IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Fear Factory Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-12-2009 13:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zo, hij is bezig. ben erg benieuwd!



niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 20-12-2009 14:16 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

Rap binnen.

Eerste tekstflarden zijn in ieder geval weer lekker cliche... Muzikaal zoals viel te verwachten. Maar eens een paar rondjes geven.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-12-2009 15:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik vind 'em op het eerste gehoor wel gaaf! Designing The Enemy klinkt zelfs een beetje Meshuggah-achtig.



Argh
Usericon van Argh
Posted 21-12-2009 13:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vette plaat zeg, goed dat dino weer terug is en dat het niet meteen een Divine Heresey kloon of wat dan ook is geworden. Het voelt oud en vertrouwd aan, met her en der wat 'nieuwe' elementen (gitaarsolo o.a.) Hoe dan ook overtreft deze plaat de vorige met een enorme rotschop, en heb ik af en toe weer het gevoel naar de band te luisteren waar ik jaren lang dag in/dag uit naar geluisterd heb.

Neem nou een nummer als deze bijvoorbeeld;



Als dit niet doet klinken als het tijdperk ten tijde van Obsolete dan weet ik het ook niet meer.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-12-2009 14:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2009 13:35 schreef attila_de_hun het volgende:
wat een tegenvaller zeg. vind er niets aan in ieder geval, ik had duidelijk meer verwacht.


Ik heb er nog niet naar geluisterd maar vraag me wel af of dit nou nodig was? Na, en eigenlijk nog voor, Obsolete hadden ze de stekker er uit mogen laten.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-12-2009 14:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 14:08 schreef Argus het volgende:
Ik heb er nog niet naar geluisterd maar vraag me wel af of dit nou nodig was? Na, en eigenlijk nog voor, Obsolete hadden ze de stekker er uit mogen laten.


Pff, hard oneens. Obsolete en Archetype zijn naar mijn mening -tig keer beter dan Demanufacture, die toch iets te gedateerd klinkt (imo). Heb de nieuwe nog steeds niet kunnen beluisteren, ben wel benieuwd. Fear Factory was vroeger toch een van mijn favoriete bands


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-12-2009 15:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 14:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Pff, hard oneens. Obsolete en Archetype zijn naar mijn mening -tig keer beter dan Demanufacture, die toch iets te gedateerd klinkt (imo). Heb de nieuwe nog steeds niet kunnen beluisteren, ben wel benieuwd. Fear Factory was vroeger toch een van mijn favoriete bands


WAAAAT? Demanufacture is zo vele malen beter dan Obsolete en -zeker- Archetype (daar staan maar 3 of 4 degelijke nummers op), daar kan geeneens meer een lineaire schaalverdeling bij.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-12-2009 16:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Gaan we weer... NP: nieuwe plaat


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2009 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 14:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Pff, hard oneens. Obsolete en Archetype zijn naar mijn mening -tig keer beter dan Demanufacture, die toch iets te gedateerd klinkt (imo).


damn .. aannamebeleid eens aanscherpen ..


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-12-2009 17:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En toch, en toch... Achja, zal ook wel weer met leeftijd te maken hebben Een nummer als High-Tech Hate vind ik persoonlijk ook veel beter dan een nummer als pakweg Replica. Maar goed, ik laat het wel over aan jullie, metalheads


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faceless
Usericon van faceless
Posted 22-12-2009 20:31 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

ik ben opgegroeid met de eerste 2 platen, dus dat zullen ook altijd de 2 blijven die ik het leukst vind.
maar goed, het merendeel van fear factory vind ik goed te pruimen, op dat laatste ding na dan.
en nu ik de nieuwe heb gehoord , lekker stukje typisch fear factory werk, niet vernieuwend of anders, maar gewoon lekker machinale staccato riffs.
fijne cd dus.


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-12-2009 21:06 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nieuwste is de beste sinds Obsolete ben ik wel uit nu naar meerdere luisterbeurten!

Mechanize
Industrial Discipline
Powershifter
Controlled Demolition
Final Exit

Fucking vette nummers! Bij een aantal bekruipt me echt het Demanufacture/Obsolete gevoel, maar dan nu natuurlijk met nog strakkere productie. Heerlijk hoe die doublebass icm gitaar in mn hoofd hakt. Ik mis Raymond of Christian gek genoeg helemaal niet! Gister nog wat nummers van die Arkeae plaat gehoord, en als dat eigenlijk eerst nieuwe Fear Factory nummers waren dan was het een aardig saaie plaat geworden, zeker in vergelijking met deze. Dus FF is wat mij betreft weer helemaal terug! Nu ben ik wel benieuwd naar de live prestaties, en wil Dino graag wel weer eens op het podium zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-12-2009 21:09]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-12-2009 1:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nog maar 1 keer sporadisch gehoord: eerste indruk is positief


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-12-2009 2:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

volgens mij draai ik em al voor de 15e keer vandaag ofzo haha *jeugdsentiment*

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-12-2009 2:05]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-12-2009 2:09 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Interessant, heb altijd veel luisterplezier gehad van Demanufacture en Obsolete.


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 23-12-2009 2:19 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Goede zet om Rhys Fulber weer achter de knoppen te zetten


Por Vida


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-12-2009 2:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 2:19 schreef pitboss het volgende:
Goede zet om Rhys Fulber weer achter de knoppen te zetten


Dat ook inderdaad! De subtiele industrial/ambient geluiden op de achtergrond/in de intro's zijn weer helemaal terug! Daarnaast ook weer een episch laatste nummer "Final Exit" ligt goed in de lijn van "A therapy for pain" en "Ressurection + Timelesness" maar dan net wat harder, 1 van de beste nummers van FF in de laatste jaren.. ouderwets kippenvel! Maar goed, genoeg positief geluld over de nieuwe plaat, ik blijf toch jaren lange fan (mijn eerste echte 'metal liefde')... ben benieuwd naar andere meningen en wanneer de eerste "kut plaat" reacties komen. Lees zo op het net eigenlijk alleen maar positieve dingen vooralsnog!

attila_de_hun zit er naar mijn mening volledig naast en zou deze plaat nog eens een aantal keren aandachtig moeten gaan beluisteren! (Alsof een nummer als 'Industrial Discipline' niet op Demanufacture/Obsolete had kunnen staan, kom op zeg! Het heeft alle ingrediënten, het beukt, modervette laag double bass, typerende en snelle 'dino' riffs en catchy clean vocal refrein, synths die mee neurien op de achtergrond...) Luister nog eens goed, enige wat hier verschilt is de modernere productie!)

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-12-2009 2:34]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 23-12-2009 12:22 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ja opzich wel vette plaat, maar het blijft even wennen.

Gene =




XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-12-2009 12:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 21 december 2009 13:40 schreef Argh het volgende:

Neem nou een nummer als deze bijvoorbeeld;





Klinkt goed! Dat wordt aanschaffen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-12-2009 13:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 12:22 schreef blastmaster het volgende:
Ja opzich wel vette plaat, maar het blijft even wennen.

Gene =




Met Hoglan kan je ook niet mis gaan idd.
Kan die gast nou al eens zonder stok lopen overigens?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 23-12-2009 15:24 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Ik ga de mannen in ieder geval 22-02-2010 even met een bezoek vereren in de Melkweg. Zéker met deze line-up. Hoglan live = feest


Por Vida


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-12-2009 15:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Klinkt weer ouderwets


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-12-2009 15:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Klinkt wel fijntjes, ja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-12-2009 16:22 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Nu paar keer gehoord, maar vette plaat! Krijg af en toe wel het idee dat ik naar Strapping Young Lad zit te luisteren, maar dat is meer een compliment als een nadeel...

Goeie shit!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-01-2010 23:59 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gave plaat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen