![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ach ja, niets nieuws.. zo heeft de frontline ons al meerdere malen aangekondigt om te spelen (tot 3 keer toe), teriwjl we zelf neit eens benadert waren emt de vraga of we wel konden.. zo hebben we dus 3 keer neit opgetreden ind ne frontline, terwijl eht wel aangekondigt stond fucking zooitje daar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: nee. maar er was iets met een optreden in Sneek dat niet doorging ofzo. (andere band, laat maar... ![]() probeer Vera of Simplon Groningen! Bruce Banner ![]() |
|
quote:Klopt. Hub, kun je Primordial en Moonsorrow even naar Sneek chauffeuren? ![]() quote:Helheim staat al in Leeuwarden. Ik denk niet dat Groningen dan een optie is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Goddomme, we hebben hier 180.000 inwoners! Nu moet ik verder reizen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Er komt definitief GEEN vervangend optreden voor het wegvallen van de Frontline. Dus Belgen onder ons: blame it on the asshole at the Frontline ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Verwend zeker? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
...dude... je weet waar mijn vriendin woont ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:ehh.. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wuppertal, 325 km verderop. dus zo verwend ben ik nou ook weer niet. Anyway: Helheim kan best 2 keer in de buurt spelen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hmz, als de financiele situatie er naar is dan zal ik erbij zijn in Rotterdam ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, alsof een tent dat snel zou boeken. ![]() |
|
Vanavond ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Kunnen ze niet naar Hengelo? Daar zijn normaal ook nooit metal concerten... Heb in ieder geval geen interesse om ze te zien, de laatste cd klonk als Dimmu Borgir. ![]() |
|
quote:Ja hoor ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ze zullen veel oude klassiekers spelen, zoals hier al eens werd aangegeven. ![]() |
|
Gister gereserveerd ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
O ok tof, ben eens benieuwd. Spam: reserveringen kunnen worden doorgegeven: http://go.to/heidenshart ![]() |
|
Helheim was erg gaaf! ![]() FRA GINUNNGAGAP TIL EVIG TIIIIIIIID ![]() Wel een beetje kort trouwens, maar misschien llek dat maar zo. Het voorprogramma van 3 bands duurde me trouwens veel te lang. Lugubre was nog wel ok. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Kankerdekanker, en ik maar denken dat dat vandaag was. Godgruwelendegodverdomme ![]() EDit; ik lag dus op m'n luie flikker voor de televisie terwijl een kwartiertje verderop Helheim speelde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-12-2005 11:46] spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
En Helheim heeeeeeerschte!! ![]() ![]() [edit] Was je anders vanavond naar de gloppe gegaan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2005 12:04] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Zojuist terug gekomen van een klein weekje Helheim...GVD wat ben ik kapot zeg. Vooral Leeuwarden was erg gaaf met een goed publiek ![]() ![]() ![]() Trouwens; hoe kunt men de laatste Helheim met Dimmu Borgir vergelijken ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Dat nieuwe nummer klonk wel erg episch en psychedelisch trouwens. Gaan ze dezelfde kant als Enslaved op? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |