|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
@MM: hahahahahaha!! @daops: ik bijt niet hoor! nog een edit: zeker weinig foto's gemaakt Mayo? [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 12-09-2005 12:48] carcasstrid |
|
quote: Jeps, was te druk met Opeth aanbidden |
|
Wooooaoaaaaaaah dat was weer heerlijk magistraal! Extol kon beter weg blijven. Wat een kutband. Opeth, tja daar hoef ik eigenlijk al geen woorden aan vuil te maken, maar dit was echt het meest gave concert wat ik van ze gezien heb. Lekker afwisselend, leuk contact met het publiek en wat een fucking vet geluid. Nog ff backstage gehangen. Lui zijn relaxt Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Jaa, dat zeggen ze allemaal.. Maarre.. nu ik dit zeker weet, kom ik de volgende keer zeker even langs www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Stond Wabla trouwens bij jou? Jullie stonden niet zo ver achter ons. @Daops: carcasstrid |
|
quote:Nope, Robbie en Mike hebben niet gewonnen. Dus met die voorspelbaarheid valt 't ook wel weer mee. Prachtig, die gefrustreerde en niet-begrijpende blikken tijdens de cover-ronde. Then again, het was dan soms ook te absurd voor woorden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
|
|
Weet iemand toevallig welke songs Extol speelde? Hopelijk niet alleen van hun laatste album, die ik toch iets minder vind. Undeceived en Synergy zijn veel en veel beter, maar wel een stuk harder dan Blueprint Dives, dus misschien spelen ze wel niets van die 2 albums. Kan ik me vast voorbereiden voor woensdag |
|
Erg vet concert gisteren! Opeth was echt heel vet. Vooral Akerfeldt, ik blijf het super vinden hoe je het ene moment zo diep kan grunten en het andere moment zo mooi zuiver kan zingen. Ok leuk idd die droge aankondigingen Afwisselend setkeuze en ook nieuw materiaal De 'invaldrummer'viel me ook niet tegen alhoewel ik Lopez wel beter vind. Volgens mij heeft die gast niet superveel tijd gehad om de boel in te studeren dus petje af. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
|
|
quote: Dan heb je pech, slechts 1 nummer van ouder werk. Maar het heerschte dik! |
|
Leuk dat jullie het ook zo goed vonden! Ik heb ze vrijdag in Antwerpen gezien en heb er overdreven hard van genoten. Kan nu pas weer opzij kijken zonder kramp in m'n nek te krijgen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: yups dat was ik ik heb je niet gezien, kom dan even ahllo zeggen ofzo... ik heb vast over je heen gekeken t was een erg gaaf concert gisteren. 2 woorden: opeth heerscht!!! ennerhm.... COCKROCK!!!!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hehe.. nee.. ik bedoelde.. ik zag alleen Mayo met wat anderen daar staan, maar zag jou niet. Misschien dat ik jou dus over het hoofd had gezien! Kijk dat je mij over het hoofd ziet, kan ik begrijpen... carcasstrid |
|
quote: ik stond bij ralph.... tenminste aan t begin. bij opeth ben ik met jan meegeglipt. die moest foto's maken dus ik heb me lekker mee naar voren gewurmd "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Peter? he must have 5 wives by now!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ik had verwacht dat hij alleen versimpeld ging drummen en alleen de hardere (nieuwe) nummers maar hij drumde volgens mij alles vorlgens het album, zeer goed gedaan, absoluut voor een invaller. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja dat waren mijn groupies |
|
Zo, Extol weet de opinies wel te splitsen! Ben zeer benieuwd dus... no text supplied |
|
Opeth was gaaf ja. Ik heb nog geen slecht optreden van ze meegemaakt. |
|
quote: Weet alleen dat ze openden met Gloriana. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Lijstje voor de liefhebber: * Intro * The Baying Of The Hounds * When * Deliverance * In My Time Of Need * To Rid The Disease * Drapery Falls * The Grand Conjuration * Face Of Melinda * Blackwater Park Toegift Deamon Of The Fall Extol deels gemist doordat de 013 prutsers weer computer problemen hadden en niet bij de gastenlijst konden. En dus ook niet bij mijn fotopas. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-09-2005 7:58] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Face of Melinda Maar hebben ze Ghost of Perdition niet gespeeld?? Ik hoop wel dat ze die morgen spelen iig! Misschien wel het beste Opeth nummer ooit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |