|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga echt hopen dat dat gaat lukken. Hou ons op de hoogte |
|
Leeuwarden gaat wel goedkomen. |
|
Ik hoop ook dat het gaat goedkomen. Is al weer te lang geleden dat Helheim in Nederland heeft gespeeld (laatste keer was 30 maart 1997 tijdens de Nights of Revelation tour in Rotterdam). Heb ze wel nog in Bergen gezien in 2001 en dat was een geweldig optreden. Veel beter in vergelijking met de optredens uit 1996 en 1997 hier in Nederland. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mmmh, nou vooruit, eens kijken of die zooi hier in de TMT te krijgen is. Anders de 27e in Roosendaal en de 28e in Leeuwarden, Wietze? Gooien we Martyr er ook meteen bij als support, zijn die lui ook blij [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 25-05-2005 8:56] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Heb je nog wat gehoord van de Curve? Ik heb ze een mailtje gestuurd met de informatie die ze nodig hadden en jouw emailadres. Zo niet dan zal ik eens wat meer zalen mailen. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nee, niks meer gehoord van The Curve. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik post het ff op de EHBO site, misschien happen ze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Was er al niet een plan voor die lui gemaakt? Bruce Banner |
|
quote:Welk plan voor welke lui? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is mij ook totaal onduidelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
sauron erbij denk! |
|
HDG: Plan voor een tour, voor Helheim misschien? Bruce Banner |
|
Ja mooi in het hoge noorden.. Gloppe oid zou prima zijn, alleen zouden rookmachines en sfeerlichten daar niet misstaan... en dat zilveren gordijn [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-05-2005 1:14] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Nou, er was geen plan om Helheim te laten touren. Ze spelen eind december 3 dagen in Oost Duitsland en omdat ze dan toch al 'on the road' zijn wilden ze wel weer eens naar Nederland omdat ze goede herinneringen hebben aan eerdere tours hier. Daarom hebben ze mij gevraagd om hen in contact te brengen met eventueel geinteresseerde zalen. Maar er is nooit een plan geweest om een hele tour op te zetten voor hen. Daar heb ik helaas de tijd niet meer voor tegenwoordig. Momenteel probeer ik ze zoveel mogelijk te helpen met regelen (zoveel de tijd mij toe laat) en zal ik helpen tijdens hun optredens met o.a. merchandise/vervoer/slaapplaats e.d. Maar dat is dan ook alles. Mocht uiteraard toch zoveel interesse zijn vanuit zalen dan zal ik uiteraard wat andere dingen aan de kant leggen en toch zoveel mogelijk tijd steken in het regelen van zo'n tourtje. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb het 1 en ander gehoord, over een band of 2 die eventueel met Helheim een paar dagen in Nederland zouden spelen. Is daar iets van bekend bij helheim? Bruce Banner |
|
Nee, daar is niets van bekend bij Helheim. Ze willen wel graag hier spelen en vandaar dat Ørjan mij heeft gevraagd wat rond te vragen bij zalen of er interesse is en of ik kan helpen met het een en ander. De band doet zelf alles regelen, er komt dus geen management of boekingskantoor aan te pas dus mocht er al sprake zijn van een Helheim tour dan zouden de bandleden het zelf toch moeten weten hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En is het nou al duidelijk waar ze heen gaan? |
|
Dat zal in de afgelopen paar uren vast niet allemaal geregeld zijn Bruce Banner |
|
ach ik moet toch iets te spammen hebben. Maar zo moeilijk moet het toch niet zijn? Ik bedoel het is toch geen pruts bandje. |
|
Nou, vaak is het moeilijker dan je denkt om zo iets op poten te zetten. Er is namelijk helemaal geen label support wat alles toch wel moeilijker maakt. Voor veel kosten moet de band dus zelf opkomen. Anyway, morgen spreek ik met Ørjan alles door en hopelijk kunnen we al wat bevestigingen bekend maken. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-05-2005 18:54] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
V'gandr of Helheim here. Great to see that there's so high interest in getting us to play. Things looks positive concerning us coming. Stay PAGAN!!! |
|
quote:Cheers mate Guess things can't go wrong anymore Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gewoon in de GVH en dan niet op zo'n zeikerig dagje als een zondag of midden in de week maar gewoon op een fatsoenlijke vrijdag of zaterdag. Dat zou ideaal zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |