IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marduk 31-08 Utrecht Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-08-2005 14:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 14:01 schreef Y Draig Goch het volgende:
Geen Marduk voor mij vanavond. Ben zo ziek als een hond.
Dat is flink kut. Ik had dat toen met Enslaved.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-08-2005 16:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

woei ik ben vrij vanavond!

maar heb nog steeds geen geld hehe

Je moeder.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-08-2005 16:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heersch avatar!

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-08-2005 16:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 31 augustus 2005 14:05 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is flink kut. Ik had dat toen met Enslaved.

Dat is nog veel kutter als je het mij vraagt. Aangezien ik ze op Wacken nog gezien heb.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 31-08-2005 17:14 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Nog een paar uurtjes!!!! WARSCHAU!

an evil incarnation of DEATH!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-08-2005 17:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zo, over een half uurtje op de trein en om 7 uur in Utrecht. Zin in!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Dark incarnation
Posted 31-08-2005 17:19 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ben erg benieuwd, heb wel zin in een flink potje raggen, zal wel lekker warm zijn in die zaal daar

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-08-2005 17:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zolang het maar geen metal is, daar heb ik een schurfthekel aan.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-08-2005 17:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 17:23 schreef Illusione het volgende:
Zolang het maar geen metal is, daar heb ik een schurfthekel aan.

Precies, je komt er natuurlijk gewoon voor de mokkels, niet?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-08-2005 17:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 17:28 schreef M. het volgende:
Precies, je komt er natuurlijk gewoon voor de mokkels, niet?

Tuurlijk. Ik ben toevallig in de buurt, en denk dadelijk 'Hey, daar ga ik eens een biertje pakken, kijken wat daar rondscharrelt.'

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-08-2005 17:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zeg, M., ga jij nog ergens inkantelen ?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-08-2005 17:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 17:30 schreef Illusione het volgende:
Zeg, M., ga jij nog ergens inkantelen ?
Nee, ik ben pas om kwart voor acht-acht uur thuis en dan moet ik nog eten.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-08-2005 17:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ok dan. Zie ik je wel aldaar.

Dark incarnation
Posted 01-09-2005 0:21 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

MARDUK WAS VET!!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-09-2005 0:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Mystic Circle was homogiel

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-09-2005 0:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Woooohoooo, ik ben net terug van Marduk.
Wat is die band ongelovelijk gaaf. Marduk is een beest in deze nieuwe bezetting. Vooral de drummer en de zanger stelen de show. Ongelovelijke, dikke vette heersch!!!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-09-2005 0:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Vond de zang nogal zwak...met 10duizend echo's kan ik me ook wel gaf laten klinken

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-09-2005 0:41]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-09-2005 1:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 september 2005 0:32 schreef Iskariot het volgende:
Mystic Circle was homogiel

Had je anders verwacht dan?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 01-09-2005 7:35 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Marduk was (alweer) super gaaf!
Ik kan alleen maar positief zijn over de nieuwe zanger...

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-09-2005 10:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die ouwe nummers waren allemaal zonder uitzondering 100% ruk. Het nieuwe werk werd natuurlijk vet gebracht, maar m'n aandacht verslapte behoorlijk tijdens het concert.
Ome Mörke en ome Ryn zijn het er helemaal mee eens, dus is het waar!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 01-09-2005 11:53 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Was het wel beter dan het X-mass optreden van vorig jaar?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-09-2005 11:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 september 2005 10:56 schreef M. het volgende:
Die ouwe nummers waren allemaal zonder uitzondering 100% ruk. Het nieuwe werk werd natuurlijk vet gebracht, maar m'n aandacht verslapte behoorlijk tijdens het concert.
Ome Mörke en ome Ryn zijn het er helemaal mee eens, dus is het waar!

Lul niet man, het was gaaf

Nu us de vraag waarom ik je niet gezien heb.
Ik heb alleen schedelneuker met zijn roze hemd gezien Ik dacht dat je daar wel in de buurt zou zijn

cranial
Usericon van cranial
Posted 01-09-2005 12:00 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

marduk was wel ok,mystic circle was zoals gewoonlijk weer eens enorm ruk..

Expired,Erased and Forgotten

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-09-2005 12:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 11:59 schreef Burzum het volgende:
Lul niet man, het was gaaf

Nu us de vraag waarom ik je niet gezien heb.
Ik heb alleen schedelneuker met zijn roze hemd gezien Ik dacht dat je daar wel in de buurt zou zijn

Ik kwam om negen uur of zo pas binnenwandelen, had ook een roze shirt aan BTW.

Ik zag je wel ergens vooraan staan maar ik vond het achterin al bezweet genoeg .

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-09-2005 12:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 september 2005 12:13 schreef M. het volgende:
Ik kwam om negen uur of zo pas binnenwandelen, had ook een roze shirt aan BTW.

Ik zag je wel ergens vooraan staan maar ik vond het achterin al bezweet genoeg .

Je shirt leek wit hoor
En jullie stonden niet ver van elkaar.

Mystic circle heb ik gemist. Weet niet of ik dat wel zo erg vind.
Marduk had eerst een klotengeluid. Gelukkig deed een klein kaal mannetje oftewel de geluidsman er wel wat aan.
Het was best cool. Nieuwe zanger heeft een gave strot, en de drummer was te gek.
B war was toch beter dan de huidige bassist, maar deze meneer had wel meer uitstraling.
Toch is mijn mening dat het net een coverband is aangezien er maar 1 origineel lid inzit en de rest voornamelijk nummers van anderen speeld
Ik heb me prima vermaakt. Weer wat oude bekenden gezien, en veul zmmmmmers. (behalve Cadaveria en Valorian, waar waren jullie? Oh en XnegativeX blijkbaar gemist, ik heb je echt niet gezien)
NIeuw drankje ontdekt: cola Malibu

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com