|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ach ja, niets nieuws.. zo heeft de frontline ons al meerdere malen aangekondigt om te spelen (tot 3 keer toe), teriwjl we zelf neit eens benadert waren emt de vraga of we wel konden.. zo hebben we dus 3 keer neit opgetreden ind ne frontline, terwijl eht wel aangekondigt stond fucking zooitje daar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: nee. maar er was iets met een optreden in Sneek dat niet doorging ofzo. (andere band, laat maar... ) probeer Vera of Simplon Groningen! Bruce Banner |
|
quote:Klopt. Hub, kun je Primordial en Moonsorrow even naar Sneek chauffeuren? quote:Helheim staat al in Leeuwarden. Ik denk niet dat Groningen dan een optie is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goddomme, we hebben hier 180.000 inwoners! Nu moet ik verder reizen Bruce Banner |
|
Er komt definitief GEEN vervangend optreden voor het wegvallen van de Frontline. Dus Belgen onder ons: blame it on the asshole at the Frontline Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Verwend zeker? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
...dude... je weet waar mijn vriendin woont Bruce Banner |
|
quote:ehh.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wuppertal, 325 km verderop. dus zo verwend ben ik nou ook weer niet. Anyway: Helheim kan best 2 keer in de buurt spelen Bruce Banner |
|
Hmz, als de financiele situatie er naar is dan zal ik erbij zijn in Rotterdam Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, alsof een tent dat snel zou boeken. |
|
Vanavond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kunnen ze niet naar Hengelo? Daar zijn normaal ook nooit metal concerten... Heb in ieder geval geen interesse om ze te zien, de laatste cd klonk als Dimmu Borgir. |
|
quote:Ja hoor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ze zullen veel oude klassiekers spelen, zoals hier al eens werd aangegeven. |
|
Gister gereserveerd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
O ok tof, ben eens benieuwd. Spam: reserveringen kunnen worden doorgegeven: http://go.to/heidenshart |
|
Helheim was erg gaaf! FRA GINUNNGAGAP TIL EVIG TIIIIIIIID Wel een beetje kort trouwens, maar misschien llek dat maar zo. Het voorprogramma van 3 bands duurde me trouwens veel te lang. Lugubre was nog wel ok. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kankerdekanker, en ik maar denken dat dat vandaag was. Godgruwelendegodverdomme EDit; ik lag dus op m'n luie flikker voor de televisie terwijl een kwartiertje verderop Helheim speelde [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-12-2005 11:46] spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
En Helheim heeeeeeerschte!! [edit] Was je anders vanavond naar de gloppe gegaan? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2005 12:04] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zojuist terug gekomen van een klein weekje Helheim...GVD wat ben ik kapot zeg. Vooral Leeuwarden was erg gaaf met een goed publiek Hopelijk kunnen we hier komend jaar weer terecht na de release van hun aankomende plaat Trouwens; hoe kunt men de laatste Helheim met Dimmu Borgir vergelijken Dat slaat dus echt nergens op en geeft aan dat er niet goed naar "Yersinia Pestis" is geluisterd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat nieuwe nummer klonk wel erg episch en psychedelisch trouwens. Gaan ze dezelfde kant als Enslaved op? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |