IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 11 september 2005: Opeth in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-06-2005 13:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2005 13:04 schreef helmet het volgende:
Gek... dat seated optreden in 013 is een van de beste dingen die ik ooit heb mogen meemaken.

Dat was een erg prettig concert ja!

Maar van mij mogen ze een totaal andere setlist spelen dan van de vorige tour. Die nummers ken ik nu wel na drie keer te hebben aanschouwd.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-07-2005 19:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Extol in het voorprogramma. Zal eens iets van ze downloaden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-07-2005 19:08]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-07-2005 19:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

11 september...die datum blijft een nare bijklank behouden

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 19-07-2005 19:54]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2005 20:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 19:53 schreef IceQueen het volgende:
11 september...die datum blijft een nare bijklank behouden

Wat wil je dan, alle data waarop een ernstige gebeurtenis is voorgevallen.. schrappen als concert data?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-07-2005 20:06]

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-07-2005 20:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 20:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat wil je dan, alle data waarop een ernstige gebeurtenis is voorgevallen.. schrappen als concert data?

nee, tuurlijk niet, maar k had van mezelf niet gedacht dat ik er na al die tijd nog aan zou denken wat er gebeurd is...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2005 20:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 20:40 schreef IceQueen het volgende:
nee, tuurlijk niet, maar k had van mezelf niet gedacht dat ik er na al die tijd nog aan zou denken wat er gebeurd is...

Zowieso niet gedacht dat jij zou denken, tering. Maar goed, Opeth.. yeaaah, na komend weekend maar even een kaartje kopen als die er nog zijn dan hehe.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-07-2005 20:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 19:06 schreef Mark Z het volgende:
Extol Godver, nou moet ik maar eens als de sodemieter gaan nadenken om naar Tilburg af te reizen. Nog steeds geen andere data gepland in Nederland?

[edit] oh wacht, 14 september Melkweg

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-07-2005 20:59]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-07-2005 21:00 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 20:51 schreef MindlessMayo het volgende:
Zowieso niet gedacht dat jij zou denken, tering. Maar goed, Opeth.. yeaaah, na komend weekend maar even een kaartje kopen als die er nog zijn dan hehe.

'k heb iemand die voor me denkt ingehuurd

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-07-2005 21:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 21:00 schreef IceQueen het volgende:
'k heb iemand die voor me denkt ingehuurd

Die doet zijn/haar werk dan niet echt goed eh.

MK
Usericon van MK
Posted 20-07-2005 8:50 by MK Wijzig reactieProfiel van MKQuote dit bericht

Heb al een kaartje in huis gehaald.

oscura
Usericon van oscura
Posted 04-08-2005 12:13 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ben erbij hopelijk veel ruige nummers!!

carcasstrid

metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 04-08-2005 13:03 by metal_fan13 Wijzig reactieProfiel van metal_fan13Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

quote:
Op 19 juli 2005 19:06 schreef Mark Z het volgende:

hail extol

MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 10-08-2005 14:02 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Waarschijnlijk komt Devildriver ook mee. Tja wel leuke band alleen of 't bij deze show past...

valfar
Usericon van valfar
Posted 10-08-2005 15:40 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Is dat niet als ze in December terugkomen? Maarja, voor de mensen die het nog niet wisten:

4 dec spelen ze in de tivoli en 22 december in de boerderij in zoetermeer. Jammer dat PT ook al op 4 dec speelt.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 10-08-2005 19:03 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

013 zei op de site dat 't gewoon die show is.

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 31-08-2005 13:47 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Aanwezig!

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2005 21:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Begint op te schieten! Op Summer Breeze vond ik ze een tikkeltje tegenvallen, maar misschien had ik te hoge verwachtingen.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-09-2005 10:09 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Devildriver komt niet mee. Dus geen Dez Falafel rochelend in het voorprogramma. Wel Extol.

Maar dat boeit me toch niets.
OPETH!!

Verdomde veel zin in zeg!
Benieuwd welke nummers ze gaan spelen!

Inter faeces et urinam nascimur

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-09-2005 11:03 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Hoop nog steeds dat Martin Lopez (drummer) meekomt.. Had iets van een bloedaandoening en moest daarvoor behandeld worden.. Is toen poosje vervangen door Gene Hoglan en nu geloof ik door de drummer van Bloodbath!

Maar mooiste zou zijn als Martin Lopez er gewoon bij zou zijn...

Heb dr ook belachelijk veel zin in!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 01-09-2005 11:34 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

But there is no real me: only an entity, something illusory................

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 01-09-2005 12:58 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 10:09 schreef Stoerbaard het volgende:
OPETH!!

Verdomde veel zin in zeg!
Benieuwd welke nummers ze gaan spelen!

Ik heb er ook superveel zin in *verheug* en ben óók best wel benieuwd wat de setlist wordt..

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

oscura
Usericon van oscura
Posted 01-09-2005 18:50 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 12:58 schreef Devilicious Pem het volgende:
Ik heb er ook superveel zin in *verheug* en ben óók best wel benieuwd wat de setlist wordt..

zo.. dat wordt ook wel weer eens tijd dat ik jou ga zien!! pfff hee!! vlgs mij gaat het retegezellig worden daar in de 013!!!

carcasstrid

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-09-2005 18:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

aanwezig

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-09-2005 19:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 11:03 schreef Ethereal het volgende:
Hoop nog steeds dat Martin Lopez (drummer) meekomt.. Had iets van een bloedaandoening en moest daarvoor behandeld worden.. Is toen poosje vervangen door Gene Hoglan en nu geloof ik door de drummer van Bloodbath!

Maar mooiste zou zijn als Martin Lopez er gewoon bij zou zijn...

Heb dr ook belachelijk veel zin in!

Laat 'm d'r in hemelsnaam weer bij zijn.......

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-09-2005 17:14 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hmm echt jammer dat k t niet ga halen had ze echt wel weer willen zien, ook al zou t de 12e of 13e keer zijn

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com