|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh gewoon lijn 8 lunetten zie ik. Dus niet richting Overvecht. En je kan er in de buurt ook wel ergens parkeren. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dank u!! Hatsjikidee! |
|
quote: Tivoli werkt volgens het simpele principe: Alles qua fotomateriaal is toegestaan tenzij de band/label daar van te voren bezwaar tegen indient.. Dat betekend dat je in 99% van de gevallen geen problemen tegenkomt, maar dat als je 100% zekerheid wilt hebben dat je je camera mee kan nemen je het beste even kunt opbellen een dag van tevoren.. |
|
quote: En daar ben je dan mooi te laat mee, want die dag vantevoren is VANDAAG On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Och.. op de dag zelf nemen ze de telefoon vast ook wel op... |
|
Ik ga ook naar Marduk met een maat van me mystic circle beukt aardig.. my only fear is my mom... |
|
Wat zal ik doen... ... ga ik in het roze, wit of groen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
boeie ik neem zowieso een camera mee altijd, nooit betrapt daarvan. (alsof ze echt de moeite gaan neme om te checken of je een camera bij je hebt... my only fear is my mom... |
|
quote: Ik zou voor roze gaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Iets herkenbaars graag Ik ga je namelijk vragen wie Zillah is (als ik je zie). Heb je nog lichtgevende shirts? Hatsjikidee! |
|
Ik ben van mezelf al lichtgevend, baby. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Aha het welbekende zonnetje van Illusione? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
neem alledrie de kleuren,val je lekker op my only fear is my mom... |
|
quote: Spot de heilige!! edit: met stralenkrans... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 30-08-2005 23:10] Hatsjikidee! |
|
quote:Roze schijnt op t m,oment erg in te zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zei ik ook al Jippie ietsje eerder vrij, dus ga het helemaal allemaal enzo halen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik ga vrij vroeg. Nog even samen met Burzum een pilske pakken en wat te eten scoren. + Dat we geen idee hebben waar deze is. Ik dacht dat het de Tivoli aan de Oude Gracht was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, Tivoli de Helling. Dat is achter het politiebureau op de Jutfaseweg. Je kunt naast bus 8 (naar lunetten) ook bus 6 (naar hoograven) nemen. Die stoppen allebei voor het politiebureau op de Jutfaseweg. Alleen gaat lijn 8 langs het spoor op en lijn 6 via de catharijnesingel, dus dat scheelt een minuutje [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-08-2005 13:02] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ik had begrepen dat het ook best te lopen was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klopt, als je de weg weet. Vanaf de stationshal: roltrap af richting streekbussen/eerste halte v/d tram, blijf rechtdoor lopen (parallel aan het spoor) richting het gemeentehuis (Burgerzaken), dan onder het spoor door en na het bruggetje linksaf en dan gewoon doorlopen tot aan het politiebureau. Is zo'n 10-15 minuten lopen en het kan bijna niet missen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mooi, dat moet eigenlijk ook wel lukken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zie ook mijn post over lijn 8 En dan dus de 3e halte. Eerste is naast het spoor, 2e aan een drukke weg. De 3e is voor de brandweer, en dan zie je vast wel metals lopen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Geen Marduk voor mij vanavond. Ben zo ziek als een hond. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |