergens in Nederland. Ze komen dan net terug uit Oost Duitsland van 3 optredens en willen graag nog eens Nederland aandoen. Dus mensen die contacten hebben bij zalen en die wel interesse hebben kunnen contact opnemen met mij: marcelbanziger@hotmail.com De band hoeft geen vergoeding voor het optreden, alleen de resikosten moeten gedekt worden (ga uit van 500 euro voor het optreden). Meer info aangaande Helheim: www.helheim.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-09-2005 9:55] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kan helaas niet helpen, maar zou wel gaaf zijn als ze in de buurt komen zeg! |
|
Misschien irritante klootzak o.i.d even mailen voor den goudvishal. |
|
quote: Gloppe spelfout weggehaald... |
|
must die Deathwish even mailen/informeren [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-05-2005 19:54] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Off topic, hee, hest die demo's al lusterd? spelfout weggehaald... |
|
jah te gek hef ik op cd's fikt! gaast oek naar pentacle dan nim ik ze even voor die met! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Geen idee nog. Heb een barbieknoei dan... spelfout weggehaald... |
|
tsjah ik kin ze eventueel met waldrock met nimme , weet neit ofst dr nocht in hest om de hele tied met die dingen rond te slepen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ken ze altied in de tent flikkeren. Maar heeft ook geen haast hoor. spelfout weggehaald... |
|
Dat wordt de baroeg. Ik voel het aan m'n water O nee ik moet naar de plee. Mailtje naar de baroeg wordt snel verzonden |
|
at ik dr aan denk dan nim ik ze wel met! *lekker offtopic weer hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Helheim!! Gave band. Ik ben beniewd waar (en of) dat optreden gaat plaatsvinden. |
|
alleen als ze oude/demo nummers spelen die nieuwe plaat was wel zo mega ruk Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Die nieuwe plaat is anders ook al weer wat jaren oud Maarre, er worden wel degelijk oude nummers gespeeld.......uiteraard Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, hoe groot moet die tent zijn en moet die goed bereikbaar zijn? Anders kan ik hier wel wat regelen in Limboland. |
|
De grootte van de tent maakt niks uit. Waar in Limboland dacht je aan? Ze blijven namelijk bij mij in Roermond pitten dus spelen in Limboland komt goed uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Limboland ver |
|
Een optreden in zowel Limboland alsook ergens in het noorden des landes zou uiteraard nog mooier zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
PM me maar even voor een optreden in Baroeg anders. |
|
quote:Wat is je mailadres? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik mail jou wel even. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 21-05-2005 18:05] |
|
ZM has no PM.... Bruce Banner |
|
Ik ontdekte het al ja, haha. |
|
quote: De oefenbunker in Landgraaf zou goed mogelijk zijn. Of de Curve in Echt. Beide zijn vrij aardig te bereiken met de trein als ik het goed heb. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |