IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 11 september 2005: Opeth in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-09-2005 13:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

- Illu.

Illu zit vandaag thuis met een gruwelijke rotpijn in nek en rug. Nog steeds.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2005 13:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sorry

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-09-2005 13:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-09-2005 0:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Tering wat was het druk hee. Snap het niet, het is Opeth maar
Maargoed, was best leuk optreden. Het was echt veels te druk, en ik nog vrij verrot, dus was op het balkon gaan staan bij de bejaarden (serieus, wat een oude lui stonden daar haha)
Ze speelden wel een okee-e afwisseling van oude en nieuwe nummers, al hadden ze van mij wel iets van Orchid of Morningrise mogen spelen.
En ook weer typisch om te zien hoe erg de meeste opeth fans zijn. Na elk miniem solootje of sneller stukje weer applaudiseren. Beetje overdreven...

Zenial

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-09-2005 1:27 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Net thuis, vond het FOKKING vet!! Damn, wat zijn die gasten goed... Drummer deed het ook prima! Al vind ik Martin Lopez toch wat beter... Al met al een geweldig optreden!

Wel druk inderdaad, maar vond het niet extreem ofzo... Prima vol te houden! IMHO...

Nog wel wat ZM-ers gespot... Mayo, Ralph, en nog een aantal die ik wel herkende maar geen naam bij wist te verzinnen Gelukkig was ik incognito

En wat is Mikael droog tussen de nummers door, geweldig...

"My wife....
... she's good!"
"We're the Backstreet Boys of metal"

Cockrock heerscht!!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-09-2005 1:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hij had het wel verdacht vaak over cock ja!

Zenial

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-09-2005 1:42 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Warm, vermoeiend, maar zeer zeker wel bijzonder geslaagd!

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-09-2005 9:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Extol was ook flawless, al past het meer op een hardcore festival dan als support van Opeth. Uitstekend energiek optreden, prima mee vermaakt.

EN Opeth speelde de sterren van de hemel, de op één na beste keer dat ik ze heb gezien (tegen de Damnation tour valt niet meer op te boksen), maar wel wederom kippenvel tijdens In My Time Of Need.

BTW Mikael heeft in een paar jaar tijd wel een grote bek ontwikkeld, 4 jaar terug kwam er niets meer uit dan "Hi we're opeth from STockholm Sweden".

Edje Service
Turbojugend Arnheim
Usericon van Edje Service
Posted 12-09-2005 10:08 by Edje Service Wijzig reactieProfiel van Edje ServiceQuote dit berichthttp://www.turbojugend.nl

t was super!!!!

Damn wat een band!!!

Inderdaad, regelmatig kippevel momenten.

Dat is eerder alleen bij The Gathering gelukt.

Applaus voor Opeth dan.

Ezxtol vond ik ook erg goed, een goede verassing. Ging aardig richting de relapse-sound. tempo wisselingen en er wild gebang op t podium.

al met al een geslaagde avond.

hoewel ik, toen ik bijna thuis was, nog bijna ben aangereden door een cops-car die ff fijn door rood reed. Wat een flikkers.
Bijna mijn mooie 480 in puin.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 12-09-2005 10:33 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Gisterenmiddag eigenlijk op het laatste moment besloten om er toch maar heen te gaan.Ben erg blij dat ik die keuze heb gemaakt.
Mooi,indrukwekkend concert.Goed gespeeld en ook een erg goed geluid.
Van alle keren (4 in totaal)dat ik Opeth heb gezien,hadden ze dit keer het beste geluid.De band had er duidelijk zin in en dat kwam ongetwijfeld ook door het werkelijk uitzinnige publiek.Mooi gezicht vanaf het balkon,waar wij stonden,om regelmatig al die handjes omhoog te zien gaan.
Enige minpuntje vond ik dat eindeloze geouwehoer van Mikael.Als ie wat minder had geluld hadden ze godver zo een nummer extra kunnen spelen!

Verder eigenlijk niets dan lof!!

We hebben ook nog aardig wat foto's gemaakt.Vanaf het balkon zoals gezegd,dus ze kunnen wat veraf zijn,maar volgens mij zitten er toch wel een aantal mooie bij.Ik ga nu eerst ff wakker worden met een bak koffie en een boterham met chocoladepasta.Als ik dan wat foto's heb geselecteerd volgen ze hier.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 12-09-2005 11:31 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-09-2005 11:39 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

is er nog iemand die de setlist van dit optreden weet?

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-09-2005 11:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heel gaaf optreden inderdaad! Goeie mix met oude en nieuwe nummers, prima geluid en prima interactie met het publiek.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-09-2005 11:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 september 2005 11:49 schreef Mark Z het volgende:
Heel gaaf optreden inderdaad! Goeie mix met oude en nieuwe nummers, prima geluid en prima interactie met het publiek.
Ik vond 't een zeer gave setlist idd. Zeer verrassend en toch heel sterk; want ze komen er toch weer mee weg om niet hun rijtje 'hits' af te raffelen.

En de droge humor tussendoor maakt het helemaal af

't Was een vermoeiende dag van de Nationale Metalquiz (die weer eens heerlijk moeilijk was!), een gezonde dosis zenuwen en een fijn Opeth optreden. Heb er goed op kunen slapen iig.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-09-2005 12:05 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 september 2005 11:39 schreef arrebar het volgende:
is er nog iemand die de setlist van dit optreden weet?

Zo uit mijn hoofd:

Baying of the hounds
When
Deliverance
In my time of need
To rid the disease
The Drapery Falls
The grand conjuration
Face of Melinda
Blackwater Park

Demon of the Fall

Volgens mij klopt het wel aardig
Wat klonk die The Grand Conjuration trouwens ongelofelijk vet zeg... Damn!

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-09-2005 12:06]

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

oscura
Usericon van oscura
Posted 12-09-2005 12:11 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Ik ben dan wel geen Opeth fan, maar vond het een gaaf concert! Ondanks de drukte toch een plekje vooraan weten te bemachtigen. Toch maar besloten de nieuwe cd aan te schaffen en ik heb er geen spijt van
Wat betreft Extol, die hadden van mij gewoon lekker thuis kunnen blijven.

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2005 12:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Opeth? *valt op knietjes en buigt*
Een ontzettend geweldig indrukwekkend concert. Wat een stem heeft Mikael Åkerfeldt toch weer een mooie stem Geweldige setlist!!!

Metalquiz was me wat saai om naar te kijken, op tijd maar weer weg gegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-09-2005 12:16]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2005 12:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oja Extol speelde ook nog he, die vond ik eentonig en de zang vond ik maar niks. Maar goed, was ik al bijna vergeten..

Enne ja druk ja, veeeel mensen maar wel gaaf om de hele zaal uit hun dak te zien gaan. Wat een enthousiasme ook weer.

oscura
Usericon van oscura
Posted 12-09-2005 12:17 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 12:15 schreef MindlessMayo het volgende:
Metalquiz was me wat saai om naar te kijken, op tijd maar weer weg gegaan.

Nou, dat viel bar tegen zeg!! Ik had daar iets heel anders van verwacht inderdaad!! Wie heeft er uiteindelijk gewonnen? Robbie Wooning zeker? Tja, dat is bijna hetzelfde als dat je Harmen Siezen in een nieuwsquiz laat spelen

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2005 12:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 12:17 schreef oscura het volgende:
Wie heeft er uiteindelijk gewonnen? Robbie Wooning zeker?

Tja ehm geen idee, ik hield het niet meer uit daar.

Daops
Usericon van Daops
Posted 12-09-2005 12:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Extol vond ik niet zoveel aan, wel een goede drummer.

Opeth was genieten, goed geluid, gevarieerde setlist en bijna perfect uitgevoerd! Wat zijn die live gegroeid zeg, vooral Mikael als frontman. Ook de droge aankondigingen kon ik wel waarderen..
Prima avondje gehad!

@Oscura-> zat jij toevallig na afloop tegen de hekken vooraan? Meende je te herkennen van foto's hier

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

oscura
Usericon van oscura
Posted 12-09-2005 12:27 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 12:22 schreef Daops het volgende:
@Oscura-> zat jij toevallig na afloop tegen de hekken vooraan? Meende je te herkennen van foto's hier

Klopt

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 12-09-2005 12:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 12:27 schreef oscura het volgende:
Klopt

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

oscura
Usericon van oscura
Posted 12-09-2005 12:36 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 12:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja ehm geen idee, ik hield het niet meer uit daar.

Nee, wij ook niet. We zijn maar gaan terassen.

carcasstrid

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2005 12:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 12:36 schreef oscura het volgende:
Nee, wij ook niet. We zijn maar gaan terassen.

Wij ook ja, terras-cafe weemoed hahahaha. Keuze van Ralph omdat hij de plastic bloemetjes op tafel zo mooi vond. Je kan er uren zitten zonder veel geld uit te geven, de bediening komt maar 1 keer in het uur langs ofzo hahahaha en dan moet je nog minstens 20 minuten wachten voor je je drankje ook daadwerkelijk krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-09-2005 12:42]

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com