|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Bleh, weet niet of ik Opeth kan halen zondag. |
|
quote: Nile komt ook in Antwerpen, das toch een stuk dichterbij carcasstrid |
|
quote: Parijs is minder reistijd als Hardenberg..... En Antwerpen ook dus LOL Maar das nog een takke end reizen. Wanneer spelen ze daar dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ze spelen daar zaterdag 10 september. http://www.biebob.be/pages/ Hardenberg is 2 uur en een kwartier rijden, Antwerpen 1 uur en een kwartier. Scheelt een uur dus carcasstrid |
|
quote: Voor mij als OV-er nog meer De laatste trein uit Hardenberg om half 12! doet er 5 1/2 uur over..... Soms is Nederland net een 3de wereld land geloof ik. Hmmssss eens zien ik dat aan kan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hahahahahaha!!! sterkte ermee dan maar!!!! Er gaat niets boven een auto!! carcasstrid |
|
quote: Een auto met chaffeuse staat dan ook hoog aan mijn verlanglijstje Iets met een Emma Peel pakje en zo'n kinky petje. :D Maar als ik niet zuip kan ik geen concert lang blijven staan, zuip ik kan ik niet rijden. Mijn leven is moeilijk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Willen er nog mensen carpoolen de 11de? Ga zelf vanuit Delft naar Tilburg But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik kom niet verder dan de voordeur van 013 om DevPem op te halen na afloop hehe. |
|
Jij gaat zelf niet? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nee, ik kan helemaal niks met dat hele Opeth. Heb ze door de jaren heen vaker gezien en ook wel vaker een cdtje opgezet, maar ik kan er echt 3x niks mee. |
|
Nou ja de 16de Nevermore he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Yeah baby! |
|
wie wil daar nou heen??!!! carcasstrid |
|
ik zal er zijn, mits niet uitverkocht. ben benieuwd naar de nieuwe plaat en hoop op minimaal 1 nr van orchid. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Zal het hier ook nog ff posten: De video van The Grand Conjuration is online en ik vind hem erg vet!! http://www.roadrun.com/shared/downloads/Opeth/grand_conjuration_hi.mov Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En helaas is ook duidelijk dat Martin Lopez zo goed als zeker NIET zal spelen tijdens de komende concerten in NL.. Martin Axenrot van Bloodbath is de vervanger! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Was hij ook al op Summer Breeze. Is geen verzwakking. |
|
quote: Had ik ook niet verwacht Maar toch jammer... Ben nog steeds superbenieuwd naar het concert! **Hoopt stiekem op In the Mist she was Standing** Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dat mogen ze zeker spelen, maar 'vrees' heel veel nummers van Deliverence en Ghost Reveries met daar om heen een aantal nummers van Damnation en Blackwater Park om met Demon of the Fall te eindigen. |
|
Deliverance, Drapery Falls en Demon of the Fall kunnen inderdaad niet missen Can't wait though... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik hoor net dat ik as zondag heel misschien backstage kan :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ehm nee, ik ga ze in de Melkweg zien. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hoorde je toen ook toevallig dat ik dat ook kon? Ghehe, vet man! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |