IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Helheim optredens (dec 2005) Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-12-2005 12:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 11:40 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Hoe ver mag de chauffeur rijden?
Ver...ik ben de chauffeur
Hoezo? Heb je soms een optreden voor de dinsdag ergens samen met je eigen band?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-12-2005 12:55 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2005 10:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
Slecht nieuws voor de Belgen; de promoter van de Frontline heeft gecancelled zonder ons iets mede te delen...ben er per toeval achter gekomen zojuist. M.a.w. het optreden in de Frontline gaat NIET door....irritante kankerlul, die promoter

Mocht iemand weten waar Helheim nog kan spelen disndag 27 december dan neem snel contact op met mij (mailadres in profiel). De prijs zal ditmaal geen probleem zijn, daar komen we makkelijk en snel uit

ach ja, niets nieuws..

zo heeft de frontline ons al meerdere malen aangekondigt om te spelen (tot 3 keer toe), teriwjl we zelf neit eens benadert waren emt de vraga of we wel konden..

zo hebben we dus 3 keer neit opgetreden ind ne frontline, terwijl eht wel aangekondigt stond

fucking zooitje daar!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-12-2005 13:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 december 2005 12:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ver...ik ben de chauffeur
Hoezo? Heb je soms een optreden voor de dinsdag ergens samen met je eigen band?

nee. maar er was iets met een optreden in Sneek dat niet doorging ofzo. (andere band, laat maar... )

probeer Vera of Simplon Groningen!

Bruce Banner

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2005 15:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 13:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
nee. maar er was iets met een optreden in Sneek dat niet doorging ofzo. (andere band, laat maar... )
Klopt. Hub, kun je Primordial en Moonsorrow even naar Sneek chauffeuren?

quote:
probeer Vera of Simplon Groningen!
Helheim staat al in Leeuwarden. Ik denk niet dat Groningen dan een optie is.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-12-2005 16:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Goddomme, we hebben hier 180.000 inwoners! Nu moet ik verder reizen

Bruce Banner

Hub de Gallier
Posted 24-12-2005 16:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er komt definitief GEEN vervangend optreden voor het wegvallen van de Frontline. Dus Belgen onder ons: blame it on the asshole at the Frontline

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2005 16:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 16:02 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Goddomme, we hebben hier 180.000 inwoners! Nu moet ik verder reizen
Verwend zeker?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-12-2005 16:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

...dude... je weet waar mijn vriendin woont

Bruce Banner

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2005 16:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 16:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...dude... je weet waar mijn vriendin woont
ehh..

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-12-2005 16:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Wuppertal, 325 km verderop. dus zo verwend ben ik nou ook weer niet. Anyway: Helheim kan best 2 keer in de buurt spelen

Bruce Banner

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2005 19:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hmz, als de financiele situatie er naar is dan zal ik erbij zijn in Rotterdam

Fuck the world and fuck you

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-12-2005 22:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 16:25 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wuppertal, 325 km verderop. dus zo verwend ben ik nou ook weer niet. Anyway: Helheim kan best 2 keer in de buurt spelen

Ja, alsof een tent dat snel zou boeken.

Hub de Gallier
Posted 26-12-2005 8:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vanavond

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 26-12-2005 12:54 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Kunnen ze niet naar Hengelo? Daar zijn normaal ook nooit metal concerten... Heb in ieder geval geen interesse om ze te zien, de laatste cd klonk als Dimmu Borgir.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-12-2005 20:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2005 12:54 schreef Heidens Hart het volgende:
de laatste cd klonk als Dimmu Borgir.
Ja hoor

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 28-12-2005 1:34 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 26 december 2005 12:54 schreef Heidens Hart het volgende:
Kunnen ze niet naar Hengelo? Daar zijn normaal ook nooit metal concerten... Heb in ieder geval geen interesse om ze te zien, de laatste cd klonk als Dimmu Borgir.

Ze zullen veel oude klassiekers spelen, zoals hier al eens werd aangegeven.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2005 9:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gister gereserveerd

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 28-12-2005 11:41 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

O ok tof, ben eens benieuwd.

Spam: reserveringen kunnen worden doorgegeven: http://go.to/heidenshart

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 10:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Helheim was erg gaaf!

FRA GINUNNGAGAP TIL EVIG TIIIIIIIID

Wel een beetje kort trouwens, maar misschien llek dat maar zo. Het voorprogramma van 3 bands duurde me trouwens veel te lang. Lugubre was nog wel ok.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 11:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kankerdekanker, en ik maar denken dat dat vandaag was. Godgruwelendegodverdomme

EDit; ik lag dus op m'n luie flikker voor de televisie terwijl een kwartiertje verderop Helheim speelde

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-12-2005 11:46]

spelfout weggehaald...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-12-2005 11:49 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 11:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 11:49 schreef WhiteRider het volgende:

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 11:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En Helheim heeeeeeerschte!!

[edit] Was je anders vanavond naar de gloppe gegaan?

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2005 12:04]

Hub de Gallier
Posted 30-12-2005 16:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zojuist terug gekomen van een klein weekje Helheim...GVD wat ben ik kapot zeg.
Vooral Leeuwarden was erg gaaf met een goed publiek Hopelijk kunnen we hier komend jaar weer terecht na de release van hun aankomende plaat

Trouwens; hoe kunt men de laatste Helheim met Dimmu Borgir vergelijken Dat slaat dus echt nergens op en geeft aan dat er niet goed naar "Yersinia Pestis" is geluisterd

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2005 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer klonk wel erg episch en psychedelisch trouwens. Gaan ze dezelfde kant als Enslaved op?

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com