IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 11 september 2005: Opeth in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 03-09-2005 23:55 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

Lijstje?
correct me if i'm wrong....

de 11de dus:

- Wabla
- Ralph
- Illu
- Oscura
- Ragnar
- Chantalie
- Elite
- Devilicious Pem
- Ethereal
- Stoerbaard
- *sander*
- MK
- Mark Z
- Vampiria
- Lykle
- Mayo
- Melk is goed
- Chelman
- Disciple
- Ascension

zoiets?

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-09-2005 0:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

wil hier wel eeeerrrrgg graag heen... ghost reveries is weer errrrrgg tegek

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

watery black
Posted 04-09-2005 0:26 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

gewoon komen

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-09-2005 8:30 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*is de 14e in de Melkweg te vinden*

isa
Usericon van isa
Posted 04-09-2005 11:04 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Isa is er ook, lijkt me leuk om ZMmers te ontmoeten.

oscura
Usericon van oscura
Posted 04-09-2005 11:58 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

het lijkt wel een zm-fest bijna

carcasstrid

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-09-2005 12:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

morgen maar kaartje halen.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

watery black
Posted 04-09-2005 15:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 11:58 schreef oscura het volgende:
het lijkt wel een zm-fest bijna

zo hoort t ook

*zin in*

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-09-2005 15:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Melkweg it is

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

watery black
Posted 04-09-2005 15:22 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

nee joh 013 is veel gezelliger....

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 15:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Neeeeeee.

Ik wil geen Zm-ers zien daar! Weg! Weg! Ga allemaal maar naar de Melkweg.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

watery black
Posted 04-09-2005 15:24 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 15:23 schreef Illusione het volgende:
Neeeeeee.

Ik wil geen Zm-ers zien daar! Weg! Weg! Ga allemaal maar naar de Melkweg.

*knuffelt Illu*

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 15:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En er wordt GODVERDOMME al helemaal niet geknuffeld!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

watery black
Posted 04-09-2005 15:25 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 15:24 schreef Illusione het volgende:
En er wordt GODVERDOMME al helemaal niet geknuffeld!

oh wacht jij maar eens af.... ik spring je gwoon in je nek, en dan kom je zo makkelijk nog niet van me af

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 15:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Da's dan meteen de laatste keer dat ik met jou ergens heen ga.

watery black
Posted 04-09-2005 15:28 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 15:27 schreef Illusione het volgende:
Da's dan meteen de laatste keer dat ik met jou ergens heen ga.

nee hoor, je moet ook nog mee naar The Old Dead Tree

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 15:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Je denkt toch niet serieus dat ik ergens heenga met een hoog knuffelrisico, wel ?

watery black
Posted 04-09-2005 15:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 15:28 schreef Illusione het volgende:
Je denkt toch niet serieus dat ik ergens heenga met een hoog knuffelrisico, wel ?

jawel hoor. je moet je aan je beloftes houden en bovendien heb ik daar ook nog iemand anderss om mee te knuffelen

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 15:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Mooi, dan ga je die maar knuffelen, mij laat je met rust.

watery black
Posted 04-09-2005 15:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 15:29 schreef Illusione het volgende:
Mooi, dan ga je die maar knuffelen, mij laat je met rust.

nee met rust laten niet

als ik hem de hele avond ga staan knuffelen dan denkt ie straks nog wat van me

*runs and hides*

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 17:07 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Deze dag wordt echt heerschend voor mij. Eerst naar Born From Pain & The Setup 's middags in Breda en daarna naar Opeth in 013!

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-09-2005 11:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hmmmss ik denk natuurlijk pas weer aan kaarten bestellen als het te laat is :D

Is die zooi al uitverkocht of hebt het nog zin als ik mijn karkas naar het postkantoor sleep donderdag?

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

oscura
Usericon van oscura
Posted 05-09-2005 11:17 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:14 schreef Argus het volgende:
Hmmmss ik denk natuurlijk pas weer aan kaarten bestellen als het te laat is :D

Is die zooi al uitverkocht of hebt het nog zin als ik mijn karkas naar het postkantoor sleep donderdag?

nu is het nog niet uitverkocht, maar kijk eerst ff op de 013 site voordat je naar het postkantoor ga ofzo....

carcasstrid

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-09-2005 11:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:17 schreef oscura het volgende:
nu is het nog niet uitverkocht, maar kijk eerst ff op de 013 site voordat je naar het postkantoor ga ofzo....

Deed ik net.. snap der geen anus van

Ik snap echt alleen software en sites die ik zelf maak. Echt triest LOL
Wie snapt al die plaatjes? Arrrgghhhhh

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

oscura
Usericon van oscura
Posted 05-09-2005 11:21 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Klik op programma, dan zie je vanzelf wat er allemaal gaat komen links. Dan klik je op zondag 11 september Opeth en dan komt er rechts wat info in beeld en mocht het uitverkocht zijn zie je dat erbij staan. Zit je me te dollen ofzo? hahahaha!!

carcasstrid

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com