|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moet te regelen zijn toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gewoon komen Illu ! Hatsjikidee! |
|
quote: Als ik het haal. Als die meeting tot half 11, 11 uur duurt heeft het weinig zin, moet de volgende dag weer vroeg bij een nieuwe klant zijn. Ik zie wel tot hoe laat het duurt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Positive thinking Illusione, creatiespiraal, gele denkhoed (of was het een witte?), meer blabla ... Ik help alvast even mee. Het wordt vast een uur of 8 want de gesprekspartij heeft een verjaardag. Hatsjikidee! |
|
Helaas bestaat de gesprekspartij uit m'n company manager en een stuk of 20 consultants.. die zullen vast niet allemaal een verjaardag hebben. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
zoiezo aanwezig,gezellig avondje marduk,rij ik wel een uurtje voor,maar toch.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Viktor, ga je nog? |
|
gezien zn geld vast niet ik iig niet, trek al die rekeningen even wat minder en komend weekend nog occultfest Je moeder. |
|
quote: Hoeren! |
|
nee teveel gezopen op ameland Je moeder. |
|
quote:Tuurlijk wel, homo. Alsof ik hier niet iets voor achter gehouden heb; Desnoods had ik een andere rekening aangeboord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Heersch |
|
Nou Raymond de kaartjes zijn dus binnen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
vanavond es kijken hier in Belgenland. Met lekkere Mystic Circle en Panchrysia signature |
|
Zal er waarschijnlijk wel zijn, al is het alleen maar om Utrecht te laten zien dat er animo is voor metalconcerten... Marduk heb ik net nog gezien (wacken) en natuurlijk ontelbare keren met Legion nog op zang (daar ontkwam je niet echt aan als je naar X-mas of No-mercy's ging de afgelopen 10 jaar) , ga dan ook meer voor de gezelligheid dan voor de bands.. |
|
Is het in Utrecht alleen Marduk en Mystic Circle, of ook Panchrysia? |
|
Volgens mij alleen Marduk en MC Hatsjikidee! |
|
Jammer. |
|
Ik ken Marduk zoals de meeste van jullie natuurlijk en vind dat nog steeds een prima band, maar kan iemand me vertellen hoe die Mystic Circle is? Ik heb namelijk geen flauw idee, maar krijg de indruk dat de meeste er geen kloot aan vinden? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Eerder waren ze nog wel geinig. Een stel duitsers die de noorse scene na proberen te doen. Ik vond het in hun beginperiode wel leuk. Had zelfs een cd gekocht. Maar vind er nu niets meer aan. Tijdje geleden in Tilburg gezien, en kon me 0,0 boeien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Oke dan weet ik genoeg word dus barhangen of nutteloos rond kijken, haha an evil incarnation of DEATH! |
|
ow fuck ja, ik zou vanavond gaan! ah ja, Marduk komt nog wel een 1.000 keer langs signature |
|
quote: Ach het is naar mijn weten ook geen volledige band meer. Ze zijn met zijn 3en ofzo. Ach eerst volzuipen en dan uit je dak gaan op marduk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
@ Zillah: ben jij er ook bij? Hatsjikidee! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |