IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Fear Factory Vorige pagina | Volgende pagina
Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 21-07-2005 22:17 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Dat d8 ik toch ja.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-07-2005 22:18 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 22:04 schreef Visor het volgende:
Jammer dat ze niet meer bestaan


o, is dat zo?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2005 22:19 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 22:18 schreef Brujo het volgende:
o, is dat zo?


kijk nog eens goed naar de datum


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 22:55 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

quote:
Op 21 juli 2005 10:34 schreef Hexegot het volgende:
En een raar dingetje in je navel.


Bovenstaande woordenwisseling lezend vraag ik me toch af wat jij dan goede muziek/bands vind.


Ikke? nou kvind veel mooi..
Powermetal/Heavymetal/Folk/Viking/Black/Death/Rock/Hardrock/Classicrock...
Maar je moet me nie met dat industrial gezeik of dat nu-metal en dat computergestuurde vervormde stemmen gebrabbel aankome.. of punk, ska of reggea dan.. sommige vinde et "chill" ik word er chagerijnig van ak et hoor


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-07-2005 17:24 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

We dwalen af jongens. Het ging hier over die roste van K3.


mvg wk10


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-07-2005 2:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja, waar blijven de foto's?


Zenial


Vork
Usericon van Vork
Posted 01-08-2005 14:08 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Zometeen eens de nieuwe plaat beluisteren! Ben benieuwd


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-08-2005 14:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Kfactory?

Volgend jaar op oa Graspop metal meeting, wacken, ...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-08-2005 16:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2005 14:08 schreef Vork het volgende:
Zometeen eens de nieuwe plaat beluisteren! Ben benieuwd


Jij hebt em al?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Vork
Usericon van Vork
Posted 01-08-2005 23:37 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Jep, sinds vanochtend/vannacht issie te downen!

Maar heb em nog niet helemaal kunnen luisteren, alleen de 1e helft van de CD en dat klonk allemaal niet verkeerd! Aangezien ik toch een beetje sceptisch was na al die samples die zich niet zo richtten op het meer beukende FF werk.


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-08-2005 23:40 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

dc?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Vork
Usericon van Vork
Posted 02-08-2005 1:25 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Jep!


Vork
Usericon van Vork
Posted 02-08-2005 11:49 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Hmm de 2e helft van de cd vind ik eerlijk gezegd wat tegenvallen.. Of het is een kwestie van wennen.

Het klinkt allemaal niet verkeerd, maar het is me wat te rustig en te melodieus. Misschien moet ik et me nog eerst laten bezinken hehe.


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-08-2005 16:48 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik heb em ook binnen... eerste 3 nrs geluisterd, aparte productie.. erg veel hard geschreeuw, wat losser / minder machinaal, wat wel jammer is omdat dat juist zo typerend was/is..

apart

2 covers zelfs? U2 en Killing joke.. hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-08-2005 17:13]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-08-2005 17:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Idd de typische FF sfeer is weg.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-08-2005 17:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

juist, dit lijkt meer op een verzameling B kantjes, cq bonus materiaal (omdat ze ook al zo snel met deze release op de proppen kwamen, restanten?), hoewel het niet superslecht is, was dit toch niet wat ik verwacht had.. maar goed, misschien groeit het nog eerste indruk tenslotte

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-08-2005 17:29]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-08-2005 17:48 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 03-08-2005 19:09 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Mijn eerste indruk van Transgression is ook allesbehalve goed.. Ik vind dit allemaal veel te soft klinken. Maar misschien is het wel een groeiplaat, er staan toch wel een paar heel goede nummers op. En die cover van U2 wordt gewoon fantastisch gebracht.

Dus... Nog maar wat vaker naar luisteren dan maar.


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-08-2005 19:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 19:09 schreef Ascension het volgende:
Mijn eerste indruk van Transgression is ook allesbehalve goed.. Ik vind dit allemaal veel te soft klinken. Maar misschien is het wel een groeiplaat, er staan toch wel een paar heel goede nummers op. En die cover van U2 wordt gewoon fantastisch gebracht.

Dus... Nog maar wat vaker naar luisteren dan maar.


hm echt soft wil ik het nou ook weer niet noemen, het is eerder de strakheid / het machinale wat ik mis, het is allemaal net wat losser... riffs zijn anders dan normaal.. afgezien van de 2 covers (Millenium is nb een cover van Killing Joke) zijn er toch nog wel een aardig aantal nummers die muziekaal toch vrij agressief klinken. ik heb eerder problemen met de productie (snaredrum , zang staat HARD) dan met het aanbod van nummers... hoewel ik nog steeds geen echt pakkend nummer gehoord heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-08-2005 21:58]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-08-2005 19:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Transgression...Ik heb 'em nu een paar keer beluisterd. Het blijft me niks doen. Op deze plaat had geen 'Fear Factory' mogen staan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-08-2005 19:35 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Is ie al uit? Staat ie op het internet?



Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 03-08-2005 19:42 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 19:35 schreef Audiophile het volgende:
Is ie al uit? Staat ie op het internet?


DC++


Argh
Usericon van Argh
Posted 03-08-2005 19:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

zou archetype dan toch bestaan uit werk van dino?

Edit 'favorieten' tot nu toe: 540,000 Degrees Fahrenheit, Spinal Compression en Empty Vision.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-08-2005 21:36]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Vork
Usericon van Vork
Posted 04-08-2005 0:50 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Ik heb em nog eens beluisterd, maar het doet mij helaas ook vrij weinig (op de nummers Transgression, Spinal Compression en Contagion na, maar zelfs bij die nummers mis ik iets eigenlijk..). En ze moeten kappen met covers, daar heb ik geen boodschap aan hehe.

Fear Factory is toch altijd een band geweest die in mijn ogen niet veel fout kon doen, maar dit album is toch wel een domper eerlijk gezegd Ik zou haast nog gaan beweren dat ik Digimortal gaver vind hehe.

Ik kan me niet voorstellen dat et nu nog een kwestie van wennen is!

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 04-08-2005 0:51]


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-08-2005 0:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hehe onze favorieten verschillen nogal, en aangezien ik ongeveer op hetzelfde niveau zit van waardering voor deze band () denk ik dat het best nog wel eens kan gaan groeien ... het is volgens mij idd even wennen omdat de algemene sound anders is.. waardoor het typische wel weer een beetje verdwenen is, maar idd.. die covers hoeven van mij ook niet zo nodig

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-08-2005 0:58]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen