IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 11 september 2005: Opeth in 013 Vorige pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-09-2005 9:42 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 7:45 schreef XXL het volgende:

Lijstje voor de liefhebber:

* Intro
* The Baying Of The Hounds
* When
* Deliverance
* In My Time Of Need
* To Rid The Disease
* Drapery Falls
* The Grand Conjuration
* Face Of Melinda
* Blackwater Park

Toegift

Deamon Of The Fall

Extol deels gemist doordat de 013 prutsers weer computer problemen hadden en niet bij de gastenlijst konden. En dus ook niet bij mijn fotopas.

Vet! Welk een gave setlist!

Stiekem blijf ik trouwens hopen dat ze "The Moor" of "Serenity Painted Death" nog eens live gaan spelen... En "Advent", niet te vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-09-2005 9:42]

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-09-2005 9:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Advent wel 2 keer gezien

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 13-09-2005 10:30 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Nou, zoals waarschijnlijk niemand van jullie heeft opgemerkt was ik er ook.

Extol vond ik 'wel' leuk. Goede drummer, maar ze vielen echt in het niet bij Opeth. Wederom een fabuleus optreden van de heren!
Goede setlist waar niets op aan te merken viel. Het was voor mij een meevaller dat ze nog nummers van Damnation hebben gespeeld, had dat niet verwacht. Een hele fijne avond gehad

Waag eens een dansje!

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 13-09-2005 11:15 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 13 september 2005 9:36 schreef NecRobert het volgende:
Face of Melinda

Maar hebben ze Ghost of Perdition niet gespeeld?? Ik hoop wel dat ze die morgen spelen iig! Misschien wel het beste Opeth nummer ooit.

Ja ik had ook heeel graag Ghost of Perdition gehoord in 013 imho het beste nummer van het nieuwe album

But there is no real me: only an entity, something illusory................

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-09-2005 12:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 11:15 schreef *Sander* het volgende:
Ja ik had ook heeel graag Ghost of Perdition gehoord in 013 imho het beste nummer van het nieuwe album

idd, DIE SOLO!!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Edje Service
Turbojugend Arnheim
Usericon van Edje Service
Posted 13-09-2005 12:29 by Edje Service Wijzig reactieProfiel van Edje ServiceQuote dit berichthttp://www.turbojugend.nl

Inderdaad erg jammer dat ze ghost of perdition hebben gespeeld. Zeker één van de betere nummers van de nieuwe cd.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-09-2005 13:45 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 0:58 schreef Zenial het volgende:
Ze speelden wel een okee-e afwisseling van oude en nieuwe nummers, al hadden ze van mij wel iets van Orchid of Morningrise mogen spelen.
En ook weer typisch om te zien hoe erg de meeste opeth fans zijn. Na elk miniem solootje of sneller stukje weer applaudiseren. Beetje overdreven...

ja.

het was goed, zoals altijd. verder zie post zenial.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2005 23:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik was natuurlijk weer eens wat aan de late kant, al had ik een prima reden
Extol niet gezien dus maar daat schijn ik weinig aan gemist te hebben.

Opeth was in ieder geval prima te verteren.
En druk? Viel wel mee toch? Ik kan steeds makkelijk naar de bar heen en weer voor bier....

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

oscura
Usericon van oscura
Posted 13-09-2005 23:45 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

waar stond jij ergens Argus?

carcasstrid

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 14-09-2005 1:28 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 13 september 2005 23:45 schreef oscura het volgende:
Dicht bij de bar schat ik

oscura
Usericon van oscura
Posted 14-09-2005 12:10 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2005 1:28 schreef Myth of Fury het volgende:
Dicht bij de bar schat ik

duhhhhhhhhhh.... welke van de 5?

carcasstrid

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-09-2005 12:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Hmm, ik stond links halverwege op de trap (was wat laat in de zaal) en hoewel we vanwege de drukte niet verder naar beneden konden was de route op en neer naar de bar achter in de zaal geen enkel probleem.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-09-2005 12:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Op het balkon was het in ieder geval vrij rustig. Als ik zo over het randje naar beneden keek de zaal in zag het toch wel overal vol staan :-S

Zenial

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-09-2005 2:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Net terug uit de Melkweg, tering wat was Opeth gaaf zeg!!!
Vooral "The Grand Conjuration" en "Blackwater Park" wisten mij te bekoren, maar over de gehele linie is Opeth gewoon een topband geworden. Grote klasse!

En kennelijk had de geluidsman het niet zo op Extol begrepen, werkelijk onbegrijpelijk wat die kerel aan het doen was

no text supplied

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2005 3:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 7:45 schreef XXL het volgende:
Lijstje voor de liefhebber:

* Intro
* The Baying Of The Hounds
* When
* Deliverance
* In My Time Of Need
* To Rid The Disease
* Drapery Falls
* The Grand Conjuration
* Face Of Melinda
* Blackwater Park

Toegift

Deamon Of The Fall

In de Melkweg precies dezelfde setlist dus. Helaas dus geen Ghost of Perdition, Bleak, A Fair Judgement en White Cluster. Maar ja, je kunt niet alles hebben natuurlijk, want dan sta je er 4 uur nog. Wat ik overigens helemaal niet erg had gevonden bij deze wereldband.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 15-09-2005 8:41 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Het was inderdaad lekker druk in 013 ja. Aanvankelijk verbaasde ik me er überhaupt over dat het balkon open was, maar tegen de tijd dat Opeth begon te spelen stond het ook daar boven een paren rijen dik vol! Opeth was, zoals velen al hebben gezegd, errug goed. Goeie setlist, klasse geluid en een sterke podiumprestatie. Goed gevoel voor humor ook (...and you all know we're cock!). Ik vond het ook cool dat ze van "My Arms, Your Hearse", meer speelde dan alleen de (vaste) toegift "Demon of the Fall". Opeth kon zonder probleem de wrange nasmaak die Extol had achtergelaten uit m'n mond wegspoelen. Dat vond ik namelijk een nogal saaie band met middle-of-the-road muziek. En zoals iedereen wel weet dien je niet op het midden van de weg te rijden. Zoutloze riffs, kromme zanglijnen en flauwe beukstukken. Vervelende zanger ook; hij wist niet meer te vertellen dan wat de titel van elk afzonderlijk nummer was, en dat men nog merchandise verkocht bij de stand..... durrrr... Nou, can't win 'm all, now can you?

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 15-09-2005 8:42]

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-09-2005 9:21 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 23:45 schreef oscura het volgende:

Ergens links boven achter ook. De plek voor laat kamers en niet al te lange mensen die meer van daar af zien dan vooraan LOL.
Opeth is toch meer een relaxt met een bier in je hand staan band dan ehh iets anders.
Voor mij dan

quote:
Op 14 september 2005 12:14 schreef Zenial het volgende:
Op het balkon was het in ieder geval vrij rustig. Als ik zo over het randje naar beneden keek de zaal in zag het toch wel overal vol staan :-S

Jij hebt gewoon mensen vrees man
Het was niet eens uitverkocht toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 15-09-2005 9:22]

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-09-2005 10:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 2:02 schreef lykle_wolfheart het volgende:

En kennelijk had de geluidsman het niet zo op Extol begrepen, werkelijk onbegrijpelijk wat die kerel aan het doen was

Het geluid was in de 013 juist supergoed (voor een support act)!. Geweldig genoten

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-09-2005 13:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 september 2005 9:21 schreef Argus het volgende:
Jij hebt gewoon mensen vrees man

Dat heeft hier NIKS mee te maken!
quote:
Het was niet eens uitverkocht toch?

Volgens mij scheelde het niet veel. Andere data waren ook al uitverkocht...

Zenial

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com