|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, zullen de buren leuk vinden. Heb jij geen plek in de woonkamer? We komen graag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wanneer is dat feest? Ik heb namelijk eerder ook Audiopain in nederland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 17 juni, maarja, ik denk dat Audiopain op zich wel veel zal vragen of niet? |
|
Ach, als er een dagje over zou zijn zou het een leuk alternatief zijn Heb enkele jaren terug Primordial (yep, de Ierse Primordial) bij een kameraad thuis in de kelder laten spelen. Ze speelden voor niks, noppes nada, ze hoefden alleen maar een slaapplek en eten en drinken en verder helemaal niks. Het ging puur om de lol en om er een leuk feest van te maken en dat was ook zeer zeker gelukt [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-05-2005 21:54] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat heb ik nou ook met de bands die al komen spelen Alleen zijn het niet zo'n grote namen. Maar 1 band is de nieuwe band van Rocco (ex-bassist van Callenish Circle) |
|
Ik heb nou weer Blod og Ild opstaan, wat blijft dat toch een geniale cd! Ik hoop echt dat je ze hier in de buurt kunt regelen! Anders regel ik wel wat als er een dag over is |
|
Blod og Ild is ook mijn favoriet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Regel dan eens dat ze daar veel nummers van spelen En nou stop ik wel met slow chatten |
|
AUDIOPAIN In Nederland Waar ???? Fuck the world and fuck you |
|
hehe, no more slow chatting hehe. Speed chatting hu hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Word hard aan gewerkt. Geef niks vrij voordat iets definitief bevestigd is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wil dat anders wel asap horen dan he. Ben fan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Regel jij als Limburger zijnde wel ook wat optredens hier in de buurt? |
|
Ja, maar er is hier steeds minder interesse helaas. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zorg dat Audiopain in de baroeg komt !!! Ontvoer grafdelver of een andere medewerker desnoods !! Fuck the world and fuck you |
|
We doen ons best hehe Maar Helheim heeft nu eerste prioriteit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hahahaha, ok dan, we wachten af. Fuck the world and fuck you |
|
Ik wou misschien voor volgende zomer een festival proberen te organiseren hier in de buurt. Dus dan moet ik bij jou zijn Hub? |
|
su audiopain oek maar in de gloppe dacht ik su mooi feeske! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dude, type nou godverdomme eens iets in fatsoenlijk, enigszins begrijpbaar Nederlands. Dat [edit: ] HARLINGSE gelul van je hangt me echt de keel uit [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 31-05-2005 17:24] Bruce Banner |
|
Dat is geen Fries, dat is oerlelijk Harlingens Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: + Kosten geluidsman + kosten huur p.a. + kosten drukwerk etc. etc. Zo makkelijk ben je er nog niet vanaf. Maar gelukkig zijn we in NL geprezen met subsidies. |
|
quote: Juist, dat dit wel even duidelijk mag zijn! |
|
Post aangepast Bruce Banner |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |