|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is flink kut. Ik had dat toen met Enslaved. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
woei ik ben vrij vanavond! maar heb nog steeds geen geld hehe Je moeder. |
|
Heersch avatar! |
|
Nog een paar uurtjes!!!! WARSCHAU! an evil incarnation of DEATH! |
|
Zo, over een half uurtje op de trein en om 7 uur in Utrecht. Zin in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ben erg benieuwd, heb wel zin in een flink potje raggen, zal wel lekker warm zijn in die zaal daar an evil incarnation of DEATH! |
|
Zolang het maar geen metal is, daar heb ik een schurfthekel aan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Precies, je komt er natuurlijk gewoon voor de mokkels, niet? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Tuurlijk. Ik ben toevallig in de buurt, en denk dadelijk 'Hey, daar ga ik eens een biertje pakken, kijken wat daar rondscharrelt.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zeg, M., ga jij nog ergens inkantelen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Nee, ik ben pas om kwart voor acht-acht uur thuis en dan moet ik nog eten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ok dan. Zie ik je wel aldaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
MARDUK WAS VET!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Mystic Circle was homogiel |
|
Woooohoooo, ik ben net terug van Marduk. Wat is die band ongelovelijk gaaf. Marduk is een beest in deze nieuwe bezetting. Vooral de drummer en de zanger stelen de show. Ongelovelijke, dikke vette heersch!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vond de zang nogal zwak...met 10duizend echo's kan ik me ook wel gaf laten klinken [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-09-2005 0:41] |
|
quote: Had je anders verwacht dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Marduk was (alweer) super gaaf! Ik kan alleen maar positief zijn over de nieuwe zanger... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Die ouwe nummers waren allemaal zonder uitzondering 100% ruk. Het nieuwe werk werd natuurlijk vet gebracht, maar m'n aandacht verslapte behoorlijk tijdens het concert. Ome Mörke en ome Ryn zijn het er helemaal mee eens, dus is het waar! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Was het wel beter dan het X-mass optreden van vorig jaar? |
|
quote: Lul niet man, het was gaaf Nu us de vraag waarom ik je niet gezien heb. Ik heb alleen schedelneuker met zijn roze hemd gezien Ik dacht dat je daar wel in de buurt zou zijn |
|
marduk was wel ok,mystic circle was zoals gewoonlijk weer eens enorm ruk.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Ik kwam om negen uur of zo pas binnenwandelen, had ook een roze shirt aan BTW. Ik zag je wel ergens vooraan staan maar ik vond het achterin al bezweet genoeg . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je shirt leek wit hoor En jullie stonden niet ver van elkaar. Mystic circle heb ik gemist. Weet niet of ik dat wel zo erg vind. Marduk had eerst een klotengeluid. Gelukkig deed een klein kaal mannetje oftewel de geluidsman er wel wat aan. Het was best cool. Nieuwe zanger heeft een gave strot, en de drummer was te gek. B war was toch beter dan de huidige bassist, maar deze meneer had wel meer uitstraling. Toch is mijn mening dat het net een coverband is aangezien er maar 1 origineel lid inzit en de rest voornamelijk nummers van anderen speeld Ik heb me prima vermaakt. Weer wat oude bekenden gezien, en veul zmmmmmers. (behalve Cadaveria en Valorian, waar waren jullie? Oh en XnegativeX blijkbaar gemist, ik heb je echt niet gezien) NIeuw drankje ontdekt: cola Malibu On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |