|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
En de enige in de wijde omtrek... In Duitsland zelfs slechts een optreden. Nog bijna in Polen ook. In België al helemaal niet, of je moet al naar Frankrijk komen... Kan wel eens goed druk gaan worden, dus... Dan was de vorige tour aardig beter gepland. Vind het niet echt stijl om die eerdere beloofde tourplannen niet meer door te zetten Maar goed... desondanks zal ik waarschijnlijk toch wel even heengaan. |
|
Tjeezzzz da's wel heel dicht bij...jammer dat mijn vriendinnetje met wie ik altijd zo leuk Marduk kan kijken in Amerika zit Hatsjikidee! |
|
Ha, da's 5 minuten lopen van mijn toko, relaxed zeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Marduk niet te pleb voor je? |
|
Die paupers staan elk jaar in NL en zeker bij XMass Fest "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Toch wil ik erg graag de band met Mortuus op vox zien. En een kleine zaal is volgens mij wel wat sfeervoller. En ja, dat het zo dichtbij is maakt de keuze ook wel makkelijk zoveel concerten zie ik eigenlijk ook niet meer, wel leuk dit! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Alleen marduk? |
|
Nou, voor Marduk maak ik wel een tripje naar het midden van het land. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
LOL, op de site van Tivoli/De Helling staat Marduk als Noorse black metal sensatie . *edit* en ze durven er nog 'enige show in Nederland' bij te zetten ook [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-07-2005 23:49] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wellicht dat wij dan ook nog wel even op komen dagen, 13 euro is nog wel op te brengen voor een avondje metal in eigen stad (wat helaas maar sporadisch voorkomt), Marduk heb ik vaak genoeg gezien (zeker ten tijde van hun 013-duizendrittenkaart) maar idd nog nooit met nieuwe zanger |
|
Hey M, ik ruik hier de kans om eens te bieren in combi met een concertje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Uitstekend idee! Fors plan! Doen we! *edit* het is wél een woensdag he.... hou daar rekening mee [Dit bericht is gewijzigd door M. op 05-07-2005 23:51] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja maar alleen marduk, niks sensationeels nieuw in het voorprogramma? Dan maar niet. |
|
quote: Neem ik de donderdag vrij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
daar ga ik zeker heen!! |
|
quote: Ik weet nog niet of ik vrij neem.... kan sowieso wel wat later op het werk komen ivm flextijden. Maar wie weet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Weer eens iets gaafs in Utrecht. Ik ben er wel bij. |
|
hmm ken met iemand meerijden + mn vriendin wil het graag zien dus jah geen manier om dr onderuit te komen. (behalve dat ik dr geen reet aan vind) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij. Om het afgelaste Marduk-optreden van Haarlem te compenseren... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Waarschijnlijk zal ik hier ook wel te vinden zijn Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Oooh, kruipafstand van m'n huissie. Dat ziet er wel goed uit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kewl. Misschien kunnen we van te voren Cafe Belgie nog even bezetten voor wat heersende speciaalbiertjes |
|
quote: Deze man.. heeft een plan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Yup. Nou, jongens, hoe laat verzamelen? *gaye hopman-smiley* Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klinkt interessant. Dan maar hopen dat ze in Tivoli geen heineken of bavaria van de tap schenken want dat zou best wel een spreekwoordelijke koude douche zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |