|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Advent wel 2 keer gezien |
|
Nou, zoals waarschijnlijk niemand van jullie heeft opgemerkt was ik er ook. Extol vond ik 'wel' leuk. Goede drummer, maar ze vielen echt in het niet bij Opeth. Wederom een fabuleus optreden van de heren! Goede setlist waar niets op aan te merken viel. Het was voor mij een meevaller dat ze nog nummers van Damnation hebben gespeeld, had dat niet verwacht. Een hele fijne avond gehad Waag eens een dansje! |
|
quote: Ja ik had ook heeel graag Ghost of Perdition gehoord in 013 imho het beste nummer van het nieuwe album But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: idd, DIE SOLO!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Inderdaad erg jammer dat ze ghost of perdition hebben gespeeld. Zeker één van de betere nummers van de nieuwe cd. |
|
quote: ja. het was goed, zoals altijd. verder zie post zenial. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik was natuurlijk weer eens wat aan de late kant, al had ik een prima reden Extol niet gezien dus maar daat schijn ik weinig aan gemist te hebben. Opeth was in ieder geval prima te verteren. En druk? Viel wel mee toch? Ik kan steeds makkelijk naar de bar heen en weer voor bier.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
waar stond jij ergens Argus? carcasstrid |
|
quote:Dicht bij de bar schat ik |
|
quote: duhhhhhhhhhh.... welke van de 5? carcasstrid |
|
Hmm, ik stond links halverwege op de trap (was wat laat in de zaal) en hoewel we vanwege de drukte niet verder naar beneden konden was de route op en neer naar de bar achter in de zaal geen enkel probleem. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Op het balkon was het in ieder geval vrij rustig. Als ik zo over het randje naar beneden keek de zaal in zag het toch wel overal vol staan :-S Zenial |
|
Net terug uit de Melkweg, tering wat was Opeth gaaf zeg!!! Vooral "The Grand Conjuration" en "Blackwater Park" wisten mij te bekoren, maar over de gehele linie is Opeth gewoon een topband geworden. Grote klasse! En kennelijk had de geluidsman het niet zo op Extol begrepen, werkelijk onbegrijpelijk wat die kerel aan het doen was no text supplied |
|
quote:In de Melkweg precies dezelfde setlist dus. Helaas dus geen Ghost of Perdition, Bleak, A Fair Judgement en White Cluster. Maar ja, je kunt niet alles hebben natuurlijk, want dan sta je er 4 uur nog. Wat ik overigens helemaal niet erg had gevonden bij deze wereldband. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het was inderdaad lekker druk in 013 ja. Aanvankelijk verbaasde ik me er überhaupt over dat het balkon open was, maar tegen de tijd dat Opeth begon te spelen stond het ook daar boven een paren rijen dik vol! Opeth was, zoals velen al hebben gezegd, errug goed. Goeie setlist, klasse geluid en een sterke podiumprestatie. Goed gevoel voor humor ook (...and you all know we're cock!). Ik vond het ook cool dat ze van "My Arms, Your Hearse", meer speelde dan alleen de (vaste) toegift "Demon of the Fall". Opeth kon zonder probleem de wrange nasmaak die Extol had achtergelaten uit m'n mond wegspoelen. Dat vond ik namelijk een nogal saaie band met middle-of-the-road muziek. En zoals iedereen wel weet dien je niet op het midden van de weg te rijden. Zoutloze riffs, kromme zanglijnen en flauwe beukstukken. Vervelende zanger ook; hij wist niet meer te vertellen dan wat de titel van elk afzonderlijk nummer was, en dat men nog merchandise verkocht bij de stand..... durrrr... Nou, can't win 'm all, now can you? [Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 15-09-2005 8:42] |
|
quote: Ergens links boven achter ook. De plek voor laat kamers en niet al te lange mensen die meer van daar af zien dan vooraan LOL. Opeth is toch meer een relaxt met een bier in je hand staan band dan ehh iets anders. Voor mij dan quote: Jij hebt gewoon mensen vrees man Het was niet eens uitverkocht toch? [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 15-09-2005 9:22] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Het geluid was in de 013 juist supergoed (voor een support act)!. Geweldig genoten |
|
quote: Dat heeft hier NIKS mee te maken! quote: Volgens mij scheelde het niet veel. Andere data waren ook al uitverkocht... Zenial |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |