IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Fear Factory Vorige pagina | Volgende pagina
Vork
Usericon van Vork
Posted 04-08-2005 1:04 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Hehe Empty Vision is trouwens ook wel een goed/apart nummer, maargoed!

Ik ga em uiteraard nog wel paar keer beluisteren, FF gun ik wat meer kansen natuurlijk. Maar ben er tot nu toe niet echt over te spreken.


drakenbaby
bier hier
Usericon van drakenbaby
Posted 04-08-2005 19:07 by drakenbaby Wijzig reactieProfiel van drakenbabyQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 17:22 schreef Orion het volgende:
Idd de typische FF sfeer is weg.


die cd klinkt meer als het solo project van burton ,the watchers.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-08-2005 9:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je weet wel al dat Karen een nieuwe vlam heeft: Christian Olde Wolbers. Het weekblad Privé is van mening dat Karen - die inmiddels de 30 gepasseert is - langzamerhand haar keurige imago van zich af wil schudden. Oorzaak van de metamorfosa is de gitarist van de Amerikanase rockgroep Fear Factory, Christian Olde Wolbers, op wie Karen stapelverliefd is. Dat de liefde wederwijds is, bewijst de ruige rocker met een nietsverhullende liefdesverklaring. Want zwijgt Karen, net als twee jaar geleden bij de romance met haar baas Gert Verhulst in alle toonaarden, Christian doet weinig moeite om zijn liefde te verbergen. "Het heeft geen zin het te ontkenne," zegt Christian. "Het is allemaal nog erg pril, maar ik ben al wel een huis aan het zoeken in België". Christian is zojuist gescheiden van zijn vrouw en heeft Los Angeles verlaten. Officieel om de nieuwe CD van "Fear Factory" in België te promoten, maar nu is duidelijk dat Karen de ware reden is van zijn vertrek uit de States.

De afgelopen dagen werden ze geregeld zoenend gesignalieerd in de binnenstad van Antwerpen. Karen en Christian kennen elkaar van de lagere school. Beiden waren toen al fan van heavy metalbands. In 1995 verliet Christian Antwerpen toen hij het aanbod kreeg bassist te worden bij Fear Factory. De afgelopen tien jaar heeft hij met deze formatie de hele wereld afgereisd en is hij uitgegroeid tot een bekende figuur in de rockwereld. Al die tijd hebben Karen en Christian contact gehouden.

Inmiddels lijkt er bij K3 een revolutie te zijn uitgebroken. Want Christians invloed op het K3 meisje is bijzonder groot. Karen zou bijvoorbeeld geen zin meer hebben in zoetsappige kinderliedjes en zelfs een solocarriëre ambiëren. Ingewijden melden dat Gert Verhulst zich ondertussen behoorlijk ergert aan zijn recalcitrante ex-geliefde, op wie hij als werkgever geen greep meer heeft. Gefluisterd wordt dat Karen K3 binnenkort verlaat en dat haar plaats zal worden ingenomen door een nieuwe zangeres omdat de werksituatie onhoudbaar is geworden.


haha... FF doet K3 splitten!


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-08-2005 9:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dus er is een wapen tegen die kinder/popbandjes...

Metal


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 06-08-2005 12:05 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik schaam me diep, als belg zijnde.


mvg wk10


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-08-2005 12:15 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 12:05 schreef windkracht10 het volgende:
Ik schaam me diep, als belg zijnde.


Waarom? Gert Verhulst is idd een grote kneuze, maar FF en K3 heerschen natuurlijk aardig.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-08-2005 20:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het stopt niet bij K3 vrees ik:

FEAR FACTORY guitarist Christian Olde Wolbers recently spoke to AllHipHop.com about his work as a a hip-hop DJ, programmer, and producer, all under which he is credited as "The Edgemaster."

"The Edgemaster" has worked with such artists as SNOOP DOG, CHINGY, ICE CUBE, WEST SIDE CONNECTION, LUDACRIS and CYPRESS HILL, the latter of whom he has also toured with.

Regarding how he ventured into hip-hop, Wolbers said, "I grew up listening to hip-hop as well as metal so it was always something I was interested in. I grew up listening to N.W.A., the BEASTIE BOYS and CYPRESS HILL. So when they asked me to come in and play bass on their records I just started watching people like Alchemist and DJ Muggs (CYPRESS HILL)."

Wolbers said he loved touring with hip-hop artists as well.

"It allows me to not only show my skills as a producer [with the track that's playing], but they also use live bands so I get to play the guitar or bass on stage with them," Wolbers said. "It's a great experience because hip-hop has so much soul in the music."

Read more at AllHipHop.com.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2005 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh jee ... een muzikant die meer dan 1 stijl goed vind oh jee ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-08-2005 23:46 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, niks mis mee, lijkt me.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2005 23:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ook vrij bekend dat de mannen van FF fans van house en gabber zijn ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-08-2005 0:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ook niets mis mee.

Hoewel ik FF al jaren niet meer volg. Die erste cd is de enige die ik heb. Die is trouwens erg goed!




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2005 0:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 23:51 schreef Jenje het volgende:
Ook vrij bekend dat de mannen van FF fans van house en gabber zijn ...


Remanufacture !

T-1000


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mensen al Transgression gehoord?

Ben er nog niet erg enthousiast over ....


renYek
Usericon van renYek
Posted 03-09-2005 19:38 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2005 0:01 schreef Hypnos het volgende:
Remanufacture !

T-1000


Ik ben laatst naar DJ Dano geweest en kwam dat nummer ook nog voorbij faxen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2005 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 19:35 schreef Jenje het volgende:
Mensen al Transgression gehoord?

Ben er nog niet erg enthousiast over ....

yep. het is een ongelooflijke bagger cd. kan he ook niet anders van maken. jammer, want het meeste werk van fear factory vond ik heel goed. blijkbaar heb ze die dikke dino toch nodig(wat doet hij eigenlijk nu??)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik merk wel dat je het album wat vaker moet horen .... beetje een groeiertje


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-09-2005 23:04 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nehhh, moet in 1 keer aanslaan, was bij die digi huppelde pup al afgehaakt.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, als je zo oud als jij bent is elke keer dat je em hoort de eerste keer he


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-09-2005 23:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Euhh, waar ging het alweer over?


Bazzio Attacks!!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-09-2005 10:39 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 september 2005 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
yep. het is een ongelooflijke bagger cd. kan he ook niet anders van maken. jammer, want het meeste werk van fear factory vond ik heel goed. blijkbaar heb ze die dikke dino toch nodig(wat doet hij eigenlijk nu??)


Het eerste album dat Fear Factory zonder Dino heeft gemaakt (Archetype) vind ik toch zeer goed te pruimen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-09-2005 16:03 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Vond Archetype inderdaad ook zeer goed te pruimen. Maar verandering van line-up is verandering van chemie hè. Deze nieuwe wijkt ietwat af, ligt wat moeilijker in't gehoor. Titelnr en 'empire' klinken de eerste keer al lekker moet ik zeggen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-09-2005 18:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

nieuwe album is te beluisteren op www.vrpo.nl zie luisterpaal


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-09-2005 20:50 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik heb Transgression éénmaal beluisterd en moet zeggen dat ik het vooralsnog zeker niet slecht vind. De nummers zijn een stuk subtieler en gedoseerder. Maar als je een CD zoekt zoals Demanufacture of Archetype, dan moet je dus idd niet deze hebben



Hatsjikidee!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 20:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar ik Archetype bruut en bedacht von, vind ik de nieuwe toch slap en gekunsteld. Ik wil hem niet geringschatten, maar op het eerste gehoor klinkt het maar zwakjes.


signature


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen