|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Extol in het voorprogramma. Zal eens iets van ze downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-07-2005 19:08] |
|
11 september...die datum blijft een nare bijklank behouden [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 19-07-2005 19:54] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Wat wil je dan, alle data waarop een ernstige gebeurtenis is voorgevallen.. schrappen als concert data? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-07-2005 20:06] |
|
quote: nee, tuurlijk niet, maar k had van mezelf niet gedacht dat ik er na al die tijd nog aan zou denken wat er gebeurd is... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Zowieso niet gedacht dat jij zou denken, tering. Maar goed, Opeth.. yeaaah, na komend weekend maar even een kaartje kopen als die er nog zijn dan hehe. |
|
quote:Extol Godver, nou moet ik maar eens als de sodemieter gaan nadenken om naar Tilburg af te reizen. Nog steeds geen andere data gepland in Nederland? [edit] oh wacht, 14 september Melkweg [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-07-2005 20:59] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: 'k heb iemand die voor me denkt ingehuurd Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Die doet zijn/haar werk dan niet echt goed eh. |
|
Heb al een kaartje in huis gehaald. |
|
ben erbij hopelijk veel ruige nummers!! carcasstrid |
|
quote: hail extol MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Waarschijnlijk komt Devildriver ook mee. Tja wel leuke band alleen of 't bij deze show past... |
|
Is dat niet als ze in December terugkomen? Maarja, voor de mensen die het nog niet wisten: 4 dec spelen ze in de tivoli en 22 december in de boerderij in zoetermeer. Jammer dat PT ook al op 4 dec speelt. |
|
013 zei op de site dat 't gewoon die show is. |
|
Aanwezig! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Begint op te schieten! Op Summer Breeze vond ik ze een tikkeltje tegenvallen, maar misschien had ik te hoge verwachtingen. |
|
Devildriver komt niet mee. Dus geen Dez Falafel rochelend in het voorprogramma. Wel Extol. Maar dat boeit me toch niets. OPETH!! Verdomde veel zin in zeg! Benieuwd welke nummers ze gaan spelen! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Hoop nog steeds dat Martin Lopez (drummer) meekomt.. Had iets van een bloedaandoening en moest daarvoor behandeld worden.. Is toen poosje vervangen door Gene Hoglan en nu geloof ik door de drummer van Bloodbath! Maar mooiste zou zijn als Martin Lopez er gewoon bij zou zijn... Heb dr ook belachelijk veel zin in! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Search&searchtext=opeth Kans is groot dat ie er nog niet bij is zo te zien.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ik heb er ook superveel zin in *verheug* en ben óók best wel benieuwd wat de setlist wordt.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: zo.. dat wordt ook wel weer eens tijd dat ik jou ga zien!! pfff hee!! vlgs mij gaat het retegezellig worden daar in de 013!!! carcasstrid |
|
aanwezig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Laat 'm d'r in hemelsnaam weer bij zijn....... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hmm echt jammer dat k t niet ga halen had ze echt wel weer willen zien, ook al zou t de 12e of 13e keer zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |