|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Achja... Die oude shit is uit, heh Kijk ook maar eens naar Borknagar... |
|
Sinds Vintersorg zijn strot opentrekt bij Borknagar boeit die band me niet meer zo. Geef mij maar het s/t debuut, The Olden Domain en Quintessence Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Snap je toch niet. Zo'n klasseband! Ik vond het echt een retestrak optreden gister! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En een gave afterparty gisteren....we gingen pas om 7 uur vanochtend naar het hotel....ladderzat hahahaha .....om 11 uur trouwens alweer in de bus om door te reizen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Geweldig man Stond jij bij die standjes ofzo? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik was degene met bril bij de Helheim merchandise (hoewel ik meer druk bezig was met zuipen dat wat anders hehehe ) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ah die kerel. Goed idee om volgende keer weer Leeuwarden aan te doen! Of Sneek (Bolwerk) is nog beter natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dit was mijn eerste keer Friesland ooit dus Sneek (Bolwerk) ken ik niet maar Helheim wil zelf ook graag terug naar de Gloppe komend jaar als hun nieuwe cd uit is. Zelf vond ik ook iedereen erg gastvrij en vriendelijk dus een bezoek aan Leeuwarden zit er wat ons betreft zeker weer in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Neem je dan nog wat meer van die toffe Noorse bandjes mee? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In july (20 t/m 22) heb ik 3 dagen Vreid in Nederland/Belgie voor wat exclusieve optredens en ook komend jaar ergens Helheim om hun nieuwe cd te promoten. Verder is er het idee om Aeternus te doen om hun komende cd te promoten maar we zien wel wat dit gaat worden....eerst maar eens Vreid in july Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vreid in de Gloppe is wreed spelfout weggehaald... |
|
Ik heb niet gezegd dat Vreid in de Gloppe speelt Ben in onderhandeling en voor beide Nederlandse optredens ziet het er veelbelovend uit In Belgie speelt Vreid op 22 july op het Nevelfest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, dat zeg ik ook niet, maar dat zou wel te gek zijn natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
Er zijn iets van 3 topics volgens mij, maar iig... De foto's van de Gloppe staan hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2009632/2 |
|
Ik doe niets in July/Augustus, dan is het vakantie en tijd voor de festivals. |
|
quote: natuurlijk? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:ehhh ja? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
leg s uit You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Betere zaal, beter geluid, hoger podium,...noem maar op. En nog dichterbij voor mij natuurlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Betere zaal?? Hier sta je oog in oog met je favorieten zonder nekkramp van het omhoog kijken als je vooraan staat. Je moet ook niet achteraan willen staan! Beter geluid???????????? Hahahahahahaha, Gloppe en Klaas worden door bijna alle bands op handen gedragen vanwege t topgeluid wat men heeft. Daar kan t Bolwerk echt niet aan tippen, ben er voorheen vaak zelfs weggelopen vanwege de erbarmelijke geluidskwaliteit. Noem maar op????? ehhhh blijft dus alleen het voor jou belangrijke afstandsverschil You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Jezus wat voel jij je aangesproken zeg OK als je helemaal vooraan staat in de Gloppe dan kun je het goed zien ja. Maar dan sta je ONDER de PA en als je iets verder weg gaat staan dan is het geluid goed, maar dan zie je geen kont. Daarom prefereer ik een iets hoger podium, zodat je het overla goed kunt zien. En daarbij is het geluid in het Bolwerk zowat overal in de zaal prima in orde (mits met een goeie geluidsman natuurlijk). Maar de Gloppe is ook best ok hoor. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 03-01-2006 14:33] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jezus? nee hoor, zo heet ik niet! was alleen nieuwsgierig naar je motivatie! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Maar even serieus: jij werkt bij de Gloppe zeker? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nee, niet bij, wel af en toe in. You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |