|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
es kijken... signature |
|
Doet me denken aan Demanufacture. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Hoe grappig, die post wordt per nummer geupdate! Een live review |
|
een beetje ja, eerste indrukken na een glas of drie rooie wijn om 1.00 's nachts zijn meestalnotamateriaal, maar dus even hier op zetten Powershifter, wat een lekkere inloop! ze hakken opnieuw, maar basgeluid is wel erg vooraanstaand. T'is lomp geworden! waar is de mechanische sound? T'is gewoon mechanisch gespeeld, niet dito klinkend. ik hield wel van dat klinische Digimortal gedoe hoe dan ook, klinkt wel ok jammer van enkele gaye syntherventies bvb Controlled Demolition leuke afsluiter, dat Final Exit even wat overgeslaan idd. Ben niet 100% overtuigd, wellicht op de stereo wel ipv dit beperkte oortoestel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2010 1:05] signature |
|
Final exit past prachtig in het rijtje A therapy for pain/ressurection/timelessness imo... of had ik dat al eerder gezegd Indusrial Discipline het beste nummer van de plaat... erg demanufacture achtig [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-01-2010 1:09] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
oja klopt morgen opnieuw slaapwelç! signature |
|
Naar mijn mening een sterke plaat. FF is weer terug. Nyu maar hopen dat deze lineup het langer volhoudt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Is de plaat al uit? Sorry, kon vanwege ziekte ff niet up to date blijven. Ben blij dat Dino terug is. Ah, heb em eeehm, even geleend. Nu ff in winamp flikkeren, opener klinkt al wel weer lekker agressief iig. [Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 29-01-2010 11:54] More Evil0r Than Skelet0r |
|
Fear Campaign doet me wel wat Powershifter ook, lekker refrein [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2010 12:07] signature |
|
Christploitation. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Klassiekers als Dog Day Sunrise en H-K overtreffen ze toch niet meer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
of Archetype signature |
|
quote: Dog Day Sunrise... wat een bout nummer. Hadden ze beter niet op de plaat kunnen zetten. |
|
New Breed signature |
|
Of High-Tech Hate. |
|
quote: True, Pisschrist blijft mijn ultieme Fear Factory klassieker, met Replica op een goede 2de. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ressurection. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Kutcdman |
|
quote: Oeineeman,lekkerecd! |
|
quote: 3 sterke nummers, dat maakt mijn dag goed signature |
|
Archetype heeft wel wat toffe nummers. Maar mijn favoriete albums zijn nog altijd Demanufacture en Obsolete. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Obsolete ja! Hoewel ik Archetype ook erg goed vind. De nieuwe zal binnenkort ook wel de revue passeren denk ik. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik vond Obsolete melig en te weinig agressie tonend. Niet slecht, maar niet mijn ding signature |
|
En Digimortal dan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |